discussie: cap op?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 16:32

Ohhh...ik denk dat ik toch maar ga sparen voor zo'n veiligheidscowboyhoed dan Sonja...tis wel ff veel geld, maar ja...kan ik die gewoon bij de Madepolderweg kopen ofzo denk je???

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:55

Ik ben een lui varken.
Ik vergeet 'm namelijk op te zetten en als ik denk oja cap op heb ik geen zin om weer naar m'n kast te lopen.
Alleen bij het inrijden doe ik 'm wel op omdat ik dan veel meer risico heb om gelanceerd te worden.
Ik weet dat ik dom bezig ben wou dat ik wat strenger was voor mezelf maar hij zit zo verrot etc. nouja ik rijd gewoon fijner met petje....

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 19:56

Oh-oh... hebben jullie de foto's van mij op Menno gezien? Zonder cap... dom hè? Ik zie het echt nu pas, had daar ook niets door. En dan loop ik hier om het hardst te roepen dat ik altijd een cap draag. MUTSJE... Koe

Sandra_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 19:58

hey madepolderweg, das in den haag he?? is vlakbij mij

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 20:52

Ikke... ehm ,durf het bijna niet te zeggen. Ik weet niet eens waar mijn cap is. Ik geloof onder een dikke laag stof in de kast.

En dat terwijl Isolda zeker niet de braafste is. Zelfs vandaag met een dikke buik, wist ze haar benen nog tot haar oren op te trekken in draf. Daar stuiterde ik zonder zadel. Dom, nu ik dit lees zou ik eigelijk een cap op moeten doen. Ik weet het ook wel, weet heel goed hoe het is om een hersenschudding te hebben.

Dom ik weet het, maar ik denk dat ik mijn cap nooit op zal hebben. Tenminste de eerste drie jaar niet. Tot ik op U... zal stappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:47

Citaat:
Op 2001-04-09 16:32, schreef vikki:
Ohhh...ik denk dat ik toch maar ga sparen voor zo'n veiligheidscowboyhoed dan Sonja...tis wel ff veel geld, maar ja...kan ik die gewoon bij de Madepolderweg kopen ofzo denk je???

Nee joh, niet moeilijk doen als het makkelijk kan: in Amsterdam (Buitenveldert) zit Steco Western, hartstikke leuk winkeltje, waar je goed geholpen wordt en leuke dingen kunt kopen!
Er zijn bijna geen winkels in Nederland die die veiligheidswesternhoeden (EC-goedgekeurd!) verkopen, maar Steco heeft ze sinds een week of 3 binnen, eigen import!

Grtz!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:09

O O ik ben echt erg in jullie ogen. Ik rijd op 'bekende paarden nooit met cap. Zit klote ook al rijd ik met champignon. Met springen geen cap op. Met buitenrijden geen cap op. Alleen handelspaarden hebben de eer dat ik een cap op heb!

petrakolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:18

Mijn beste vriendin overleed toen ze 43 jaar was door een val van haar paard in de bossen. Ze reed haar hele leven al en had een heel mak paard. Dus daarom: cap op!
Petra

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 22:58

ik rij eigenlijk ook nooit met cap (alleen met les twee keer per week) het hoeft ook niet van m'n ouders en vergeet het ook altijd ik wil het wel gaan doen daar heb vandaag op de fiets al aanzitten denken dat als Sya er weer zo vandoor gaat dat het toch veiliger is

ik heb wel een keer een ongeluk gehad en toen had die cap me een gebroken neus gegeven en m'n leven (zoals ie nu is) ik was recht het hek in gelanceerd en als ik die cap niet ophad had ik hier niet gezeten en die klep op de cap was toen tegen me nues aangekomen en daar door heb ik twee keer inhet zieken huis gelegen maar dat vind ik toch beter dan dat m'n schedel gebroken was (of hoe je dat ook moet noemen) dan ben je blij hoor dat je zo'n ding op hebt.