ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 22:33

slaap lekker Slapen

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:49

ooooh ik zit lekker in de achterkamer en jawel pappie heeft vandaag weer een nieuwe comp gehad van ze werk(deze waar ik nu achter zit is nog geen 3 mnd oud) geloof dat ze vinden dat een comp zodra ie eindelijk doet wat wel willen met instellingen etc., weer vervangen moet worden. naja maakt niet uit nou mag ik lekker dees hebben en we krijgen naar boven toe ISND betaald door de zaak dus kan pappie boven internetten en ikke beneden met de kabel ik=sneller haha dus hoef ik mijn comp nog minder af te staan haha

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 17:55

sjeetje. jou pappa krijgt volgens mij erg veel van zn werk
laatst ook al een auto.
wat voor werk heeft hij. wil ik later ook!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 19:30

haha... wij hebben isdn, is vet snel... maar ja, we willen adsl... en ik wil ook wel elke 3mnd een nwe compu.. mijn pappa houdt het op elke 2 jaar (eigen zaak, dus hij moet wel een beetje verstandig zijn)... En dees is al weer iets van 3 jaar oud dacht ik... nee, 2! auto is 1 jaar, dus dees 2 (compu)...

Weet je, het langst doe ik al met mijn paarjde: 6 JAAR... Ben ik toch weer zuinig he... Ga ook werk zoeken waar ik elke week een ander paard mag aanschaffen, en de oude niet in hoef te leveren!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-01 21:28

jaaaaahhhhhhaaaa, naar die baas zoek ik al jaren *LOL* *LOL* *LOL* . Als je hem gevonden hebt meel me even, kom ik er ook werken, maakt niet uit waar het is.