Nieuwe auto gekocht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:08

Hee, gefeliciteerd met je nieuwe autootje!!! Party!!

Wij hebben een Opel Zafira uit 2000. Hebben we nu dus bijna 2 jaar. Is donkerblauw en echt een hele gave auto.
We hebben ook nog een oud autootje. Een Suzuki Swift uit 1988. Hebben we nu zo'n 3 jaar. Is lichtblauw, doet het nog gewoon perfect, in de tijd dat-ie bij ons is, is er nog niks mee aan de hand geweest! Lovers

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 18:12

gefeliciteerd met je koekblik Haha! Haha!
ik heb zelf een suzuki vitara uit 91.
Hij si pearlgrijs mettalic Kwijl met een gele cabriokap, bullbar,sidebarrs.
brede banden, sportvelgen en de velgen zijn de zelfde kleur als de auto.
Echt een super Cool autotje.

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-01 21:29

Ik heb DE polo net bewonderd Tong uitsteken Hij valt wel op bij jullie Kitty....

Maarre ik en auto's? Ben op zich allang blij dat ik mijn rijbewijs heb, heb veel te vaak examen moeten doen Sigaar Verder ben ik aardig kritisch wat betreft auto's, vind de Golf van een vriend van mij heeeeel gaaf, 'gewoon' een 1.9 TDI, cruise control, heel cool.

Mijn ouders hebben net een nieuwe auto: een Renault Scenic 1.6 16V.... tsja, naar mijn mening een ouwe l*llenbak, magoed, rijdt verder prima, dus daar zal ik maar mijn mond over houden, strax mag ik um niet meer mee hebben Knipoog Hiervoor hadden ze een Renault Megane sedan 1.6, die vond ik iig mooier.

Maaaaaar.... mijn droomwagentje is de Audi S6, echt zoooo mooi vind ik die... Kwijl Kwijl Ik heb gelest in een Audi A4 1.9 TDI, 140 pk'tje Kwijl Die was al gaaf, maar euh... laat ik maar ff eerst mijn studie afmaken en zorgen dat ik een leuke baan krijg, dan ga ik maar verder dromen over die auto's.... Dromen

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 09:27

Ik heb een witte Volkswagen Golf CL uit 1991. Heb hem nu bijna een jaar en heb er heel wat aan moeten laten sleutelen.

1. De uitlaat viel er onder weg.
2. De koppelingsplaten waren versleten.
3. De waterslang is een beetje lek, hij klopt als ik rem en de V-snaar piept. Dit worden dus de volgende uitgaven.

Hendrik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-01 10:20

Ik ben sinds afgelopen donderdag in bezit van een Opel Astra uit '92. Ik had hiervoor een Toyota Corolla maar die viel uitelkaar van de roest Huilen