) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-11-29 15:11, schreef Jippie:
mensen die alleen maarte melden hebben vertellen eigenlijk heel erg veel.
Ik lees het een beetje zo van: ik ben gefrustreerd want ik heb geen argumenten. Er mogen van mij nog wel wat meer verschillende smily's worden toegevoegd hoor.

vind ik toch wel erg leuk hoor ! Hij ziet er eerst zo onschuldig uit en dan ....bleeeh met die handel !
vind ik ook erg treffend! Hoe krijgen jullie trouwens het (gele) duiveltje (wat boven de rode staat)? Ik vind dat tweede tekentje niet op mijn toetsenbord, waar oh waar vind ik die????? Citaat:Op 2001-11-29 16:31, schreef Sterre:
Hoe krijgen jullie trouwens het (gele) duiveltje (wat boven de rode staat)? Ik vind dat tweede tekentje niet op mijn toetsenbord, waar oh waar vind ik die?????
Links van de enter-toets heb ik op de ene dit * + ~ en op de andere dit ' # staan. Dan heb ik op mijn (duitse) toetsenbord natuurlijk nog deze Üü (rechts van de P) en Öö, Ää (rechts van de L).
! Citaat:Op 2001-11-29 17:05, schreef Dorée:
Jij kunt dus alleen die smileys maken door het in te toetsen?? wat stom!
Bedoel jij, dat als ik bijv. dat duiveltje wil gebruiken, alleen met m´n li-muisknop hoef te klikken en dan staat ´ie er ???? ...... Heb het net nog eens geprobeer, maar dat gaat bij mij dus niet (heb een Logitech-toetsenbord). Maar... ik heb al een nieuw toetsenbord gekocht en morgen komen mijn broers ......
! 
wel eens??? ik heb hem nog ooit ergens gezien.
En deze vier vind ik het leukste!