Natalie schreef:Sorane, ik denk dat je ten eerste dit topic al met een korreltje zout moet nemen
En dan ten tweede is het soms echt wel vervelend dat eens sommige mensen voorzien zijn van een wederhelft, dat ze echt alleen nog maar bankhangen en de deur niet meer uitkomen... En dat is echt wel vervelend als je wil gaan stappen of er eens tussenuit wil met de meiden. Of zou jij het leuk vinden als al je vriendinnen ineens niet meer zonder vriendje weggingen of alleen nog thuis op de bank blijven hangen?
Moet je je hele leven dan gaan inrichten naar je vrienden??

dus nee niet verbieden. 

Heb ook wel een goede omgeving uitgekozen om ziek te zijn; heb echt een subliem uitzicht hier en kan de paardjes buiten zien staan (*is aan het housesitten*)
en dan naar de sportschool (alhoewel... een dagje in badjas met een grote pot thee kan ook geen kwaad natuurlijk...)
betrappen we Laura hier nou op een spelfout >;)
Zoals Natalie het al zegt, het is gewoon vervelend als je vriend of vriendin sinds dat die een relatie heeft, voortaan enkel en alleen uit hun tweeën bestaan. Je kan ook zonder je wederhelft op stap gaan 
Brrrr... doe dat uit míjn zicht svp!
dat ik ook wel eens schuldig ben bevonden aan bankhangen - maar op het moment dat onze zaterdagavond een vast weekend-miljonair/Peter R de Vries-patroon ging aannemen
heb ik vriendlief in zijn uppie op de bank laten hangen en was het hasta la pasta, baby!
Of tenminste; mensen die zonder wederhelft op stap durven

) , ik zal voor je duimen