De Verliefde Vrienden-terreur... grmbl...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:47

Natalie schreef:
Sorane, ik denk dat je ten eerste dit topic al met een korreltje zout moet nemen Knipoog

En dan ten tweede is het soms echt wel vervelend dat eens sommige mensen voorzien zijn van een wederhelft, dat ze echt alleen nog maar bankhangen en de deur niet meer uitkomen... En dat is echt wel vervelend als je wil gaan stappen of er eens tussenuit wil met de meiden. Of zou jij het leuk vinden als al je vriendinnen ineens niet meer zonder vriendje weggingen of alleen nog thuis op de bank blijven hangen?

Moet je je hele leven dan gaan inrichten naar je vrienden??

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:49

nou gewoon op de bank hangen met een goede vriend van me doe ik ook graag hoor dus nee niet verbieden.
maar ben t wel met je eens Haha!
gelukkig zijn min vriendinnen niet echt van: ik wil een lief! en als ze een lief hebben moet je der al echt achter vragen eer ze't dr echt over hebben Haha! als ik dan iemand heb is dat ook zo Knipoog dus das wel leuk Haha!

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 12:53

Ach gut
beterschap ermee Clown

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 13:15

Sorane schreef:
Maar ja het zal wel aan mij liggen.

*Geeft Sorane een pot zout cadeau en een adviesje om de eerste en laatste alinea nog eens te lezen Clown *

Mijn griepje is al aardig gezakt, dank voor de lieve woordejs *LOL* Heb ook wel een goede omgeving uitgekozen om ziek te zijn; heb echt een subliem uitzicht hier en kan de paardjes buiten zien staan (*is aan het housesitten*) Lovers

Straks maar even heel asociaal badderen in het tweepersoonsbad Cool en dan naar de sportschool (alhoewel... een dagje in badjas met een grote pot thee kan ook geen kwaad natuurlijk...)

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 14:18

Citaat:
dank voor de lieve woordejs

Oh Bloos! betrappen we Laura hier nou op een spelfout >;)
Meid nu weet ik het zeker... je zit zwaar aan de griep *gaat kippensoep koken*

Ach gut

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 16:45

hihihi hee, er zit een verschil tussen spél- en tikfouten he? Haha!
Maar idd, mét griep, zónder bril, ik ben niet op mijn best vandaag *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:04

Goed geschreven! Knipoog

Sorane schreef:

Nee, wel rekening mee houden vind ik Lachen Zoals Natalie het al zegt, het is gewoon vervelend als je vriend of vriendin sinds dat die een relatie heeft, voortaan enkel en alleen uit hun tweeën bestaan. Je kan ook zonder je wederhelft op stap gaan Lachen En tuurlijk heeft een ieder zijn eigen keus, maar gewoon rekening houden met elkaar van alle kanten af is gewoon fijn Lachen

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:13

Ik leef met je mee hoor Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 18:51

Ja ik word ook weleens ziek van die kleffe verliefde stelletjes. Of ik ga stappen met vriendinnen en lopen ze de hele avond te bekken met vriendjes ofzo...*zucht*

(Misschien wel jaloers hihi Haha! )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:07

Sorane DJIEZ!
laura; geweldig geschreven Haha!

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:11

Ohhhh laten we het maar helemáál niet hebben over die verliefde mensen die niet van elkaar áf kunnen blijven. Koe Brrrr... doe dat uit míjn zicht svp! Haha!

.... okee, ik moet eerlijk toegeven Bloos dat ik ook wel eens schuldig ben bevonden aan bankhangen - maar op het moment dat onze zaterdagavond een vast weekend-miljonair/Peter R de Vries-patroon ging aannemen Slapen heb ik vriendlief in zijn uppie op de bank laten hangen en was het hasta la pasta, baby!

En met dezelfde vaart kan ik me óók nog wel herinneren dat wij in de kroeg een keer vriendelijk verzocht zijn om svp naar huis te gaan - toen we meer oog hadden voor elkaar dan voor de rest van de kroeg. Bloos!

Maar dat heb ik anders nóóit hoor *LOL*

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:19

Jouw verhalen lijken sprekend op mijn ervaringen van de afgelopen weken, het hangt echt in de lucht geloof ik. Je moet dan altijd als aanhangsel mee en dan gaan ze zo gedwongen aardig doen, terwijl ze eigenlijk willen kleffen. Dus dit weekend ben ik ook niet meegegaan hoor, ik wacht wel totdat ik weer meegevraagd wordt. bleeeegggggh, en dan nagaan dat ze zelf onwwwijs verliefd ben..... en wacht tot diegene wat van zich laat horen, wat duurt een weekend dan lang.....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:19

Laura schreef:
En met dezelfde vaart kan ik me óók nog wel herinneren dat wij in de kroeg een keer vriendelijk verzocht zijn om svp naar huis te gaan - toen we meer oog hadden voor elkaar dan voor de rest van de kroeg. Bloos!

Maar dat heb ik anders nóóit hoor *LOL*

Och jeetje, hier krijg ik hele rare gedachtes bij! Was het zo erg???! Haha!

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:21

ja idd die laatste regels lees ik nu pas.... daar krijg je zeker rare gedachtes van.....

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 19:41

Hihi nou viel wel mee hoor, we stonden in een vrij donker hoekje en waren alléén aan het zoenen. Maar dat er een rand achter mij langs liep met een hele verzameling glazen had ik niet zo door, en toen die allemaal kapotvielen Bloos! waren we niet echt geheel anoniem meer Cool

Ik denk dat we maar een bokt-stap-meeting voor vrijgezellen moeten gaan organiseren. Of tenminste; mensen die zonder wederhelft op stap durven Haha!

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 19:52

Sorane schreef:

Maja geeft al een goede reactie, waar ik me helemaal in kan vinden...
Wil er alleen nog dit aan toevoegen: moet je dan je hele leven inrichten naar je vriendje?
Antwoord op jouw vraag, en mijn vraag is nee, je moet de gulden middenweg ertussen zoeken...

Ik ben absoluut niet tegen bankhangen, doe het zelf ook eens graag, maar als ik dat elk weekend zou doen zou ik gillend gek worden Haha!

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:04

Zeg Lau, ben jij toevallig de tot leven gekomen Bridget Jones? Verward Haha!

Heb net deel 2 uit, en serieus; jij had het kunnen zijn *LOL*

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-04 20:08

Mmmm. Er zijn misschien enkele overeenkomsten. Haha! Voornamelijk de scene met het verjaardagsfeestje in pyama Clown daar kan ik me érg goed in vinden *LOL*

Afbeelding
Zo zag ik er dus ongeveer uit toen ik dit topic schreef gisteravond Bloos

Maar ik rook niet en heb óók geen grote borsten Tong uitsteken

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:34

God, moet je deel 2 eens lezen, daar gaat het ook voornamelijk om vriendinnen en relaties, ik heb het werkelijkwaar uitgebruld Bloos Het eindigd iig zo dat ook Bridget een relatie krijgt (en die gozer schijnt errug handsome te zijn Vingers aflikken ) , ik zal voor je duimen Knipoog

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:58

Ik heb het boek thuis liggen, ga het geloof ik toch maar lezen, ik dacht dat is alleen iets voor als je echt wanhopig bent......

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 20:58

en ik maar blijven volhouden dat ik dat niet ben, dus dat boek vooral niet lezen als je het krijgt.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:19

Laura schreef:
Ohhhh laten we het maar helemáál niet hebben over die verliefde mensen die niet van elkaar áf kunnen blijven. Koe Brrrr... doe dat uit míjn zicht svp! Haha!

Oh hou óp! Ik moet daar ook altijd tegenaan kijken *houdt zich in om te zeggen waar* en als ik ergens níet tegen kan.... *rilt*

mochten de mensen waar het over gaat zich aangesproken voelen, sorrie dan, 't is mijn eigen probleem

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 21:25

Laura schreef:
Mmmm. Er zijn misschien enkele overeenkomsten. Haha! Voornamelijk de scene met het verjaardagsfeestje in pyama Clown daar kan ik me érg goed in vinden *LOL*

[image]
Zo zag ik er dus ongeveer uit toen ik dit topic schreef gisteravond Bloos

Maar ik rook niet en heb óók geen grote borsten Tong uitsteken

En dan heeeeeel hard all by myself draaien Verdrietig

Ik kom ook op je bokt-vrijgezellen-stap-meeting

Kirsty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 22:02

Ik ook!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-04 23:05

lies schreef:
En dan heeeeeel hard all by myself draaien Verdrietig

Ik kom ook op je bokt-vrijgezellen-stap-meeting

Oh ja, was jij uitgenodigd dan???
*tikt ongedulding met vingers op tafel, taptaptap*.

Och ik ken nog een grietje die is zo bang dat haar vriendje naar anderen kijkt dat ze bovenop hem duikt zodra een vrouw de ruimte binnen komt. Hij wil nog wel eens gezellig kletsen, maar dat gaat haast niet met zijn tweede gebitje Lachen.
Misselijk