Weet niet wat ik moet voelen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hester1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 22:38

Heel, heel veel sterkte. Ik ben wel eens bang geweest om mijn hond te verliezen door wat er op dat moment aan de hand was. Wat je dan al voelt...wat moet jij wel niet doormaken?

Groetjes!

Hester

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:37

Ik heb zo ieyts precies hetzelfde meegemaakt met mijn hond, vorig jaar herfst.
Hij kreeg een hele dikke bult net boven zijn voet van zijn poot, ik wist niet wat t was, maar hij had er erg veel last van.
Hij leip er mank door en had echt pijn.
Wij dachten dat het wel over zou gaan, maar het werd alleen maar erger en groter.
Ik besloot om met hem naar de DA te gaan.
Er werden gelijk foto's gemaakt, ze waren bang voor t ergste.
Hij had botkanker, om t zo maar te zeggen.
Dat gezwel wat er zat, zou zijn hele voorpoot wegvreten en uitzaaiingen zouden er ook komen.
Ik wist niet wat me overkwam, Zantar was t enigste echte eigen nog van mij, en betekende zoveel voor me.
We gingen een tijdje een kuur gebruiken, zodat ie nog even door kon leven, omdat ie gewoon nog te veel plezier had in t leven. We besloten om dat te doen en te kijken wanneer hij niet meer wilde. Frusty
Ik ben nog 1 X met hem naar t strand geweest op een goede dag van hem, waar ie zo gek van was!
En na een paar dagen, was het voor hem gewoon af.
We hebben hem thuis in laten slapen..zodat ie bij ons, opeen veilige plaats met ons om hem heen heen zou gaan. Verdrietig
Ik was heel erg verdrietig en heb heel erg gehuild. Hij is zonder problemen overleden..en we hebben hem in de tuin begraven!
Ik heb er veel moeite mee gehad om hem te laten gaan, vanwege dat hij ALLES voor me was.
We hadden hem 13 jr, dus hij was gelukkig wel oud genoeg om heen te kunnen gaan.
Nog steeds mis ik hem verschrikkelijk, maar ik weet dat ik de juiste beslissing heb genomen voor hem.
Probeer om aan je hondje te denken.
Maar misschien kan ze nog even doorleven, totdat ze zelf aangeeft dat t genoeg is, zoals Zantar deed.
Maar wij hadden de keuze om zijn poot eraf te laten halen, maar daar was ie voor ons te oud voor en dat kan je een hond niet aan doen.
Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt en geloof me, het was zo moeilijk om hem dood te zien gaan. En de gedachte dat ie nooit meer trug zou komen..maar ik moest wel.. ik moest aan hem denken en het was goed zo.
Scheve mond\
Ondanks mn verdriet!
Heel veel sterkte, probeer zoveel mogelijke leuke plekken te bezoeken met je hondje..zodat je die herinneringen nog hebt.
We denken aan je
en ik weet heo je je voelt.

Linda

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 00:30

Mijn lieve hond Mischa moest ook inslapen Verdrietig .
Ze had de ziekte van cusching,een gezwel in haar hoofd.
Ze kon haar plas niet meer ophouden en dronk ontzettend veel.
We hebben eerst nog wat medicijnen gegeven maar het mocht niet echt baten.
Ze werd alsmaar slechter en je kon merken dat ze onder ging lijden,niet direct van de pijn maar omdat ze onzinlijk werd en dat soort dingen.
Ze is vredig ingeslapen in het bijzijn van haar vriendjes derby en benchie (2 hondjes)
Het was moeilijk maar het beste voor mischa.
Ik wens je heel veel sterkte toe voor de aankomende tijd.
Geef je hond een knuffel van mij Verdrietig .
Smousje.

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 00:32

Wat verschrikkelijk als je zulk nieuws krijgt te horen. En dan moet je ook nog zo'n moeilijke beslissing maken. Ik hoop dat ze toch nog een tijd een goed leven kan hebben. Konden ze maar praten he, dan wist je tenminste wat ze voelde en kon je beter een beslissing maken. Waarom horen deze moeilijke dingen nou bij het leven he...? Verdrietig

Heel veel sterkte...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-11-24 00:34 ]</font>

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 00:42

Mayo, ik lees het nu pas... Weet even niet wat ik nog moet zeggen. Jouw Tigra... het MAG niet, ze MAG niet al gaan, ze is nog veel te jong! Ik blijf hoop voor je houden. Bah, waarom gebeuren dit soort dingen nou. Ja ik weet het, het hoort bij het leven, maar kon je je er maar voor afsluiten...

Heel veel sterkte meissie, knuf voor jou en voor Tigra...

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 00:47

Munji, ze heeft al een keer kanker gehad, tenminste het was een tumor, weet niet of die kwaadaardig was of niet. Die hebben we laten verwijderen, dat was 2 jr terug. Maar ja, het mocht niet baten. Het is blijkbaar niet voorbestemd dat ze gezond leeft.

Merilyn, thnx. Love ya Lovers

Hester, het is ook niet te omschrijven wat ik voel, al tiep ik nog zoveel het lijkt alsof ik maar een fractie op 't scherm krijg Verdrietig

PinnieLinnie, ik ga zeker leuke dingen doen met haar. Ik ga zondag al lekker in 't bos spelen met d'r. Bedankt voor je verhaal.

@smousje, ik geef haar die knuffel zeker.

Jura, thnx, het is zo moeilijk. Want wat als ik haar medicatie geef en ze houdt zich sterk, maar is ondertussen ziek? Wanneer geeft ze aan dat 't niet meer hoeft? Kan ik 't aan om haar weg te brengen en met lege handen thuis te komen. Ik breek als ik daar aan denk. Ik moet doen wat het beste is voor haar, maar die keuze... *zucht* Huilen

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 00:50

Karin, het MAG idd niet. Het is zo'n wereldbeessie, zo jong, zo lief, zo ... alles... Ik kan niet veel meer zeggen, ik zit alweer te janken. Dacht dat ik droogstond, blijkbaar niet..... Knuf terug Verdrietig

zita

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 10:30

heel erg veel sterkte en ik hoop dat de pijn voor je hond en voor jou op de een of andere manier een beetje verlicht kan worden.

Esmeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 15:05

Hoi Mayo,

Wat verschrikkelijk voor jou en je hond.
Heel veel sterkte.
Onze hond heeft ook kanker gehad, en dat was ook ongeneeselijk. Ik weet wel dat de hond weinig of geen pijn heeft, en door de prednison voelt ze zich echt beter.
Nogmaals, heel veel sterkte met je hond.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 17:49

Hoi Mayo ik weet niet veel te zeggen maar iig heel veel sterkte! Verdrietig
xxx Nikki

PinnieLinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:18

Laat haar dan thuis inslapen, misschien is dat voor ahar ook wel veel beter.
Dan gaat ze in haar eigen omgeving en in haar eigen lucht/reuk en hoeft dan niet bang te zijn om heen te gaan.
Als je haar bij de DA laat inslapen,weten ze dat t zover is, dat ruiken ze en kunnen ze heel onrustig worden.
Nu misschien ook wel, alleen tis veel gemoedelijker.
Je merkt echt aan haar wanneer ze niet meer wil.
Heel veel sterkte,
X Linda

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 22:24

O, wat vreselijk voor je... Ik weet nu precies hoe je je voelt. Neem de beslissing die het beste is. Denk voor het dier. Dat heb ik bij Brando ook gedaan... Heel veel sterkte... Verdrietig

~bonita~

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 10:55

ik vind het ook echt heel erg voor je!
heel veel sterkte!
onze hond heeft nu ook aal ene tijdje op opgezwolle poot en zijn al bij veel dierenartsen geweest.
maandag gaan we weer terug en worden er foto's gemaakt Scheve mond\
het is erg als er iets met zo'n diertjes zijn je hecht zo aan ze he?
echt heel erg veel sterkte.

xxx bonita

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-01 13:16

Marjolein... ik vind het zo ontzettend erg voor jou en Tigra Verdrietig Ik kan heel goed begrijpen dat je nu niet weet wat je moet doen: Tigra laten leven omdat je zoveel van haar houdt of Tigra laten inslapen omdat je zoveel van haar houdt. Die keuze is erg moeilijk, maar het is een keuze die je helemaal zelf moet maken en waar niemand je bij kan helpen denk ik. Ik wens je zo ontzettend veel sterkte met je beslissing hoe moeilijk die ook mag zijn! Verdrietig