Wat versta jij onder humor?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:28

maar als je nou zelf een grappige opmerking plaatst en bepaalde personen vinden dat bot, wat dan? IK vind het dan nog steeds grappig Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:30

Dan IS het ook grappig, de mensen die dat bot vinden hebben gewoon een hele foute mening. Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:36

vind ik ook zoiets vermoeiends, als jij een opmerking maakt van 'Zo die heeft ook geen humor, dat er dan wordt gezegd, dat diegene een ander gevoel voor humor heeft dan jij'. Maar als die persoon helemaal nergens de lol van in kan zien, heb ik toch gelijk toch? Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 15:38

Je hebt helemaal gelijk roos Kwijl (deze smile doet even dienst als SLIJM SMILE hoor)...
Mensen die niet dezelfde humor als ik hebben hebben helemaal GEEN humor }>

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 19:50

myt helemaal eens. achja smaken verschillen niet waar Schijnheilig

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 20:46

malle babbe, ik denk het ook Tong uitsteken Lovers

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 22:57

tja...
zegmaar op de middelbare school had ik gewoon dezelfde humor als mn vrienden..
maar in dronten kunnen za dat denk ik net niet aan...
ik ben echt rond uit bot en soms wel hard..
als je me kent weet je dat het n grapje is maar als je mn opmerkingen af en toe hoort dan denk je wel oops...
en steek met alles en nog wat de draak..
echt mn favo bezigheid...
zo hebben wij n beetje een reputatie en ipv het zegmaar uit de wereld praten (wat overigens nie werkt) ging ik het verhaal alleen maar lekker aan dikke...
en ook leedvermaak...
mn moeder ging n keer midden in de stad op haar snuffert.. ik heb serieus de eerst 5 min dubbel gelegen voordat ik kon vragen of het wel ging.... Schijnheilig

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:03

Hahaha ik hou van alle humor! Als ik maar lachen kan om de humor (DUH!)tja ik ben blond Haha!

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 23:29

Ja wat is humor he, gewoon lopen geiten als je melig bent, waarop leeftijdgenoten nog wel een denken dat ik een overjarige puber ben, maar dat vind ik dus geweldig.
Dubbel liggen omdat iemand van zn paard donderd, geweldig, zelfs als ik het zelf ben, lig ik in een deuk.
Flauwe topics maken, zie oa instructievlieg van mytens, lach me kapot.
Ook dit topic is weer helemaal fantastisch, lig in een deuk van al deze verhalen.
Humor is dus lachen, welke humor dan ook, leedvermaak heb ik een hekel aan.
*LOL* *LOL* *LOL*

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 12:24

Hahahahahah hehe eindelijk mensen met dezelfde humor, en ik me maar inhouden hier op bokt...........nu gaan de trossen echt los Schijnheilig

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:30

GO GO GO GO Mytens, dit is een vrij land met vrije menings uiting, dus wat houdt je tegen ?

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:32

uhhhhh BartVB? }>

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:33

Ow ja, de wereld is nog niet vergaan he, helemaal vergeten....
Maar toch Mytens van mij mag je Clown toet ik ben een clown

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:34

van mij ook, leve de LEUKE humor Party!!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:37

GNA GNA GNA }>
Weet je wat ik ook zo leuk vind, gewoon zeggen dat haflingers lomp zijn, dan worden die mensen dus boos en dan horen ze later dat je zelf ook een haflinger hebt......tja dan hebben ze zoiets van, hoe KAN je dat zeggen, tja sorry zeg ik dan, die van mij is gewoon de beste }>

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:40

hahahahaha of zeggen dat een paard niet mooi is en dan foto's van je shet plaatsen }>

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 12:41

OK maar sommige mensen vinden al dat ik aan de grens zit (pbtjes naar bartbv over mij Gaaaap ). maar ik ben nog lang niet bij mijn grens hoor.
Van de week was ik 2x eerste met springen. ik had de eerste gewonnen en was aan het losrijden voor het 2e parcours. Kom ik over een oxer doet hij zijn kop tussen zijn benen na de sprong en geeft me toch een bok.....en ik zat op mijn kont in het zand naast hem met mijn witte rijbroek en hij stond me heel dom aan te kijken. Er stonden mensen bij de hindernissen te bouwen en die waren helemaal stil, dus ik spring op en draai me om en zeg keihard lachend: "Niet lachuh !!!"
Iedereen lachen vervolgens, maarja ik weer opstappen en de ring in en ik was foutloos en supersnel en na mij was er een meisje en die was ook foutloos en die kwam de ring uit en riep gelijk naar haar vader:"was ik sneller dan dat meisje (ik dus Haha! ) en haar vader zei nee en toen zei ze: nou ik val er tenminste niet af. maar ze had mij niet zien staan dus ik proestte hetuit van het lachuh en liep langs. Vervolgens stond ik met de 2e prijsuitreiking naast haar want zij wsa dus 2e en ik 1ste Schijnheilig . Maar mijn paard stond te kwijlen en zij stond net naar mijn lintje te kijken dus ik zeg tegen mijn paar:Sta niet zo te kwijlen joh en vervolgens kijk ik net toevallgi haar aan. En zij dacht dat ik het tegen haar had en dat was eigenlijk helemaal niet zo maar ik lag helemaal in een deuk omdat ze gelijk heel gepikeerd keek hahahahahaahahha
Lekker belangrijk dit maar had zin om te typen Tong uitsteken

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:45

dus nu is je witte rijbroek grijs? Haha!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:50

haha ik had vorige week ook wedstrijd bij mij op de manege, was s'avonds dus harstikke donker en buiten komt er zo'n paard uit de trailer en dat meisje loopt in haar witte rijbroek met paard over het gladde gras, gaat ze in een keer op haar bek, witte rijbroek zwart en witte schabrakje bruin, ik moest zoooo lachen he, maar ja was wel zielig voor dat paard want dat meisje was heel nijdig op hem geworden, stom wijf.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:51

kijk dat is nou weer GEEN humor van zo'n griet Boos!

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:53

Nee dom wijf, echt ze was heel boos, terwijl dat beest helemaal niets gedan had.......maar ja zal wel zo'n enorm wedstrijd*PIEP* te zijn, ken d'r verder niet.
Maar daarom was het juist zo grappig dta juist zij op haar bek ging....

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 12:55

het is altijd humor om te zien hoe iemand op zijn bek gaat. als er tenminste geen bloed aan te pas komt he? Haha!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-01 14:55

nee zolang het niet levensbedreigend is is het leuk en lachuh Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 20:32

En ik maar denken dat ik de enige was die bot gevonden wordt Haha! Ik ben soms alleen een beetje direct, maar mensen die me kennen weten wanneer ik een grapje maak...De rest alleen niet altijd Haha!
Ik heb echt ongelofelijk gelachen om dit forum. Als me iets leuks te binnen schiet van de afgelopen weken zet ik eht er meteen bij Haha!