Dienstmededeling: Een aantal Bokt regels

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:18

Zien nieuwe gebruikers ook eerst deze pagina voordat ze kunnen gaan posten? Lijkt me handig.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:22

Lips are sealed Lips are sealed zal;aar niet zeggen wie ikn werkelijkheid ben *LOL*

vind het nu duidelijk, en doeltreffend

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 22:22

Goede regels, ik ben ht met allemaal wel eens.. Ow, oeps, dit is nou natuurlijk weer een METOO-post..
SLOTJE Lachen

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 10:00

Wjerdo, dat heeft geen zin, tenzij je inlogged via een verbinding met een andere provider (erg lastig als je kabel hebt!), anders heeft t geen zin, dan legt Bart je IP naast het andere IP adres, en dan blijkt dat je dezelfde bent, dus een andere Nickname heeft geen zin.

Voor degenen onder jullie die dit nu al een tikkeltje te restrictief vinden: op http://www.tweakers.net doen ze al ruim een jaar aan IP-logging, backtracing en meer van dat soort ongein, nou was dat daar wel nodig, maar t werkt er prima, het zorgt voor rust en betrouwbaarheid.

Bart, een (temp) ban, dat word neem ik aan overlegd met andere modders, dit om te voorkomen dat er het idee gewekt kan worden dat er persoonlijke vetes worden uitgevochten op oneerlijke manieren? Ik beschuldig niemand, ik bedoel er niets specifieks mee (nou ja, ik denk dat velen weten wat ik bedoel) maar dit gewoon om je als moderator in te dekken, en ook om dingen transparanter te laten verlopen.

En ik weet dat de moderator met naam & link boven de pagina staat, maar dan ga je weer slepen met URL's e.d. gewoon 1 knop, scriptje erachter, waar automatisch de topic URL word ingevuld. T is maar een idee?!d

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 12:21

Toppie Bart!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 13:34

Goed gedaan hoor Bart. Ik denk dat veel mensen zich daar ook wel prettiger bij voelen, nu ze het idee hebben dat ze niet zonder meer afgezeken kunnen worden.