Wat is het leven toch oneerlijk, waarom hij.... :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 11:23

Jakkes wat erg..!
Mn vader rijd ook motor, dus ik krijg altijd een klap als ik zoiets lees, t kan iedereen overkomen Scheve mond

Heel veel sterkte voor jou, je vriend en familie!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-04 18:59

Jullie ook bedankt voor jullie reacties. Ik heb het gisteren even heel moeilijk gehad op school en zondagavond kreeg ik van een nichtje van mij een hele grote beer. Deze is omgedoopt tot Ron. Echt super.

Het is gewoon zwaar klote, meer woorden heb ik er niet voor. Maar gelukkig heb ik ook genoeg vrienden om me heen die me er doorheen sleuren. En bokt natuurlijk nog.

Mijn vriend kreeg vandaag te horen dat zijn motor total loss verklaard is. Hij vond het niet echt leuk, want voordat hij hem verkocht wilde hij er nog een "afscheidsritje" op maken. Ik ben eigenlijk blij dat ie total loss is want nu gaat hij voorlopig niet meer rijden.

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 11:58

Het is zover. Om 13.30 uur is de crematie en moeten we echt afscheid nemen van deze grote knuffelbeer. Wat zal het zwaar worden en ik mis hem nu al. Er zijn nog zoveel dingen die ik hem wil vertellen......

Hier is een site speciaal voor Ron, www.ronlossie.nl Als je hier kijkt zie je ook wat voor bijzondere jongen hij was. Verdrietig

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 13:58

jeetje,
enorm veel sterkte toegewenst !!!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:07

Vreselijk zeg.
Heel erg veel sterkte. Ach gut

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 14:14

Ilse, heel veel sterkte gewenst. Ook voor de familie en overige betrokkenen. Blijkt maar weer eens dat een ongeluk helaas in een klein hoekje zit en dat de gevolgen vaak onomkeerbaar zijn. Hoop dat je het een plekje kunt geven!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-04 16:18

De crematie was super mooi en super moeilijk. Ze lieten stukjes film van hem zien, echt typische Ron-momenten. Door mijn dikke tranen was er dan toch regelmatig een glimlach te vinden tijdens de film. Ron met zijn lach enz. Gewoon geweldig. En het was super druk, echt niet te filmen. Hij was een KEI. Dat zo iemand in 1 klap wordt weggenomen, niet te begrijpen. Ik voelde zijn aanwezigheid. Heel raar. Nog steeds ongelofelijk.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-04 11:46

Fijn dat de crematie zo mooi was.....
Ik heb de site ook even bekeken, en heb met tranen in m'n ogen de berichtjes zitten lezen, wat een bijzonder iemand moet dat geweest zijn.

Nogmaals sterkte Ach gut