ik heb irl een k u t naam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:31

Heel makkelijk: KIM
Lachen
Valt niet veel van te maken of mee te doen
(ok ok, in groep 3 was Kim is verliefd op Pim leuk *LOL* )

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 00:39

Ik heet dus ook Lielle, uit te spreken als Liëlle (rijmt op Marielle) wat dus enorme uitspraakproblemen oplevert. Tja, ik ben niet anders gewend en ik vind het ook wel leuk om een ongebruikelijke naam te hebben.

PS had iemand die uitspraak goed gehad? Vind ik wel leuk om te weten.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 06:11

Yep, ik! Ik had idd ook de link gemaakt met Marielle. Bij sommigen staat er een trema op de e, bij anderen niet. Dus ik sprak jouw naam uit als Liëlle. Hoewel ik me nu ineens herinner dat er vroeger bij mijn studie een meisje was dat Marielle heette en dat sprak je dus uit alsof er één l stond: Ma-rie-le.

Leuke naam trouwens, hoe zijn jouw ouders daar op gekomen?

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 10:04

ja karin je hebt gelijk komt van de indianen ja...
geef mij maar zown gewone naam hoor... Party!!
is er hiero iemand die wil ruilen Haha! Haha!
*kisses*

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:06

ik ben ook een Indianen stam Haha!
had er nog een heel leuk stuk over gevonden.. even zoeken hor Lachen

hier wat stukjes dr uit:

the Yoricas spoke the language now known as Coahuilteco.

They ate maguey root crowns and prickly pear fruit; they collected and ate snails. The animals they hunted included rats, rabbits, deer, and bison

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: yor op 2001-11-18 10:14 ]</font>

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:14

Dat mensen niet kunnen lezen dat weet ik dus al jaren. Gelukkig ben ik dus niet de enigste die er last van heeft.
Gery, dat spreek je uit als Geerie met een lange ee dus, en niet met een korte e, zo heet de halve familie al, mijn ouders wilden iets origineler zijn Verward

Boogiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 10:18

ik heet Laura, ook al zo'n naam die iedereen al heeft Boos! ik m'n klas zitten 3 laura's, eerst in m'n paardrijgroep 2, heel verwarrend, zegt een leraar, laura jij moet voorlezen, iedereen dan: welke laura?!
ik zou graag gewoon normale naam hebben maar niet die zoveel mensen al hebben Party!! kim heb altijd al een leuk naampje gevonden Knipoog

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:26

Ik vind Laura een leuke naam. Mijn zusje heet ook zo. Maar idd, komt veel voor, daarom gebruikte ze op de basisschool haar tweede naam erbij. In het studentenhuis waar ik ooit heb gewoond, woonde nog een Karin en daarom ben ik toen ook mijn tweede naam erbij gaan gebruiken.

Wij allebei blij dat we twee namen hebben. Lachen

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:43

Citaat:
Op 2001-11-18 00:39, schreef Lielle:
PS had iemand die uitspraak goed gehad? Vind ik wel leuk om te weten.

Jaaa, ikke Haha!

divana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 11:47

Ik heet gewoon saskia. Maar bijna niemand noemt me zo, t is bij iedereen sas. Sommige vinde t leuk om sassefras te zegge Misselijk

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 12:02

Shalane,iedereen noemt me Shalan.grrrr...
mijn naam spreek je uit als Sjaleen Misselijk mijn vader heeft een grote fout gemaakt toen ie naar het gemeente huis moest voor men naam: het moest Sharlane worden,en die gore mongool (in alle opzichten dan) maakt er SHalane van Misselijk Hij maakt trouwens overal fouten mee,tha l u l Misselijk

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 12:44

Gelukkig, een paar mensen hebben het goed.

Mijn naam komt van mijn beide oma's die Alida en Wilhelmina heetten, niet echt namen waar mijn ouders me mee wilden opzadelen. Vandaar (A)Li(da) +(Wilh)el(mina) + le voor de uitspraak.

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:14

Haha ik heet dus Mariëlle Haha! Vind het opzich niet zo heel erg verkeerd. Maar ik kan natuurlijk altijd betere namen verzinnen.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:39

hoihoi, nou ik heet dus Aukje, of je daar blij mee moet zijn weet ik ook niet, ik word meestal auk genoemd, maar er zijn er ook nogal wat die me Auke noemen, en dat haat ik!! want auke is eigenlijk een jongensnaam!!! Maar ze kunnen Aukje niet uitspreken, zoals je zeggen.
Groetjes Aukje

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 13:46

Citaat:
Op 2001-11-17 21:01, schreef siouxsie:
ruilen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* ????????????????????????

best ik vin het wel grappig dat ze je soesje noemen lekker toch Tong uitsteken bekijk het van de zonnige kant Haha!

Corona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 16:27

Ik heet Fenna, die hoor je ook niet zo vaak.
Zwaar irri in een discotheek ´Hoe heet je?´, ´Fenna´, ´Hoe? Femke?´, ´Nee, Fenna´, ´Hoe? Sanne?´, Nee, Fenna´, Hoe? Senna?´.....´Ja, Senna...banketstaaf!´.
Ik word daar dus ook echt niet goed van, maar toch ben ik best blij met mijn naam. Niet zo afgezaagd.
Mijn vriend heet Jaap en dat is dan net weer wat minder, maar goed...hij is wel een lekker ding!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 16:54

Laudine....
Laurine?
Nee, Laudine...
Claudine?

etc etc, en na 20 keer weten ze nog niet dat ik Laudine heet... Zelfs als ik t schrijf... En dan mijn achternaam... Zelfs als ik t spel.... Ach, ik vind t lastig, maar ik heb wel een GEWELDIG MOOIE naam, vooral omdat er nog maar 1 andere Laudine in Nederland is, en nog 2 of 3 in de rest v/d wereld.

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:38

Ik vind mijn naam niet leuk..

Ten eerste heet een computervirus "het melissa virus" Frusty Frusty
en je hebt ook zenuwtabletten voor honden die melissa tablets heten Frusty Frusty maar ja ik heb in iedergevan een naam Lachen

xx

coco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:38

Ik ben helemaal niet blij met m'n naam.Echt een hondennaam... Misselijk

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 17:49

Ik heet Ymke, en er zijn maar weinig mensen die dat normaal uit kunnen spreken.
je spreekt het uit als Imke. Heel vaak word ik iemke of iemkje genoemt. In een kroeg als iemand me naam vraagt word het meestal Femke, of Nienke Haha!
Het is wel leuk, het is een friese naam. Mijn ouders keken een film en in de aftitelling stond ymke..labla en dat vonden ze een mooie naam. Het betekend
* in geluk geboren*
Mijn roepnaam is meestal Ym, of Ymp.

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:11

Ik heet Jasja...niet heel gewoon, niet heel bijzonder...ik vind die aparte namen juist ontzettend mooi!!! Een vriendin van me heet Athena Luna (voornaam), dat vind ik mooi, Siouxsie en Yentl vind ik ook erg mooi! En Gwendolyn trouwens ook, Gwendolyn was de minnares van de tovenaar Merlijn als ik me niet vergis... Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:18

ik heet gewoon Irene.. vroeger praatte ik echt met zo'n rollende r, klinkt wel een beetje debiel.
maarja, ik heet liever Irene dat Jet (zo heet mijn zusje) dat is helemaal zo ouderwets. Ik had ook bijna Iris geheten, dat vind ik wel leuker dan Irene eigenlijk.

Een vriendin van mij heeft ook zo'n moelijke naam. Ze heet Gaitry (je spreekt uit Gaijtrie maar dan die G op z'n engels zeg maar.) heel veel mensen zeggen Gay-try je weet wel van gay.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 18:46

ik heet Noortje en ik heb een kl*rehekel aan dat tje erachter!!! er zijn neit zo heel veel noortjes maar ik vind het geen mooie naam... integendeel... maar de meeste noemen me Noor en dan heb ik nog 'een paar' bijnaampjes... Noo-Noo ( noe-noe ) die stofzuiger van de teletubbies weet je wel? en daar weer van afgeleid noo en dan heb ik nog noot en nootje en dan nog fluffy en fluf... en het is te lang om te gaan typen waar DAT allemaal vandaan komt... Haha! Haha! Haha! Frusty Frusty Frusty

Lienertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 19:07

ik ben ook niet zo blij met m'n naam Scheve mond\
Eline is z'n stomme naam Frusty Frusty Frusty

siouxsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-01 21:20

[quote]
Op 2001-11-18 12:44, schreef Lielle:
Gelukkig, een paar mensen hebben het goed.

Mijn naam komt van mijn beide oma's die Alida en Wilhelmina heetten, niet echt namen waar mijn ouders me mee wilden opzadelen. Vandaar (A)Li(da) +(Wilh)el(mina) + le voor de uitspraak.

hoe hoe heet je nou??
adawilhmina??
enne marije b we hebben geruild hoor hoe heet ik nou nu?? Haha! Party!!