Verkrachting nu wel héél dicht bij...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 13:40

Ik fiets elke avond als ik van mijn werk kom langs een donkere weg waar hij iemand heeft aangerand. Gelukkig heeft diegene hem met een naaldhak bewerkt daarna is hij dus een paar jaar niet actief geweest, maar ja, nu issie weer bezig. IK heb een paraplu aan mijn fiets hangen en ik heb me voorgenomen keihard te slaan gillen krabben bijten etc als mij iets gebeurt. Het enige dat ik kan doen is erop vertrouwen dat ik dat dan ook daadwerkelijk doe.... Frusty
Als ze hem ooit pakken mogen ze hem wat mij betreft ophangen, martelen, zonder verdoving zijn ballen afknijpen oid. Ik heb me ook voorgenomen dat als ik m in mijn vingers krijg dat ik hem als ik de kans krijg natuurlijk een paar gebroken botten bezorg. Boos!

Kadans

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 13:49

ik moet altijd een lange donkere weg langs als ik van de pony`s weer kom.ik mag ook pas de straat op wanneer ik mijn mes bij mij heb (lemet is 25 cm)
nadat mijn nichtje is verkracht vlak bij mij in de buurt zijn mijn ouders erg voorzichtig geworden.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 15:05

Weet trouwens iemand waar je pepperspray kunt kopen?

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 16:17

Pas is er bij mij in de buurt een meisje verkracht en vermoord. Later bleek dat haar zus altijd de les na mij op de manege reed. de dader hebben ze niet te ppakken gekregen. Ik reed daar 's avonds ook regelmatig in de buurt maar ik ga nu al helemaal niet meer in mijn eentje over straat.
Vorige week was er een stille tocht vanwege dat vermoordde meisje, toen werd er vlak na de stille tocht een ander meisje verkracht door een vage bekende. De twee delicten schijnen niets met elkaar te maken te hebben. Dat zijn dus dan al twee verkrachters. De plekken waar het gebeurd is liggen zo'n 1 a 2 km van elkaar verwijderd. Ik begrijp dus precies wat je bedoelt dat je het nioet veilig vind opstraat en dat je je bedreigd voelt.
Groetjes van Jessica

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 17:57

jeetjuh, zo iets is gelukkig bij ons inde buurt nog niet gebeurt.
Maar er liep wel jaren een pyromaan bij ons in de buurt rond. Hij stak auto's aan en soms huizen. Hij heeft zelfs een straat achter ons auto's in de hens gestoken Scheve mond\ gelukkig is hij pas geleden nog op gepakt!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 09:32

Tjee, ik ken niemand in mijn omgeving die dat overkomen is, voor zover ik dat weet. Mezelf is het gelukkig ook niet overkomen. wel bijna ooit, maar toen kwam mijn moeder net op tijd. Ik was nog maar klein en wist toen nog niet wat me te wachten stond. Pas toen ik ouder werd heb ik me dat gerealiseerd. Ik vind dat verkrachting veel en veel zwaarder afgestrafd meoten worden. En die daders mogen ook geen kans krijgen om het nog eens te doen. MAar in die land stelt men de verkeerde prioriteiten, zoals altijd.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 17:09

Mee eens, gewoon castreren

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 17:10

Uh, deze Extreme duivel Boos! hoorden er nog bij...