Jaloezie...................

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-01 23:08

Viv,waar ben je nu toch weer mee bezig meisie????
Ik heb nog geen 1 x op een reactie van jou gereageerd maar nu ga je toch echt te ver hoor Boos! .
Wat een smoesverhaal zet jij hier neer over jaloezie.
Ik voel me wel degelijk aangesproken Boos! .
Ik ben op zoek gegaan naar dit bericht na jou beschuldiging tegen mij op horses en ik schrok ervan!!
Wat kan jij de dingen verdraaien zeg en wat ben jij scheinheilig Schijnheilig .
Ik was niet jaloers op jou en ik ben dat op niemand!
Ik gun ieder zijn geluk in de paardensport.
Als ik zelf wat had willen bereiken dan ik geen kneusjes gekocht maar een paard waarmee ik dat zou kunnen,ik heb dit bewust gedaan om paarden die geen of nauwlijks een toekomst hebben om die een toekomst te geven.
Het ging daar ook helemaal niet om en dat weet jij donders goed!!!!!!!
Het ging om een paard die jij liep af te kraken terwijl je zelf doodsbang was van dat dier.
Dat viel toevallig op jou keuringsdag.
Dit was geheel uitgepraat en ik heb je toen wel degelijk gefeliciteerd met je overwinning!!!
De keer daarop hebben we samen nog staan praten over je 2e keuring en zei je dat je het niet anders verwacht had maar toch trots was op je meisje.
Ik gaf je geheel gelijk over dat je trots mag zijn en ik was er niet blij om zoals jij het beschrijft omdat je laatste was geworden!!!!!
Ik weet niet wat jou probleem is met mij en ik heb je dat ook gevraagt op horses,blijkbaar zit ik je erg hoog met iets en dat is jammer maar wel jou probleem!!
Ik accepteer echter geen leugens over mij vandaar dat ik ook hierop reageer en niet langer stil blijf
Lips are sealed .
Ik zie wel vaker dat je loopt op te scheppen over dingen die niet waar zijn en verstandelijk hou ik dan mijn reactie voor me om je niet af te kraken maar als jij zo doorgaat dan zal ik ook gaan reageren!!
Ik wil je niet in de weg zitten op het internet maar doe mij dat ook niet meer!!!!!
Ik vindt het banketstaaflig voor je wat er horses gebeurt maar mijn advies is om er gewoon niet op te reageren,dan heeft die persoon er ook geen lol van.
IK BEN HET NIET!!!!!! Boos! .
Dit berichtje zie ik nu voor het eerst door jou eigen tip op horses en nu weet ik dus ook dat jij de echte Viv bent die het geschreven heeft en dat valt me vies van je tegen of kick je er soms op om ruzies te veroorzaken Extreme duivel .
Ik heb verder geen zin in meerdere conflicten maar ik wil geen leugens of verdraaiingen meer lezen!!!
Wat het 2e berichte betreft van jou hier Schijnheilig dat vindt ik ervan!!
Je ben niet eerlijk Viv!!!!!
Smousje.

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 14:31

Hmmm..ik herken veel in het verhaal van Sterre.
Als je op een gegeven moment op het punt komt dat het zomaar kan gebeuren dat je alles kwijtraakt, dan merk je pas dat alles heel betrekkelijk is.
Wij 'hebben' ook veel. Maar momenteel zou ik alles opgeven voor een beetje rust in mijn hoofd en in ons leven.
Ik weet dat het niet eerlijk is, iedereen z'n problemen. Maar ik heb de laatste tijd de mensen weleens benijd die niet van alles hebben, omdat ze het toch al niet konden betalen. Het slaat nergens op, maar momenteel wilde ik dat wij geen bedrijven in de IT hadden, maar dat mijn kerel gewoon postbode was, ofzo....

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 15:18

Leuk, herken dat!! Ik heb vooral de neiging agressief te worden (in gedachten hoor Haha! Extreme duivel ) op mensen die lopen te zeiken maar zelf gewoon geen donder ondernemen om hun eigen situatie te veranderen, doen alsof mij alles zo makkelijk afgaat terwijl ik me de pleures werk om te bereiken wat ik heb bereikt en het te onderhouden, en naar de oppervlakkige buitenkant kijken terwijl ik inderaad denk, ok jij hebt geen paard, maar jij hebt dit jaar geen drie begrafenissen gehad en daar hoor je mij ook niet over de BEK DICHT!! Tja, dat denk ik dus maar dat slik ik maar wijselijk in want dat soort zeikers hebben vaak ook nog een weinig zelf-kritisch vermogen...

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-01 21:38

@Suzanne, ik begrijp helemaal wat je bedoelt Lachen , ook ik denk vaak: een woninkje 3 hoog-achter, een man met geregelde werktijden (hmm... postbode is idd geen slecht idee Knipoog *lach*), zou een hoop problemen schelen!
@Desiree, dat wat jij schreef herken ik ook; dat mensen altijd maar voor jou willen bepalen wat jij wel of niet kan betalen Boos! ! Ja, het is waar, we kunnen echt veel doen en we rijden hele leuke auto´s, alleen dat 2 van deze leuke auto´s over de zaak lopen (okay, is een voordeel van een eigen zaak, zitten ook nadelen aan!) checken ze weer niet. Het is idd waar jijzelf je prioriteiten legt. Als we naar NL gaan ("gewoon" naar m´n moeder/schoonouders Lachen ) roept een bepaalde groep mensen ook al: "gaan jullie nu alweer met vakantie?"
Aan de andere kant weten ze ons altijd wel meteen te vinden als het gaat om donaties/giften voor weer het een-of-andere project (zoals Skaterbaan in het dorp, nieuwe trainingspakken voor de plaatselijke voetbal-club, geld/relatiegeschenken voor de tombola´s van de kleuterscholen -we hebben er drie hier in het dorp!- en zo kan ik nog wel -tig dingen opnoemen, allemaal onder het motto: "dat kunnen jullie toch van de belasting afzetten !" )
Toen m´n man z´n droomauto kocht, was ik inmiddels zo ver dat ik hem vroeg of ´ie dat ding aub op de zaak wilde zetten -we hebben een groot magazijn bij de zaak-, zodat niet meteen de hele buurt in de gaten had dat er weer een nieuwe auto was. M´n man heeft er toen nog even over nagedacht, maar zei toen: "ik ben toch niet gek? ik heb niemand voor dat ding omgebracht, er hard voor gewerkt, geen belasting ontdoken enz. en nou zou ik die auto moeten verstoppen omdat het anders een paar mensen in het verkeerde keelgat schiet? MOOI NIET DUS; HIJ KOMT LEKKER THUIS IN DE GARAGE!" Had ´ie natuurlijk ook wel weer gelijk in Lachen !
Weet je wat trouwens wel grappig was , toen mijn man z´n eerste Jaggo kocht, riep iedereen: "Jeetje, moet je nou zien, een Jaggo, die kosten een geld!!! Dachten ze -omdat het een Jaggo was- dat zijn auto duurder was dan de BMW van z´n compagnon, terwijl het juist omgekeerd was *LOL* ! Mensen zijn af-en-toe gewoon suf Extreme duivel !

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:04

Meiden,
Er is iemand druk bezig om jullie verdacht te maken blijkbaar. Ik weet niet meer wie ik moet geloven.
Ik kick er niet op om ruzies te veroorzaken hoor (nooit gedaan voor zover ik weet), en opscheppen, ik zou niet weten waarover. Ik ben nog niet op horses geweest dus heb je reactie nog niet gelezen sorry dat ik daar nog niet op gereageerd heb. Ik kom daar bewust een aantal dagen niet om te kijken wat die neppert uit gaat vreten.
Dus PB me maar als je nog wat wilt weten.

Maar zoals ik al zei, vergelijk zelf de data van jouw aanmelding hier, mijn nickname van hier wordt daar gebruikt bij een bericht over mijn zadel (moet dus iemand van stal zijn die hier ook komt) enz enz. Er is dus nog iemand die blijkbaar geniet van onze ruzies en ons 3en kent.

Voor mijn bericht hier was er op horses nog niks aan de hand namelijk. Daarna is dat gezeik pas begonnen en hopelijk nu gestopt? Geen idee ik ben er nog niet geweest. Dat ene bericht aan jou was idd van mij. Ik wist niet dat Minousch (zal even dr nickname hier gebruiken) ook lid was hier dus voor jouw naam had ook die van haar kunnen staan, maar kon die combinatie niet rijmen met de data en wist dus niet dat ze ook lid was, jou had ik al gespot.
Dus vandaar dat ik in eerste instantie aan jou dacht.

Mischien dat je zelf iemand kunt bedenken die dit spelletje leuk vindt? Het eerste bericht hier was zoals gezegd louter bedoeld als voorbeeld zoals het bij mij overkwam (er werd mij op een andere site duidelijk verweten dat alles kwam aanwaaien), als ik geweten had dat jullie hier ook lid waren had ik wel een ander voorbeeld begruikt (komt vaker voor dan je denkt) om jullie niet boos te maken (zo ben ik dan ook wel weer).
Dit was in ieder geval niet om reacties uit te lokken ofzo mochten jullie dat denken, was alang blij dat het uitgepraat was destijds.Maar er waren ook andere stalgenootjes die (echt) jaloers waren.

Er zit in ieder geval nu iemand te genieten achter zijn pc-tje van onze discussie hier en op horses. Geen idee wat het nut ervan is maargoed. Mijn bedoeling was absoluut niet om ruzie te zoeken met jullie ofzo laat dat duidelijk zijn.

Laten we het de 7e aub gezellig houden (ook met Harry want daar zit ze nog het meeste over in).

Ik had naar M. al in een PB geschreven dat jullie stallen weer snel vol waren met jonge paardjes (2 hengstjes van 0,5 en 1,5 jaar) en 2 merries waarvan er 1tje sprekend op Anka lijkt (alleen klein maatje groter) dus je snapt wel wie die verzorgt,hihihii We dachten even dat je terug was maar we misten Pablootje. Hihi.
Jullie worden in ieder geval wel gemist hoor, vooral omdat het ineens zo snel ging en niemand van iets wist. Zal de 7e nog druk over nagebabbeld worden denk ik, jullie komen toch wel he?

Met Loosa gaat het veel minder goed, misschien wisten jullie dat al. Die staat weer in de kliniek. geen idee wat er aan de hand is verder, hopelijk komt C.nog op stal een dezer dagen want iedereen wil haar graag steunen. Ze heeft de laatste tijd wel erg veel pech.

Met jullie gaat het goed hoor ik! Alles weer rad en zelfs wedstrijden, gaaf hoor. Wat een goeie bak al niet kan doen. Heel veel succes in ieder geval. Ben blij dat het niet tegenvalt daar (je weet maar nooit natuurlijk).

En wat horses betreft: tsja er niet op reageren, makkelijk gezegd moeilijk gedaan zoals je ziet. Wat zou jij doen als jouw nickname gebruikt wordt voor onzin berichten? Ze gaan nu een beveiliging inbouwen om dit prutsmuts te voorkomen want het was voor jouw tijd daar ook al aan de gang met anderen. Ik kom dr al een jaar of 2.

Ik lieg nergens en vertel geen onzin, meningen kunnen verschillen over onderwerpen, maar das dan niet per definitie onzin toch? Dingen kunnen anders geintrepeteerd worden (monitoring aan je eigen normen en waarden) enz enz....

Ik heb totaal geen problemen met jou of M, wel even gehad maar dat kwam door misverstanden, daarom vond ik het ook zo raar dat dat gedoe ineens begon na een bericht van mij hier.
Maargoed dik pak zand erover (niet in de bak aub) wat mij betreft. Ik was absoluut niet boos op je maar wel even teleurgesteld.
Nu begrijp ik dat jij of M het in ieder geval niet was. Vraag blijft nu, wie dan wel?

Als je enig idee hebt hoor ik het graag van je want ik wil deze persoon graag vragen wat de bedoeling van die gedoe was/is. face to face. Via internet iemand belachelijk maken (bewust met naam en toenaam) vind ik wel heel erg zwak en zegt meer over diegene dan over mij hoop ik.
Daarom heb ik in dat bericht ook niet jouw nickname daar gebruikt (wil geen slapende honden wakker maken), dus ik hoop niet dat je wel met die naam gereageerd hebt, voor jezelf.

T ging toch hartstikke goed zo daar? Jij geeft adviezen over dingen waar jij verstand van hebt en vise versa, we kunnen elkaar juist goed aanvullen daar omdat we elkaar kennen en van elkaar weten wat we kunnen. Je geeft goeie adviezen daar (wat anderen op stal nu missen, hihi) dus wat moet ik daar nog aan toevoegen?

Je mag mij ook best advies geven hoor, wie weet leer ik nog wat van je. Rijtechnisch bedoel ik dan. Want de tips die je aan moon hebt gegeven voor het galoperen werken ook perfect bij een klein geel opdondertje. Jaja indirect werken je lessen toch nog door, hahaaha.

heeej tot sinas, sorry dat ik jullie ervan verdacht, no hard feelings was niet zo bedoeld, en misschien tot de 7e!

Doeiiiii Viv

Groetjes! Viv Haha!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-01 09:18

O O Sterre, een Jag kopen in Duitsland? Tja, daar maak je die lui ook pissig mee he. Hun B&W is toch veel beter, grinnik. maar ik snap jouw man helemaal. Het zijn ZIJN recht, ZIJN prioriteit om bepaalde dingen te doen en te laten en zijn droom waar te maken. Als hij er hard voor gewerkt heeft dan moet dat kunnen. Ik kies niet voor een jag, ik heb 3 paarden. Is hetzelfde. Weet je wat het ook nog eens is? Als de politie iemand in een jaguar aanhoudt, zal die persoon eerder een bekeuring krijgen, of een hogere dan wanneer hij in een simpelere auto had gereden. "Want die kan het het toch wel betalen". Terwijl andere mensen daar eigenlijk geen moer van af weten. Tja, strontziek wordt ik ervan, dat andere mensen denken dat ik alles van mijn vader krijg terwijl ik alles zelf moet doen. GEen eer aan te behalen op die manier.

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 01:13

Oke Viv,
Het is allemaal weer duidelijk Haha! .
Ze hebben alles weggehaald bij horses,ook mijn berichten.
Goed een berg zand erover(niet in jullie bak) Haha! .
Groetjes Smousje.
P.S heb je een pb gestuurd!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: @smousje op 2001-11-24 01:14 ]</font>

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-01 08:38

Nenenenenneneeeee niet in de bak, hahahaha die is net zo lekker om te rijden nu de vorst er weer over komt.
K heb je al terug gePBt.

Mag ik trouwens de tekst die onder jouw berichtje staat overnemen om uit te printen voor in de caravan, vindt hem erg goed namelijk!

Viv

@smousje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 23:54

Is goed hoor,je print hem maar Haha! .
Groetjes Smousje.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 01:07

ik ben zelf maar een arme sloeber Haha! , maar weet nog goed dat we eens een feestje gaven op de middelbare school bij mij thuis. Een jongen kwam aan fietsen en zag de auto (jaguar) van mijn vader staan. Hij riep gelijk; 'hier ga ik niet naar binnen, stelletje kapitalisten' Tja, zo ging het dus vaak. toen ik vertelde dat ik een pony zou krijgen als ik over zou gaan (stond er slecht voor op dat moment) zeiden mijn 'vriendinnen' dat mijn ouders zo ook wel een pony voor me konden kopen, want ze hadden toch geld zat. En dat ik een bijbaantje had vonden ze ook maar belachelijk, want ik kon immers geld zat krijgen van mijn ouders? Was natuurlijk gewoon afgunst, maar ik schaamde me er juist voor dat we boven modaal leefden.
Zelfs nu als ik iemand vertel dat ik door mijn geld van die maand heen ben, roepen ze gelijk; 'o vraag je ouders dan om wat geld' GRRRR, sommige mensen hebben er werkelijk niets van begrepen.
Nou ja, beetje offtopic, maar vooral een reactie op het verhaal van Desiree. Maar goed, jullie gingen ook offtopic, met het horses.nl verhaal, dus mag ik ook even Knipoog Tong uitsteken

Munji

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-01 08:04

Veel mensen denken dat alles bij mij is komen aanwaaien. Ze zijn er stellig van overtuigd dat ik nooit moeite ergens voor hoef te doen! En dat terwijl ik me jarenlang uit de naad heb moeten werken, zowel op school als in mijn werk, om te bereiken wat ik heb bereikt. Als ik er nu nog aan denk hoeveel uren ik per week in mijn vorige baan heb gestoken (ik werkte iedere dag van 08.00 uur tot minstens 20.00 uur) en wat ik dan achter mijn rug hoorde over wat er over me werd gezegd, kan ik nog zo kwaad worden! Boos! Als iedereen nu eens gelukkig is met wat ze zelf bereikt hebben.....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Munji op 2001-11-27 08:06 ]</font>