Ik heb nog geen 1 x op een reactie van jou gereageerd maar nu ga je toch echt te ver hoor
.Wat een smoesverhaal zet jij hier neer over jaloezie.
Ik voel me wel degelijk aangesproken
.Ik ben op zoek gegaan naar dit bericht na jou beschuldiging tegen mij op horses en ik schrok ervan!!
Wat kan jij de dingen verdraaien zeg en wat ben jij scheinheilig
.Ik was niet jaloers op jou en ik ben dat op niemand!
Ik gun ieder zijn geluk in de paardensport.
Als ik zelf wat had willen bereiken dan ik geen kneusjes gekocht maar een paard waarmee ik dat zou kunnen,ik heb dit bewust gedaan om paarden die geen of nauwlijks een toekomst hebben om die een toekomst te geven.
Het ging daar ook helemaal niet om en dat weet jij donders goed!!!!!!!
Het ging om een paard die jij liep af te kraken terwijl je zelf doodsbang was van dat dier.
Dat viel toevallig op jou keuringsdag.
Dit was geheel uitgepraat en ik heb je toen wel degelijk gefeliciteerd met je overwinning!!!
De keer daarop hebben we samen nog staan praten over je 2e keuring en zei je dat je het niet anders verwacht had maar toch trots was op je meisje.
Ik gaf je geheel gelijk over dat je trots mag zijn en ik was er niet blij om zoals jij het beschrijft omdat je laatste was geworden!!!!!
Ik weet niet wat jou probleem is met mij en ik heb je dat ook gevraagt op horses,blijkbaar zit ik je erg hoog met iets en dat is jammer maar wel jou probleem!!
Ik accepteer echter geen leugens over mij vandaar dat ik ook hierop reageer en niet langer stil blijf
.Ik zie wel vaker dat je loopt op te scheppen over dingen die niet waar zijn en verstandelijk hou ik dan mijn reactie voor me om je niet af te kraken maar als jij zo doorgaat dan zal ik ook gaan reageren!!
Ik wil je niet in de weg zitten op het internet maar doe mij dat ook niet meer!!!!!
Ik vindt het banketstaaflig voor je wat er horses gebeurt maar mijn advies is om er gewoon niet op te reageren,dan heeft die persoon er ook geen lol van.
IK BEN HET NIET!!!!!!
.Dit berichtje zie ik nu voor het eerst door jou eigen tip op horses en nu weet ik dus ook dat jij de echte Viv bent die het geschreven heeft en dat valt me vies van je tegen of kick je er soms op om ruzies te veroorzaken
.Ik heb verder geen zin in meerdere conflicten maar ik wil geen leugens of verdraaiingen meer lezen!!!
Wat het 2e berichte betreft van jou hier
dat vindt ik ervan!!Je ben niet eerlijk Viv!!!!!
Smousje.
, ook ik denk vaak: een woninkje 3 hoog-achter, een man met geregelde werktijden (hmm... postbode is idd geen slecht idee
*lach*), zou een hoop problemen schelen!
! Mensen zijn af-en-toe gewoon suf