De eerste keer..

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:24

Misja schreef:

Weet zeker dat Frank het niet zo bedoelde zoals een aantal mensen het hier opvatten!?




Thanx! OK dan!


Zoals sommige hier reageren begint Bokt.nl op het Bokt.nl van een jaar geleden te lijken. Met allemaal ruzies, ban's en dat soort onnodige gedoe!

Nadir

Berichten: 12751
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:26

Frank schreef:
Thanx! OK dan!


Zoals sommige hier reageren begint Bokt.nl op het Bokt.nl van een jaar geleden te lijken. Met allemaal ruzies, ban's en dat soort onnodige gedoe!

Wat heeft dat er nou weer mee te maken?! Haha!

Misschien vatte ik je reactie een beetje verkeerd op dan, sorry daar voor...

De manier waarop het omschreven was kwam alleen een beetje spottend over... Lachen

MirjamMouse

Berichten: 160
Geregistreerd: 18-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 22:44

Het is deels waar dat je niet weet wat je mist, en deels niet, want je voelt wel de behoefte.
Ik heb wel vriendjes gehad, en ook wel gezoend enzo...en that gets the juices flowing...hahaha...maar heb het dus niet gedaan...

En het is idd in het kader van m'n boyfriend (nu dus wel...en man hij zoent goed!!!!)

De reden dat ik nog geen seks heb gehad is omdat ik christen ben en ik geloof dat God heel duidelijk is in de bijbel wat seks voor het huwelijk betreft. Ik wil niet perse in een hele discussie gaan omtrent dit onderwerp, maar dat is dus de reden...en het maakt de huwelijksnacht zo bijzonder en heeft meer waarde. Het is het intiemste contact wat je kan hebben met iemand en daar ben ik gewoon heel voorzichtig mee.

En dat is lastig soms...want je lichaam schreeuwt erom, en dat is ook hartstikke normaal...de mens is gemaakt om seks te hebben, maar liefde is geduldig dus...en zelfcontrole spreekt wel van karakter (hoe lastig dat soms is...haha)

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 22:54

Kan alleen maar zeggen: Diep respect voor je!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:21

Ik was ook 15 Haha!

En tsja...vroeg me ook de hele tijd af wat we nou eigenlijk aan het doen waren.
Was dit nou volgde en pff....hoe vaak moet je het doen voordat je de reacties krijgt zoals in de film *net als in de film ik wil het idee Tong uitsteken Haha! *

Uiteindelijk is het wel goedgekomen hoor

Ik volg jouw idee wel, naar mijn idee zou ik toch wel met deze jongen samen blijven dus ach.
Volgend leven toch maar wachten tot mijn huwelijksnacht want na 6 jaar stond dat niet meer zo vast als de dag dat ik ontmaagd werd Knipoog
Maar ja....6 jaar bij elkaar is tegenwoordig al meer dan dat sommige huwelijkken het volhouden dus ben er niet rouwig om.

Kieffertje

Berichten: 1745
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:24

Die boyfriend wordt dus binnenkort man, neem ik aan? Ik ben zelf geen Christen en ik denk ook niet dat God zich met zulke onbenullige dingen bezig zal houden (of hij moet zich zorgen maken om SOA's Knipoog ) maar ik vind het goed dat je je aan je principes houdt, al is dat soms moeilijk! Mijn eerste keer moet nog komen (kijk in mijn profiel voor mn leeftijd Tong uitsteken ) dus ik kan je niks vertellen. Duurt ook nog wel even trouwens.

Jokonootje

Berichten: 4866
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 23:48

ik vind het zelf erg knap van je dat je je hier aan houd en bij je principes blijft en daar niet van af wijkt OK dan! toppie echt waar ...

ik was geloof ik 15 en samen met mijn nu nog huidige vriend van nu bijna 4 jaar ...
Tsja speciaal was het niet had eerder zoiets van is dit het nou ?! maar dat hebben veel meer mensen en sindsdien is het alleen maar beter geworden... maar dat is toch vaak zo omdat de spanning het meestal een beetje verpest de eerste keer ...

maar persoonlijk ja weet niet of je wat mist... misschien missen wij ook wel heel erg veel door het voor het huwelijk te doen ... nou kan ik daar ook wel over gaan uitwijden maar ik weet nog niet eens of ik uberhaupt wel wil trouwen dus dat zou betekenen dat ik nooit sex zou hebben ... hmmz maar ik heb respect voor je en dat kan ik oprecht zeggen !!!...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 10:02

vond de eerste keer en de keren erop maar niets... geen pijn ofzo maar gewoon niet lekker.. heb nu een andere vriend en weet nu hoe het komt.... mijn ex kon er gewoon niets van Tong uitsteken en dat met z'n 33 jaar Tong uitsteken Schijnheilig

Ik ben tot mijn 20ste maagd geweest, waar ik ook bewust voor gekozen heb was er best trots op Bloos

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:44

MirjamMouse schreef:
Het is deels waar dat je niet weet wat je mist, en deels niet, want je voelt wel de behoefte.
Ik heb wel vriendjes gehad, en ook wel gezoend enzo...en that gets the juices flowing...hahaha...maar heb het dus niet gedaan...

En het is idd in het kader van m'n boyfriend (nu dus wel...en man hij zoent goed!!!!)

De reden dat ik nog geen seks heb gehad is omdat ik christen ben en ik geloof dat God heel duidelijk is in de bijbel wat seks voor het huwelijk betreft. Ik wil niet perse in een hele discussie gaan omtrent dit onderwerp, maar dat is dus de reden...en het maakt de huwelijksnacht zo bijzonder en heeft meer waarde. Het is het intiemste contact wat je kan hebben met iemand en daar ben ik gewoon heel voorzichtig mee.

En dat is lastig soms...want je lichaam schreeuwt erom, en dat is ook hartstikke normaal...de mens is gemaakt om seks te hebben, maar liefde is geduldig dus...en zelfcontrole spreekt wel van karakter (hoe lastig dat soms is...haha)


Ik heb precies hetzelfde, ben ook christen, heb nu een half jaar verkering (mijn vriend is overigens geen christen, heeft ook al sex gehad) en ik wacht ook tot mijn huwelijk. Ben nu bijna 19 en ben ook trots dat ik nog maagd ben. Ik vind niet dat ik wat mis, ik wil niet eens sex nu, want ik weet dat ik dan enorme spijt ga krijgen...

En van die zelfcontrole en karakter ben ik he took wel deels mee eens... Laat ik het zo zeggen... Het is zooooveel makkelijker om met je 16e al gewoon sex te hebben, dan te wachten tot je huwelijk, en dan dus ook nog een aantal jaren met je vriend het vol te moeten houden... Dat lukt niet zo heel veel mensen...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:13

MirjamMouse schreef:
Het is deels waar dat je niet weet wat je mist, en deels niet, want je voelt wel de behoefte.
Ik heb wel vriendjes gehad, en ook wel gezoend enzo...en that gets the juices flowing...hahaha...maar heb het dus niet gedaan...

En het is idd in het kader van m'n boyfriend (nu dus wel...en man hij zoent goed!!!!)

De reden dat ik nog geen seks heb gehad is omdat ik christen ben en ik geloof dat God heel duidelijk is in de bijbel wat seks voor het huwelijk betreft. Ik wil niet perse in een hele discussie gaan omtrent dit onderwerp, maar dat is dus de reden...en het maakt de huwelijksnacht zo bijzonder en heeft meer waarde. Het is het intiemste contact wat je kan hebben met iemand en daar ben ik gewoon heel voorzichtig mee.

En dat is lastig soms...want je lichaam schreeuwt erom, en dat is ook hartstikke normaal...de mens is gemaakt om seks te hebben, maar liefde is geduldig dus...en zelfcontrole spreekt wel van karakter (hoe lastig dat soms is...haha)


Maar wat vindt je vriend hiervan? Is nogal wat, zeker voor een man Knipoog

Kanzi
Berichten: 2656
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:18

Mijn eerste keer was toen ik 19 was.
Vond het spannend en geweldig, heb ook geen pijn gehad of zo.
De volgende dag liep ik echt op wolkjes.....

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:26

Ik was 15, ik was dronken en er eigenlijk nog helemaal niet klaar voor... het gebeurde zomaar. In de bosjes, achter een muurtje... gottegot... afschuwelijk! veel pijn, veel gebloed en dat terwijl het niet eens gelukt was! Daarna heb ik geen seks meer gehad tot mn 18e. Mijn vriend begreep wel dat het niet niks was en toen ging het wel en was het ook fijn...
Diep respect trouwens voor jou dat je je in kunt houden! Mijn oerinstincten zouden vrees ik toch de overhand nemen!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:32

ik was op mijn 17e ontmaagd door mijn (nu nog) vriend.
ik wist niet goed wat ik van de eerste keer moest denken. Zeker niet vervelend of pijnlijk.. maar ik vond het tsjah appart... moet nu zeggen dat ik zeker wel weet wat ik ervan denk: hartstikke geweldig Haha! haha!

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:53

Ik ben daar ook wel nieuwschierig naar wat je vriend er van vind.
Jullie zullen dus moeten trouwen.

Ik vind het jammer dat de bijbel je dit verbied. Sex voor het huwelijk.
Het geeft je geen kans om elkaar beter te leren kennen. Ik ben bang dat er uiteindelijk overhaast getrouwd gaat worden. En wat zegt de bijbel? Ik blijf bij je in voor en tegenspoed? Scheiden mag toch ook niet van de bijbel? (ik heb de bijbel echt nooit gelezen, dus correct me if I'm wrong).

Mag jij nou ook alleen met een christen trouwen?

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:02

Marieke schreef:
Ik vind het jammer dat de bijbel je dit verbied. Sex voor het huwelijk.


De Bijbel verbiedt geen seks voor het huwelijk.

In de tien geboden (soort richtlijnen waarnaar veel christenen proberen te leven) staat (vertaald uiteraard): 'Ge zult geen echtbreuk plegen'.

Nu wordt deze regel erg verschillend opgevat, maar volgens mijn schoonneef (=dominee) betekent het, als je het in de oorspronkelijke taal leest, dat je geen gelukkig stelletje uit elkaar moet proberen te werken. Dus als je verliefd bent op een persoon die in een gelukkige relatie zit: afblijven.

Verder is er een heel boek volgeschreven over seks IN DE BIJBEL. Nu wordt er opvallend weinig gepreekt uit dat boek, Hooglied, maar toch. Er is fraaie beeldspraak in te vinden over borsten die op gazelles lijken enzo. Pure erotiek. Bloos .

dani1983
Berichten: 646
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Dodewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:12

hoi hoi

ik was 16 toen ik het voor het eerst deed.
bij mij deed het geen pijn , het was wel een beetje raar ja .
maar het ging allemaal heel lief .
je moet het gewoon doen met de partner waar jij je op het gemak bij voelt... en je zeker niet laten dwingen!!

gr danielle

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:25

Netjes hoor!!
Ik ben nog niet zolang geleden ontmaagd, ik was 16 dus... En het deed bij mij heeel erg veel pijn. Ik denk dat ik me bij die jongen gewoon niet op me gemak voelde want het was meer een soort one-night-stand (ja dom van me Frusty )
Maar ik heb er iig wel van geleerd!

Succes Tong uitsteken

carola

Berichten: 8698
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:01

Mijn eerste keer was op m'n 17e, en niet echt geweldig...
Maar toch zou ik nooit maagd willen blijven tot het huwelijk. Straks trouw je met hem, en stel je voor dat dan de seks echt waardeloos is, omdat jullie totaal andere dingen lekker vinden! Ik vind seks echt wel belangrijk in een relatie, en wat stelt het huwelijk tegenwoordig nog voor?

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:16

Uums
Iedereen leest de bijbel natuurlijk op zijn/ haar eigen manier met zijn/ haar eigen interpetatie. Voor Mirjammouse verbiedt de bijbel sex voor het huwelijk (toch Mirjam Verward)

Dat vind ik best wel jammer dat zij dat zo ziet.
Zij moet dus trouwen om uiteindelijk sex te kunnen/ mogen hebben.

Valentinotje

Berichten: 373
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 16:44

Mijn eerste keer was op mijn 17de, en ik vond het mega meevallen.
Ik had allemaal spookverhalen gehoord over het heel erge bloeden na de eerste keer en dat meisjes heel veel pijn hadden enzo! Maar ik had helemaal geen pijn!
Ik had dus ook echt zoiets van heej, maar dat dit is juist lekker
Het enige waar ik op dat moment wel spijt van had is dat het toen uit was tussen die jongen en mij (waar ik dus mijn eerste keer mee had) maar gelukkig is het een week daarna weer aangegaan tussen ons, en zijn we nu nog steeds very in luv Bloos Lovers

Ik heb respect voor je keuzes trouwens! OK dan!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:21

Tja ik ben ook christen en wilde ook altijd maagd blijven tot het huwelijk.
Dat is een heel mooi voornemen maar als je als 16 jarige een jaar een relatie hebt werkt dat niet meer.
Ik hoorde op een gegeven moment dat God sex ziet als een verbond tussen twee mensen en je dus met die persoon als getrouwd ziet.
Ha dat was voor mij een vrijbrief Haha!

sandorra

Berichten: 4031
Geregistreerd: 27-09-02
Woonplaats: Op de maan.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:35

Ik ben 21 (bijna 29 sept) en ik ben ook nog maagd. Heb toen ik 16, 17 jaar was wel vriendjes gahad maar ben er niet aan toe gekomen. Ik heb nu al een hele tijd geen vriend gehad vanaf mijn 18de) , maar ben er nu wel weer aan toe om een nieuwe realatie op te bouwenen dan zien we wel waar het schip strand.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 18:51

je zegt dat het getuigt van karakter, maar daar ben ik het niet mee eens.
Of je nu op je 15de ontmaagd wordt of na het huwelijk iedereen leeft op zijn/haar manier en ook de meiden die met 15 ontmaagd zijn hebben karakter hoor.
(niet boos opvatten hihi)

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:37

xxxmelody schreef:
je zegt dat het getuigt van karakter, maar daar ben ik het niet mee eens.
Of je nu op je 15de ontmaagd wordt of na het huwelijk iedereen leeft op zijn/haar manier en ook de meiden die met 15 ontmaagd zijn hebben karakter hoor.
(niet boos opvatten hihi)


Ja daarom zei ik ook al deels... Want ik vind absoluut niet dat als je sex voor je huwelijk hebt, je geen karakter hebt, da's klinklare onzin. Wat ik wel ermee wil zeggen is dat je (hmm hoe zeg ik dat zonder mensen te kwetsen...), nou je bent op bepaalde gebieden een stuk sterker, heb wat meer doorzettingsvermogen op bepaalde gebieden (lees vooral: bepaalde gebieden). Want zeg nu zelf eens eerlijk... wat is makkelijker, toegeven of wachten Haha!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 19:43

toegeven klopt
daarom zei ik ook niet boos opvatten hahahahaha
zou geen ruzie willen hier hahahhah