Vreemdgaan.. Jouw ervaringen en ontdekkingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ben jij wel eens bedrogen?

Poll eindigt op

Ja, doet flink zeer!
40 (50%)
Zeker weten van niet!
16 (20%)
Misschien... Niet dat ik weet in ieder geval
23 (29%)

Totaal aantal stemmen: 79

Sharlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 15:46

Echt belachelijk allemaal jah... Ik begin heel langzaam te geloven dat mannen echt maar achter 1 ding aan kunnen lopen!

seicento

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:59

Ja, doet flink zeer

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:06

Ja, door mijn vorige ex. Hij speelde in een band, en als hij optredens had dan paste ik op zijn kids... Hij speelde niet alleen op zijn gitaar bleek achteraf.... De l*l... Scheve mond

Zelf ben ik nooit vreemd geweest, en heb ook nooit de rol van 'de ander' gehad.

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:06

Sharlon schreef:

Ik ben even heel benieuwd.... Is er iemand die een vriend heeft, of inmiddels had, die vreemd ging??

Waarom nu weer vriend?

Ik heb veel slechtere ervaring met een meisje. Ze bleek de prutsmuts van Delft te zijn, terwijl ik al een aardige tijd wat had met haar.

Volgens mij zijn vrouwen een stuk erger, jongens kunnen zoiets toch niet verbergen, terwijl vrouwen kunnen liegen zonder blikken of blozen.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:25

Zelf ben ik nog nooit vreemdgegaan.
en dat zal ik ook nooit doen.

of iemand ooit bij mij is vreemdgegaan? (niet dat ik weet)

Sharlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 16:26

Sorry Frank! Wat je zegt over vrouwen klopt absoluut maar mannen kunnen er ook wat van! Je recht in de ogen kijken en liegen zonder blikken en blozen!

Denk dat het meer karakter afhankelijk is........ toch?

Sharlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 16:27

Justy schreef:
Ja, door mijn vorige ex. Hij speelde in een band, en als hij optredens had dan paste ik op zijn kids... Hij speelde niet alleen op zijn gitaar bleek achteraf.... De l*l... Scheve mond

Goh hey dat kun je wel zeggen Boos! Boos! Boos!

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:29

Hoe je het zou kunnen checken is ander e-mailadres aanmaken, toevoegen op msn en beetje in een gesprek raken en dan vragen heb je een vriendin en na een tijdje verder vragen en dan kijken wat hij zegt Haha! En nee nog nooit zelf gedaan, maar zo kan het wel

Sharlon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 16:32

Nope werkt niet.... email? Werkt niet... Telefoon? Nope.... Thanks toch!!
Iemand tips ie minder voor de hand liggen want deze heb ik al geprobeerd....... * ja ik weet het ik ben erg *

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:33

Misschien een domme vraag hoor, maar je vertrouwt hem dus duidelijk niet... Kun je er niet met hem over praten?

shadowfaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:35

Ik ben degene geweest waarmee is vreemgegaan. Vrijdagavond heb ik met een jongeng ezoend waar ik vroeger verliefd op was. Ik ben dus nu verliefd op. En toen kwam ik erachter dat hij een vriendin heeft. En nu ben ik ten einde raad

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:37

Sharlon schreef:
Nope werkt niet.... email? Werkt niet... Telefoon? Nope.... Thanks toch!!
Iemand tips ie minder voor de hand liggen want deze heb ik al geprobeerd....... * ja ik weet het ik ben erg *

Toen mijn ex mij had belazerd, heb ik gebluft. Gezegd dat iemand het mij verteld had. Hij trapte erin en biechtte alles op.

Maar waarom denk je dat ie vreemd is gegaan?

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 16:54

Off topic: Whaha Lies, je onderschrift Haha!

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:13

Frank schreef:
Waarom nu weer vriend?

Ik heb veel slechtere ervaring met een meisje. Ze bleek de prutsmuts van Delft te zijn, terwijl ik al een aardige tijd wat had met haar.

Volgens mij zijn vrouwen een stuk erger, jongens kunnen zoiets toch niet verbergen, terwijl vrouwen kunnen liegen zonder blikken of blozen.

Frank..je hebt helemaal gelijk.. Ik ken menig verhaal van vrouwen die een spelletje speelden met hun mannetjes.. Nou dat wil je niet weten Bloos!

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 17:27

Ik heb op 'Niet dat ik weet' gestemd.
Heb het zelf wel een keer gedaan. Nou ja, ik heb een keer met iemand anders gezoend terwijl ik officieel nog een vriend had. Voelde me er best schuldig over, maar het gevoel was voor die ander helemaal weg. Zoveel stelde dat trouwens ook niet voor, een paar dagen later was het uit.

Als je vriendin het gevoel heeft dat hij vreemdgaat, zou het best wel eens kunnen kloppen. Maar hoe je het kunt checken...echt geen idee.
Hopelijk voor je vriendin is het niet het geval.

Succes iig!

*O ik ben trouwens ook een keer iemand geweest waarmee hij vreemd ging. Dat wist ik alleen niet. Schrok er erg van, maar hij heeft het toen wel uitgemaakt met zijn vriendin. Maar als ik het zou weten, zou ik het nooit doen.*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:48

Ach ik ben weleens glashard voorgelogen door mn toenmalige vriend hoor frank.

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:05

Alacairion schreef:
Ach ik ben weleens glashard voorgelogen door mn toenmalige vriend hoor frank.

Jah... die gast die loog ook gewoon recht door zijn tanden heen... het is eerder vrouwelijke intuitie waardoor vrouwen er eerder achter komen en mannelijke arrogantie dat ze er niet achter komen.

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:54

orri schreef:
Jah... die gast die loog ook gewoon recht door zijn tanden heen... het is eerder vrouwelijke intuitie waardoor vrouwen er eerder achter komen en mannelijke arrogantie dat ze er niet achter komen.

'
Die is goed Cool !!!
(Maar het klopt wel)

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:21

Ik heb een vriend gehad, daar heb ik mee samengewoond en we waren verloofd, een superlekker ding,spanjaard, we hadden het heel leuk samen maar helaas is hij vreemd gegaan en toen was voor mij de relatie over, het gebeurde op een houseparty en hij had veel spijt maar ik kon hem niet meer vertrouwen.Gelukkig heb ik het daarna nooit meer meegemaakt en mijn huidige vriend zal dat vast niet doen.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:14

ik ben wel eens bedrogen ja. Vond ik niet zo tof. Deed best zeer. De relatie zat niet goed dat wist ik maar ik wilde ons graag nog een kans geven maar hij is in een "dronken" bui vreemdgegaan. Het was met een vreemde maar dat maakt niet uit. Hij heeft met haar gezoend en in bed beland. Ik vond het zoenen al vreselijk maar ik had hem in dat geval wel kunnen vergeven maar seks is afgesloten zaak. hij heeft nog gekropen maar dan is het echt helemaal klaar

Zelf ben ik wel eens vreemdgegaan. Afgelopen zomer... onze realtie was al min of meer voorbij maar we hadden het geen van beide echt uitgesproken maar voor mij was het over. Ik heb toen op vakantie wel wat plezier gemaakt ja........
Hij bleek achteraf nog wel gevoelens te hebben. Ik heb hem het ook niet vertelt...... We zijn overigens wel direct na mijn vakantie 'officieel" uit elkaar gegaan.
Achteraf heb ik spijt dat ik niet eerder het officieel heb verbroken want vreemdgaan is gewoon vreselijk verkeerd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:29

Is het ook vreemdgaan als het niet om sex draait? Kun je "emotioneel" vreemdgaan zegmaar?

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:29

Zelf nooit vreemdgegaan en ook niet bij mij dat ik weet. Ik ben alleen wel dat meisje waarmee hij vreemd is gegaan.. Scheve mond Ik wist dat hij een vriendin had en toch. Nou is het al een half jaar bezig onderhand en z'n vriendin weet nog altijd van niks Bloos! Ik voel me er opzich wel banketstaaf over maar kan het gewoon niet stoppen

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:46

Zep schreef:
Is het ook vreemdgaan als het niet om sex draait? Kun je "emotioneel" vreemdgaan zegmaar?

Ligt eraan, denk ik. Als je met alles (en dan ook echt alles) aan een ander denkt en je hele hebben en houden met een ander bespreekt dan je partner.......dan zou dat kunnen vallen onder 'emotioneel' vreemdgaan.
Want in een relatie behoort alles bespreekbaar te zijn.

Maar als je een keer zit te dagdromen, over bijvoorbeeld Pieter van den Hoogeband Haha! , dan zie ik dat niet zozeer als "emotioneel" of anderzijds vreemdgaan............

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 00:55

Zeg nooit ,nooit...........Het kan iedereen overkomen dat je vreemdgaat en ik kan het weten.

Ik ben dader geweest, uiteindelijk al 7jr een relatie met deze kerel Tong uitsteken
En deze kere lwas getrouwd Bloos!

Moraalridders kunnen we allemaal wel willen zijn maar als je echt verliefd wordt verdwijnt het moraal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 01:13

@sandra: ik heb een poosje een vreemdsoortige 'relatie' gehad met een 'goede vriend'. Die zat bij mij met dingen waarvan ik vond dat ie dat echt thuis met zijn vriendin moest bespreken.