wat is jullie wens?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 17:50

tjsa.....mijn wens...hopen dat alles goed komt met iedereen waar ik veel om geef....dat ik echt een leuke gozer tegenkom...en dat Floor bij goede mensen terecht komt en dat ze een fantastisch leven krijgt Lachen

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:12

Ja Puck, jou uitspraak geldt niet voor heel Nederland hoor Haha! Haha!

Ik heb geen wensen volgens mij, ik heb alles wat mijn hartje begeert!! Lachen

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:15

Onzin, iedereen betaal grof vijf ton voor een flatje en dan is buiten wonen ineens duur? gemiep vind ik dat

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:21

Nou sorry, wist niet dat je kwaad werd!! Wil alleen aangeven dat het nog wel eens verschild in welk deel je van Nederland zit. Iedereen weet dat richting Friesland of Drenthe de huizen wat goedkoper zijn dan hier aan deze kant van het land!!
En verder bedoel ik er niets mee want ik heb geen zin om moeilijk te doen!! Scheve mond\

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:22

Ik ben ook niet boos Haha! ik woon trouwens in hetmidden van het land.

Macario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:23

ach jah mijn wens.. dat ik in spanje ga wonen en met josé (zie hij is 20 en ik 12 wat nu (of zowiets Haha! ) en zijn broers en zussen daar werken bij bellavista en dan elke dag rijden enzo. lijkt me zo relax.. en natuurlijk dan altijd op macariotjuh enzo he Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 18:56

Waar ik woon is het ook niet zo goedkoop jammer genoeg voor een rijtjes huis betaal je al iets van 6 ton

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:08

Oke Puck Haha! Keep smiling!!

Groetjes aan je teckel he!!! Haha!

Ditta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:36

Citaat:
Op 2001-11-08 17:50, schreef Soraya:
tjsa.....mijn wens...hopen dat alles goed komt met iedereen waar ik veel om geef....dat ik echt een leuke gozer tegenkom...en dat Floor bij goede mensen terecht komt en dat ze een fantastisch leven krijgt Lachen

ja, k hoop ook dat kelly een superleven krijg bij dat rusthuis!

Lautjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 19:42

Nou het belangrijkste vink toch om oud en zeer zekerz gelukkig te worden! Haha!
Het brooke hospital te steunen en lekker verder kan genieten van de paarden!
mzzl Laura Party!!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 20:12

Hm, i wish.. dat dat &^$# uit mn klas een keer normaal deed, dat iedereen happy is en blijft, dat de bios goedloopt een keer als we er weer heen gaan dat Lovers me vertelt wat ie van me vind. en voor later.. een eigen huis, een plek onder de zon en iedereen in de buurt die van me houden kon Haha!
en mn baan als psychologe zonder moeite te halen Haha!

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 20:41

Verder in de Arabieren en dat iedereen waar ik van hou, Youko, Avalon en Tika heel erg lang en gelukkig leven.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:00

naar het buitenland verhuizen, daar een mooie boederij en met mooie stal, bakken en weiland
*droooom*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 09:46

Voor een huis met een rottige halve hectare grond zit je wel al heel snel tegen de miljoen aan hoor. Ik heb dat niet! En dat geldt voor gelderland en Brabant, en ook voor Limburg. Ik weet dat Groningen en Friesland goedkoop is, ook drenthe is nog wat goedkoper, twente wordt ook steeds duurder en in het westen is het gewoon onbetaalbaar.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:18

jep hier zit je al over de miljoen heen als je wat leuks wilt. wij zijn druk aan het zoeken.
hebben het droomhuisje gevonden betaal baar stallen zwembad alles zit erbij.. en jawel langs de snelweg (okee valt mee te leven) maar een bezinepomp in 1 van de weilanden die bij de boerderij hoort met het bijbehorende afval in het weiland.
en aan de overkant van de snelweg de vuilsortplaats apeldoorn. nu stonk het al moet je nagaan in de zomer...

Nu trouwens een geweldig huis gezien heel groot binnebak, buitenbak stapmolens en 10 stallen. maar 6 ton...
helaas ligt het zo ongeveer tegen de waddenzee aan in de kop van groningen en nee daar wil ik echt niet zitten dus helaas...
het si er wel goedkoop maar dan overal en nergens.
Mijn wnes is om de staatsloterij te winnen (20 mil met de oudejaarstrekking toch) dan koop ik mijn huidige staleigenaar wel uit Lachen

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:24

Tja als je een luxe huis wilt met alles erop en eraan is het duur ja, maar het is maar waar je prioriteiten stelt. Als je 5 ton voor een appartement of ruitjeshuis moet neertellen is buiten wonen echt niet duur in verhouding.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:36

In verhouding met appartement is dat niet duur nee. MAar zeg nou zelf, ik vind 5 ton voor een appartement verrekte duur! (maar het klopt wel die prijzen) En ik weet bouwvallige boerderijen die nog niet eens meer voor renovatie vatbaar zijn, maar waar ze ook al vlot een miljoen voor vragen! En dan moet je nog beginnen met slopen en bouwen, ga na al die kosten die erbij komen.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:40

Maar dat ligt aan de buurt waar je zoekt. Als je toch ergens anders heen gaat verhuizen moetje een beetje zoeken. In omgeving Amsterdam was het verschrikkelijk ja, al woon je daar ook niet "echt" buiten. Hier in het midden van het land is genoeg te vinden voor een reeele prijs, maar ja dan heb je wel een beige keuken, een gifgroene badkamer(nou ja, douche en plee). Dat is dus een meerjarenplan.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:48

jep wat puck zegt klopt.
wij wonen nu in een hoekwoninge met grote tuin /garage etc.
5.5 ton is het huis vorig jaar van de buren 2 huizen verder verkocht dat is een tussenwoning met minder grond.. en geen garage. Voor een huis van dezelfde grote met stalleen en een beetje wei betaal je hier 8 tot wel ben je tot je 50tigste aan het opknappen of je moet het idd in 1 keer gelijk maken met de grond maar dan zit je al gauw aan de 1.2 miljoen voor alles klaar is. voor 1.2 miljoen heb je hier ook superhuizen maar vaak met te weinig grond om en een bak en een beetje wei over te hoduen. Wel zit je op de rand avn Apeldoorn. zodra je wat meer het platteland/ bossen ingaat wordt het hier met sprongen goedkopen.
heerde etc. is echt niet duur vergeleken met apeldoorn.na de MKZ zijn veel boeren in oene gekapt daar staat veel te koop maar dan moet je dus de koeienstallen ombouwen.
maarja je moet er maar willen zitten.. voor ons is dat voorlopig nog te ver van de bewoonde wereld af.
wie weet als er hier echt niets te vinden is...
maar voorlopig zijn we nog maar een jaar aan het zoeken

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 10:48

Wij hebben bij ons huisje ook een meerjarenplan ingesteld Haha!
Maar dat is niet erg, zo blijf je bezig hahaha!!! *LOL*

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:16

Ja sorry hoor, jullie vinden die prijzen normaal maar ik dus niet he. Starters kunnen tegenwoordig niet meer aan een woning komen, en mensen die alleenstaand zijn moeten maar zien hoe ze het doen, want voor hen ligt het al helemaal buiten het bereik. Ook in het midden van nederland is het veel te duur allemaal. alles is te duur, 5 ton voor een rijtjeshuis is toch actherlijk? Om van een appartement maar te zwijgen. En 1,5 miljoen voor een boerderij is dus normaal verhoudingsgewijs maar ook belachelijk. tot 10 jaar geleden konden mensen met 2 fulltime inkomens en een goed salaris wel een boerderij kopen, nu kan dat niet meer. En in Belgie en Duitsland gaat het wel. Dan zit er toch iets scheef of niet>?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 11:22

mijn wens is: samen met josje wonen en veel grond met allemaal shetlanders die vind ik nou zo lief he dat wil ik heeeeel graaag
Kiss Sun

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:03

Zo'n 30 jar geleden kon ook bijna niemand een huis kopen alleen met susidie. Die subsidie wordt nog steeds gegeven op nieuwbouw voor mensen met een laag inkomen. Nu moet alles maar kunnen en een huis en een dure auto en paarden en verre vakanties. De huizen zijn wel duurder geworden, maar dat komt ook door de vraag. Het is logisch dat met zoveel mensen in een klein land de prijzen opgedreven worden. Wij verdienen ook samen en hebben een huis met land en stallen kunnen kopen, tja geen luxe huis, maar dat komt wel. Ik denk dat een hoop mensen gewoon te hoge eisen stellen en alles willen. Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:18

de prijzen worden opgedreven doordat de vraag inderdaad groter is dan het aanbod, maar ook omdat de gemeentes de prijs per vierkante meter zo duur maken. Dat is de algehele politiek en daar heb ik niet op gestemd..... Ik stel niet meer eisen dan jij, net als jij wil ik graag paarden aan huis, het mag een opknapper zijn. maar dan is het nog te duur voor ons, hoewel we beiden fulltime werken en helemaal niet slecht verdienen. Wij gaan 1x per 2 jaar op vakantie i.p.v. andersom. Maar feit is inderdaad dat het hier te vol is met de mensen.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-01 14:37

hey Dees, ga jij op Pim Fortuyn stemmen?? Haha!

Vind wel dat je gelijk hebt hoor!! *LOL*