Serieverkrachter van utrecht weer actief

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:06

Ja Elles, voor wat hij doet BESTAAT GEEN EXCUUS!!! Als er iets met je gebeurd is in een grijs verleden moet je daar zelf maar mee in het reine zien te komen maar je moet een ander niet gaan duperen die nergens schuld aan heeft! Castreren zonder verdoving!

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:09

mee eens!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:23

Een heel eng idee dat die kerel op nog geen paar kilometer van mijn huis weer actief is. Mijn collega heeft gisteren Opsporing Verzocht wel gezien, zij vertelde me net het verhaal van dat meisje in Bilthoven dat een week of twee geleden door hem is gepakt en aan een boom gebonden in het bos is achtergelaten. Je zou zo'n kerel toch ter plekke castreren met een gloeiende tang? En die kerel slaat gewoon toe aan het begin van de avond, rond een uur of 7! Tegenwoordig kun je dus al niet eens meer rond die tijd de straat op, of zelfs niet op klaarlichte dag. Waanzin dat vrouwen op die manier in hun vrijheid beperkt worden, echt waanzin.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:31

Hoe kun je nou iemand zoiets aan doen?! Aan een boom vastbinden en achterlaten? Getuigt van totaal gebrek aan gevoel en geweten.

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:34

je mag nog eigelijk blij zijn dat je niet vermoord wordt meteen, tegenwoordig!! Levenslang. (casteren als extraatje)

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:34

Tuurlkijk slaat ie aan het beginvan de avond toe. dan zijn er de meeste fietsers die van hun werk of studie komen, en het is al donker. Voor dit soort types mag wat mij betreft de doodstraf wel weer ingevoerd worden

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:36

Ik weet het niet, ik denk dat sommige mensen best dood zouden willen zijn als ze verkracht zijn. Ik kan me tenminste voorstellen dat ik me zo zou voelen. een stuk van je persoonlijke integriteit wordt ontnomen, je wordt gedegradeerd van mens tot voorwerp, dus gedeeltelijk word je wel degelijk vermoord bij een verkrachting.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:38

Hoezo 'tuurlijk vroeg op de avond'? Op de Uithof zijn 's avonds laat ook nog heel wat mensen aanwezig, denk maar eens aan al die colleges en cursussen die van 19 tot 22 uur worden gegeven, en al die sporttrainingen op het sportcentrum die tot 23 uur doorgaan. De Uithof is 's avonds helemaal niet zo verlaten als men denkt, maar blijkbaar maakt het die vent niet uit wanneer hij toeslaat, als het maar donker is.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 10:39

Tja als je de hele dag zit te wachten tot het donker wordt en zo gestoord bent, dan kan het niet vroeg genoeg gebeuren lijkt me.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:38

Nou, ik heb ook flink de bibbers, ik woon in Zeist en daar is hij 5 jaar geleden ook bezig geweest. Maar ik mag van mijn ouders ook in het donker niet meer ver fietsen als ik alleen moet, dan brengen ze me.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 13:51

Idd hij is actief vroeg op de avond helaas.

Ik ga bijna iedere dag met de brommer van Nieuwgein naar Houten en ik kom door een stuk heen waar hij ook eens gezien is. Ik mocht toen niet meer van Mieke (manege eigenaaresse) niet meer met de brommer naar de manege. Ik ben absoluut niet bang aangelegt en op de brommer kleed ik me niet als een meisje dus ik loop toch minder risico. Maar stilstaan op die weg of bij de stoplichten doe ik dus liever niet. Maar ik ga nog gewoon met de brommer naar de manege het leven gaat door hoor.

Laat je aub niet bang maken maar hou rekening mee dat hij ergens kan rondlopen. Zorg dat je niet op die tijden in het park wandelt enz. Praat niet met vreemden en let goed op je omgeving.
Voorkomen is beter dan genezen.

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 14:42

Ik ben heeeeel blij dat ik niet in die buurt woon.
Probeer ook nooit alleen te zijn (zelfs al ga je alleen de straat op). Desnoods fiets je met iemand mee die je niet kent (als dan maar niet )_&(&$%#$ is Verdrietig )

dimmelim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 15:08

Echt heel eng, ik hoop dat ze die griezel snel te pakken krijgen.

Misschien een tip voor mensen die in de buurt wonen, bij de kijkshop verkopen ze een soort handtasjes alarm. Het is een heel klein dingetje, werkt op een batterij. Als je een pinnetje eruit trekt gaat een alarm af, behoorlijk hard. Kost ongeveer 15 gulden. Ik heb het ding eens aangeschaft toen ik nog alleen woonde en al mijn buren al inbrekers hadden gehad 's nachts, terwijl ze thuis waren. Leek me zo eng ineens een vent naast mijn bed.

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 22:23

jak! wordt hier echt bang van! Verdrietig

Domino

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 17:58

Echt erg, al die verhalen! Vorige week is bij mij in de straat, in Gouda, een meisje verkracht en vermoord! Mijn moeder is zelfs nog langs het lijk gelopen, maar herkende het niet als lijk (zat ingepakt). En een paar dagen later hoorde ik van die serieverkrachter in Utrecht, waar ik ook vaak kom, want mijn vriend woont daar. Wat een gevaarlijke wereld tegenwoordig!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:21

Ik las gisteren trouwens in de krant dat de schrijver die over 'de serieverkrachter van Utrecht' een boek aan het schrijven is, zelf wordt verdacht als dader!!!!!
Dat is toch te gek voor woorden! Het zal maar zo zijn. Dan is die vent toch echt ziek in z'n kop!!

Ze gaan nu een DNA-onderzoek doen en die schrijver heeft ermee ingestemd om DNA af te staan.

BRRR, het lijkt wel een horror! Scheve mond\

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-01 19:29

ja die 'verdachte' was laatst bij Barend en Witteman...
hij had idd een boek geschreven met de bekende feiten er in en de rest gewoon evrzonnen dus, maar er zaten dus dingen in die alleen de politie weet en de dader en daarom is hij verdacht en nouja wat meer dingen, de dader heeft ook een oorbel en hij ook, alleen hij in zn andere oor.. en meer van zulke toevalligheden...