Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Op 2001-11-08 11:43, schreef Desiree:
Nou, dan laat hem maar en ga je zelf. Mijn vriend wil ook niet naar alle happenings bij ons op stal hoor. EN die is niet gelovig.
Citaat:Op 2001-11-08 12:01, schreef Esmee:
...hij kan ook helemaal gelovig worden...
), en hij doet dingen op zijn manier, vanuit zijn achtergrond. Hij kan zich tot op grote hoogte wel in haar inleven, maar zij heeft er moeite mee om zich hem in te leven omdat ze het gevoel heeft dat hij niet helemaal consequent is in wat hij voelt en doet: waarom wel bij vrienden op bezoek op zondag en niet sinterklaas vieren met stalvrienden op zondag? En ik denk ook dat het makkelijker te accepteren is dat iemand geen sinterklaas wil vieren omdat hij het gewoon niet leuk vindt dan vanwege de reden dat het op zondag is...
) met niet gelovige mensen om te gaan. Ik zou het ook moeilijker vinden om op zondag sinterklaas te vieren met meiden van de manege dan met vrienden 'van de kerk' echt een reden kan ik je daarvoor niet geven, maar ik denk meer dat het BIJ MIJ het gevoel is dat die andere mensen van stal de zondag niet respecteren als dag des Heren.
Citaat:Op 2001-11-08 13:23, schreef Karin:Citaat:Op 2001-11-08 12:01, schreef Esmee:
...hij kan ook helemaal gelovig worden...