Lloret wil af van lallende Hollanders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 11:56

SANEX schreef:
Maar voor mij hoeft dat niet, ik kan hier thuis ook wel zuipen en aan het water liggen.
Als ik op vakantie ga wil ik iets doen, niet zuipen,zoenen,seksen,kotsen en de volgende dag je roes uitslapen op het strand, om vervolgens je die avond weer opnieuw lam te zuipen.

maar niet iedereen die naar de costa brava op vakantie gaat doet zo hoor.. ik hou ook van zon zee strand en uitgaan maar ik ben nog nooit bezopen geweest of dat ik maar even een one night stand had..
ik ben net 3 weken in salou geweest en ik vind het echt reuze meevallen daar hoor.. op tv maken ze t altijd erger dan dat het is! ik heb nergens een vechtpartij kunnen ontdekken of iets dergelijks.. ok.. dan kan het natuurlijk toeval geweest zijn.. maar in nederland heb je toch ook bezopen gasten en vechtpartijen.. zoiets hou je echt niet tegen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:06

Dat is wel zo gucci-girl, ik hou ook van zon zee en strand, maar wil dat dan wel zonder van dat soort mensen om me heen Knipoog
In NL heb je het idd ook, en die lui heb ik ook een hekel aan. Alleen is het zo dat je ze dan in de zomer op een kluitje bijelkaar op stranden van Salou e.d vind

Maargoed, is het niet zo dat hier op terschelling ongeveer hetzelfde zich voordoet en dat ze daar ook van af willen ?

Waar is trouwens Ibiza ? dat hoor ik nooit meer, is dat niet meer leuk ( vrienden van mij gingen daar jaren terug altijd heen ) Verward

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:25

Turkije is al flink bezig met de inhaal race!
Over een jaartje of 5/6 hebben ze daar ook flinke discotheken staan, geloof me..

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 12:39

Ach ja.... je bent wild en je jongt wat he... Haha!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:38

Ben er twee keer geweest, echt ontzettend leuk stappen daar...

Alleen mij te veel rotterdammers (niets persoonlijks, maar ik kom uit de buurt van amsterdam en dat krijg je dan regelmatig te horen....)

Mij benieuwen hoe de burgemeester dan nieuwe banen gaat verzorgen, er zijn/waren (toen ik er was) 52 dicotheken. Als je dat sluit staan er een hoop mensen op straat volgens mij Verward

Wel jammer, je kon daar heerlijk 'nederlands' eten Haha! broodje hagelslag bij 'broodje van kootje' frikandellen etc etc. alhoewel ik ook niet vies ben van paella Tong uitsteken

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:46

Ow das zonde! Ik kom net uit lloret en ik vond het kei leuk!! Wil er zeker nog een keer terug maar ja misschien da da nou niet meer kan!

Jennygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 17:47

Tja, misschien kunnen die discoteken omgebouwd worden tot ballenbad en karaoke tenten?

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 21:21

-
Laatst bijgewerkt door Kitty_ op 28-04-24 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 22:44

Lallende nederlanders?? Laten ze eerst die Engelsen eens op de boot terug zetten dan praten we verder.

Curly85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:17

Malibu schreef:
. alhoewel ik ook niet vies ben van paella Tong uitsteken

het is net nasi Knipoog

Sorane, met jou kan ik praten Haha!

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:38

Ik bedoelde ook niet dat ze het er zelf naar gemaakt hebben dat die lui allemaal erop af komt door daar hotels neer te zetten. Ik bedoel dat ze het zelf zo ver hebben laten komen om de 'Lallende Nederlanders' hun gang te laten gaan.

Maar denk je nou echt dat de plaatselijke politie er ook maar iets aan doet? Ik heb deze vakantie ook een avond meegemaakt dat we iets teveel drank ophadden en dat we iets te veel lawaai hebben gemaakt. We liepen langs een politie auto waar de politie agenten vrolijk stonden te kletsen (het leek meer alsof ze zelf ruzie aan het maken waren maar dat is Spaanse aard geloof ik Scheve mond ) We kregen geen waarschuwing, niks.
En opeens is de maat vol en wil de gemeente er iets aan doen? Ja, maak dat de kat wijs zeg. En de Guardia Cevil heb ik ook niet gezien 2 weken lang.

Natuurlijk zitten er lallende Nederlanders tussen zitten die zich niet weten te gedragen. Maar ik heb meer last gehad van de Spanjaarden op de camping dit jaar. Die praten ook niet normaal, maar die gillen ook tegen elkaar. Het lijkt alsof ze iedere keer ruzie hebben Tong uitsteken
Tot half 2 's nachts zitten die lui bij elkaar. En maar schreeuwen en harde muziek aan hebben staan. Daar werd ook niks aan gedaan.
En toen wij terug kwamen van stappen was het doodstil in de straten. Ik zat 14 km van Lloret vandaan, ook in een groot uitgaansgebied..

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 09:58

Ik vind het wel grappig eigenlijk! Schijnheilig Haha!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:28

In lloret was ook veel mossos d'esquadro (spelling onder voorbehoud) en ik heb ook een paar mensjes op straat zien liggen die daar wat klappen van hadden gehad! Ik vond het trouwens best meevallen met lallende hollanders. Ook erg veel lallende zwitsers enzo. Qua aso's vond ik het ook wel meevallen. Ik vodn het iig kei leuk daar!

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:02

Stephanie100 schreef:
In lloret was ook veel mossos d'esquadro

En dat is? Verward

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:19

Sorane schreef:
Lallende nederlanders?? Laten ze eerst die Engelsen eens op de boot terug zetten dan praten we verder.

Russische toeristen zijn werkelijk waar nóg erger!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:32

Misja schreef:
Russische toeristen zijn werkelijk waar nóg erger!

EECHHTT??? Nog erger dan die Engelsen?

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:36

Sorane schreef:
EECHHTT??? Nog erger dan die Engelsen?

Ja, serieus.. Ik heb 100.000 keer liever Engelsen in mijn buurt / hotel dan Russen.. En dat wil heel wat zeggen, aangezien ik écht niet kapot ben van Engelsen.. Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:46

Misja schreef:
Ja, serieus.. Ik heb 100.000 keer liever Engelsen in mijn buurt / hotel dan Russen.. En dat wil heel wat zeggen, aangezien ik écht niet kapot ben van Engelsen.. Bloos!

Pff ben ik blij dat ik die russen nog nooit heb meegemaakt!! Ik heb zo'n hekel aan engelsen op vakantie. En dat terwijl ik een hoop engelse vrienden heb Bloos!

dell_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:22

Carlaa schreef:
En dat is? Verward

Ook van die politie met knuppels. Volgens mij heet het voortaan zo ipv guardia de civiel.

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 13:50

ben net een dag thuis van een weekje salou,was erg gezellie,we zijn niet echt het nachtleven in geweest,maar we hebben eigenlijk niks vervelends gezien,ook aardig wat politie daar,ben eventjes naar snoopy's geweest,barst idd van de nederlanders *LOL*

Voor de rest in hotel ook vol nederlanders van tussen 16 en 22 of zo,en enigste wat ze hele dag door doen is bier,bier en nog eens bier drinken,zo 50 op een dag,begint al vroeg,en verder pizza en hamburgers Rolleyes

niet mijn idee vcan een vakantie,maar ben dan ook geen drinker en feester,maar we hebben genoten,8 dagen vonden we lang genoeg,verder heerlijk weertje mooie stranden,alleen was lokale bevolking niet echt aardig,beetje nors allemaal.

ik was trouwens met mijn broer,maar iedereen dacht net als de vorige keer dat we een stelletje waren,hoor je steeds van 'nice looking couple enz,lachen hoor,en lekker rustig voor ons beide,niemand durft op je af te stappen,alleen wel jammer als je nou net iemand tegen komt die je wel beter wil leren kennen,zal ik zelf actie moeten ondernemen,hehe Knipoog
Maar dat was maar 1 jongen.

Broer is verder ook naar loret geweest,was nog meer uitgaan dan salou vond hij.

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 17:59

Stephanie100 schreef:
Ook van die politie met knuppels. Volgens mij heet het voortaan zo ipv guardia de civiel.

Ohhh, aha! Dank je wel!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:22

NEEEEE!!! Als ze maar niet de Moef-ga-ga dicht gooien, dat is echt de gaafste discotheek ever. Ook de St. Trop en de Kolossos zijn zóóóóó gaaf, bovendien heb ik daar alleen nog maar goede sfeer meegemaakt... Soms misschien een beetje fout, maar ach, je bent ook maar één keer 16.

Of ik cultuurbarbaar ben? Lijkt me niet, dat ik kunstgeschiedenis studeer is daar het beste bewijs van. Maar als mensen naar een rustig badplaatsje willen, gaan ze toch gewoon lekker ergens anders badderen. En cultuur snuiven kan sowieso niet in Lloret, die mensen gaan maar naar Barcelona. Genoeg te zien.
In Lloret kun je tenminste nog écht stappen, dat is zelfs in Amsterdam niet meer mogelijk.... Huilen

Steffietow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 14:45

lloret leeft van de toeristen vooral ! als ze dat wegneme grote bron van inkomsten kwijt .... en mogen we nog wel ergens komen we wille gewoon plezier maken ofniet ?

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-04 16:10

Steffietow schreef:
lloret leeft van de toeristen vooral ! als ze dat wegneme grote bron van inkomsten kwijt .... en mogen we nog wel ergens komen we wille gewoon plezier maken ofniet ?

Ik denk dat er wel een verschil zit tussen plezier maken en het terroriseren van een gebied... Haha!

En er zullen heus wel "goede" bij zitten, overal zitten wel rotte appels tussen... Lachen
En die verpesen het altijd voor de rest...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 16:15

Als ze er niet heel snel wat aan de prijzen gaan doen zijn ze er volgend jaar wel vanaf......... en zit alles in Turkije Haha! Haha! Haha!

maarja dan zijn er ook geen inkomsten meer............ Tis maar net wat je wil....... 6 weken per jaar dronken nederlanders en flink centen verdienen of niet