Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Tessebes schreef:Ik blijf de autohandel een louche branche vinden. Als er wat de verbergen valt, zullen ze dat beslist niet laten.
De ANWB loopt hem na, kijkt of er dingen zijn die slecht zijn en geeft dan advies. Als de auto niet goed is dan ga je meteen terug en leg je het lijstje voor aan de verkoper. 

Sorane schreef:Een schade is ALTIJD te zien. Hoe knap en mooi een auto ook gespoten is je zult ALTIJD kunnen zien dat hij schade heeft gehad. Je moet alleen weten waar je op moet letten.
Citaat:Een erkend bedrijf is verplicht te melden dat een auto schade heeft gehad. Doen we dat niet en de klant komt erachter dat de auto schade heeft gehad hebben we een probleem.
Tessebes"]
Ze kunnen tegenwoordig een hoop hoor. Nieuw plaatwerk en laten spuiten doet al wonderen.
[/quote]
Nee ook met de nieuwe technieken blijft het te zien. Ik moet constant cursussen volgen om met die technieken te kunnen werken, maar het is en blijft altijd zichbaar! Hoe knap het ook gedaan wordt.
[quote="Tessebes schreef:Maar dan kunnen ze altijd nog zeggen dat zij het ook niet wisten.
Citaat:Ieder Bovag bedrijf heeft toegang tot dat systeem. Het is dus een kwestie van kenteken invoeren en kijken maar. Dus "dat weet ik niet" gaat niet meer op
smurf schreef:dus als ik bij de FIAT garage vraag of ze mijn kenteken willen invoeren, dan komt eruit wat er met mijn auto gebeurd is?
Het vermoeden bestaat namelijk dat ie een enorme kapper achter heeft gehad, ontdekte de Wegenwacht toen ik met een lekke band stond en het reservewiel er niet onderuit kreeg (hangt onder de auto)???

smurf schreef:hij is net helemaal gereviseerd en dat heeft me klauwen vol met euro's gekost. Ik heb het dit keer niet door B.de Haas laten doen maar bij de Fiat dealer, nieuwe banden eronder dus uitgelijnd enzo, ik mag ervan uit gaan dat ie niet krom is na al deze kosten......
Ik zou alleen wel eens willen weten wat ermee is gebeurd, die handelaar wist natuurlijk van niets en de vorige eigenaar geeft geen sjoege.....
Sorane schreef:Die vlieger gaat niet voor ze op. Waarom niet? Audatex!
Ieder Bovag bedrijf heeft toegang tot dat systeem. Het is dus een kwestie van kenteken invoeren en kijken maar. Dus "dat weet ik niet" gaat niet meer op
Tessebes schreef:Audatex is dus een schade calculatie systeem wat niet verplicht is. Lijkt me sterk dat verholpen schade daaruit rolt.