Maar wat ik dus toe wil voegen is dat het denk ik ook wel erg belangrijk is als je je ongelijk toe kan geven. De ruzie waar ik het over had ging over het volgende: Ik moest een paard vlechten en het was al laat, en toen ik de spullen klaar wilde leggen bleek dat helemaal beschimmeld te zijn. Ik heb het toen allemaal schoon gemaakt, maar heb om 12 uur (want zo laat was het toen al) maar opgebled naar de jongen die de spullen bijhoudt. En boos zn voicemail ingesproken dat dat de eerste en de laatste keer was dat ik zoiets deed. Later bleek dat hij het 's ochtends had willen doen en was boos door mijn recatie. Toen heb ik mn excuses aangeboden voor de voicemail maar gezegd dat ik toen gewoon pissig was.
Gevolg: iedereen tevreden, ik blij dat ik het er toch uitgegoooid had en het verdre allemaal weer goed had.
Dus zal ik bij deze ook even doen; en toch offtopic gaan
; Mytens, omdat dat topic over Puck jou blijkbaar erg hoog zit zeg ik dat ik idd een beetje kinderachtig schijnheilig heb gereageerd. Daarvoor dus mijn excuses. Maar kotsen enzo is toch niet mijn niveau, dat dat even duidelijk is.Nou mensen kom maar met de ontopic verhalen