Gala

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 17:49

ach, ja, ik heb gewoon wat he?! hihi!!! nee, die jongen had een hele rijke pappie, die wat in de computer wereld doet, centen zat dus. was ook nog een hartstikke mooie jurk ook nog!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 17:52

die zitten hier ook genoeg, maar ze zuipen zich liever vol dan dat ze een raar kind in een jurk steken... Ach ja, ik kan mezelf ook wel in een jurk steken met Joop's haar ofzo.. Heel origineel... Maar ik heb echt geen zin Misselijk

Laudie

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 17:53

raar kind?! Joh meid, haal jezelf niet zo naar beneden!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 17:57

zij vinden mij raar, ik mezelf niet (heb wel een beetje zelfvertrouwen), ik vind hun eerder raar. Ik hou niet oz van dat hokjes en groepjes gebeuren, dus ik hoor eigenlijk nergens bij, en dat gala zie ik dus helemaal niet zitten...

Laudie

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:00

heb ik ook altijd last van. ik hoor eigenlijks ook nergens echt bij op mijn (nieuwe) school. knap dat je veel zelfvertrouwen heb, iets wat je bij mij ver weg kan zoeken.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 18:02

ik weet wat ik kan, wat ik wil (naja, niet qua beroep ofzo, maar wel wat ik op het moment zelf wil doen ed) en ik laat me echt door geen enkele nono van de wijs brengen. Als ze mij stom vinden oid, nah, dan vinden ze dat toch lekker. Ik ben ik, en dat wil ik graag blijven, dus daar zorg ik voor. Het heeft echt geen zin om je aan te passen aan the gang en niet jezelf te zijn, dan voel je je helemaal niet lekker enzo. Nu ben ik mezefl, doe ik wat IK leuk vind enzo, en daar gaat helemaal NIEMAND zich mee bemoeien... Heeft bij mij ook wel ff geduurd voor ik doorhad dat dat echt het enige is wat werkt. Voel me af ent oe wel onzeker, maar dat vind ik wel enigzins normaal.

Laudie

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-01 18:05

tja, ze vindne volgens mij, mij ook vaag. Ik heb maar 1 hobby, sporten. Uitgaan doe ik bijna nooit. Daarom wil ik ook stoppen met mijn opleiding, voel me niet lekker in de klas.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-01 19:14

Tja, dat krijg je dan. Naja, ik ben eigenlijk helemaal niet zo abnormaal, maar kennelijk toch abnormaal genoeg... Ik ga er in ieder geval niet mee zitten. Als ge maar leut het, en dat heb ik genoeg..

Laudie