Het is uit |(

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:27

dankjullie wel ..
Het is zo moeilijk, ik bene cht bang dat hij domme dingen gaat doen..
als hij zich klote voelt gaat hij bijvoorbeeld openbare dingen mollen.
heel veenendaal kent hem.. ik vond het altijd wel grappig dat hij zo 'berucht' was, maar als ik erbij nadenk dat het zijn verjaardag is en hij ergens paddo's zit te eten om alles maar te vergeten.. nee..
Maarja, ik heb net een vakantie van 2 daagjes achter de rug, (appertement in scheveningen aan zee , letterlijk aan zee, Lachen )
en dat was wel rustgevend!
Het is allemaal nog best ingewikkeld, maar minder dan eerst, al mn gevoelns liepen door elkaar heen..!
Ik kom er wel uit denk ik..

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 20:42

Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan meid... Dat ssort beslissingen doet vaak pijn, maar door je tranen heen leer je zien dat je de juiste keuze hebt gemaakt... Sterkte.

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 08:30

Citaat:
hij bijvoorbeeld openbare dingen mollen.
heel veenendaal kent hem.. ik vond het altijd wel grappig dat hij zo 'berucht' was, maar als ik erbij nadenk dat het zijn verjaardag is en hij ergens paddo's zit te eten om alles maar te vergeten.. nee

Citaat:
en dat doet hij door heel veel te blowen

Citaat:
normaal met een tegenslag slaat hij zijn armen kapot tegen de muur ofzoiets dergelijks (dan gaat eerder de muur kapot dan zijn hand*-karate-

je hebt er niks aan, maar als ik dit zo lees, klinkt dit niet echt als mijn droomvent en kan ik mee voorstellen dat je niet zo heel meer voor hem voelde. Misschien niet een reactie waar je op hoopt, maar wel het eerst wat in me opkomt!

sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:33

nou, daar vergis je je in..
Een perfect iemand bestaat niet.
Ik heb zelf inmiddels ookal het een en ander meegemaakt,
maar hij... dat slaat alles.
Hij was heel lief voor me.
Hij stelt zich hard op, maar vanbinnen is hij zacht..
Ik val denk ik ook op een anders soort mannen. Het is moeilijker, misschien, maar ik val nu eenmaal niet op zachte mannen.
Kan het niet helpen..
Hij is echt heel lief, hij vatte het zo goed op, probeerde zijn teleurstelling te verbergen zodat het voor mij minder erg zou zijn enz..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 13:34

wat ik dus wil zeggen..
Die dingen waren niet de reden dat ik het uitmaakte.

joop007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 17:36

Het is bij mij ook net (48 uur) uit na ruim 9 maanden!!! En het is het beste dat weet ik maar het doet verdomde veel pijn, gelukkig kon het zonder ruzie of iets,we blijven maatjes dat scheelt maar ik ben ook heel veel kwijt.... Huilen jij sterkte ermee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:56

joop007 bij mij ging het ook zo. we zijn nog vrienden, maar ergens doet het zeer.
Weer aanmaken is (natuuuuurlijk, duh) geen optie, het is nooit meer hetzelfde als die beginverliefdheid. Maar uit is het.. ook best een "mis" gevoel. Maraja, dat is gewoon beter, ik moet me er maar overheen zetten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:31

begin ik eens iemand anders leuk te vinden, woont hij kei ver weg Boos!