bedankt allemaal dat jullie het willen lezen! ik hoop op veeeeeeeeeeeeel comentaar!
Sunnylover
Geplaatst: 03-11-01 12:36
Hey Sanne, wat een aangrijpend,mooi verhaal ik ben blij dat mijn vader het alleen op mijn geld heeft voorzien...alhoewel dat natuurlijk ook enorm erg is. Sanne,maak je boek af! Dan koop ik hem zeker van je
assie
Geplaatst: 03-11-01 12:40
Idd Sanne! Maak je boek helemaal af!
Ik vind het erg mooi en goed geschreven en ik denk dat als je het afschrijft, heel veel mensen die hetzelfde meemaken er iets aan hebben! Vooral omdat het einde ook 'goed' is. Dat ze er heel veel moed uit kunnen halen!
Dus, koop maar een voorraad papier en typ en print het zo snel mogelijk uit!! Wedden dat een uitgever het wel wil uitgeven als het af is!
Weet je Sanne, ik ben nu gewoon heel hard aan het hopen dat je flink doorschrijft, ik WIL gewoon weten hoe het nu precies verder gaat (al weet ik de grote lijnen wel, door bokt)!
Dat is dus heel erg goed! Zo hoort een goed boek te zijn vind ik! Dus schrijf alsjeblieft heel snel door
Thirza
Geplaatst: 03-11-01 18:00
ik vond het echt goed om te lezen en ik wil echt het afloop weten echt suuuper
ik heb het verhaal al eens gelezen via pb natuurlijk maar dit is toch met meer details! heel aangrijpend en ik wacht met smart op de volgende bladzijdes die zullen volgen