Dienstmededeling: Opties voor veranderen upload?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 15:54

ik ga geen foto's opslaan omda tik ze toevallig zo mooi vind!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 15:57

Hmm, misschien is het nog helemaal niet zo'n gek idee hoor om ze op te slaan op je pc. Dat kost je alleen wat ruimte op je schijf en het kost niets om ze dan te bekijken. Nu kost het elke keer een bom duiten. Misschien toch iets om over na te denken om dat op die manier te doen?

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 16:01

Ik vind het ook niet zo raar...
Als je zo zo graag wilt bekijken, kun je ze toch opslaan en weggooien als je er vaak genoeg naar gekeken hebt? Lachen
Nu kost het idd iedere keer geld van iemand anders.
Heb dit liever dan dat ITP helemaal weggaat.

Maar ja, weet niet eens of het wel mogelijk is wat ik zeg dus beetje onzinnig om ons daar nu al druk over te maken Knipoog

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 16:10

Is technisch wel te maken, zou ook kunnen doen dat je ze de 1e keer gewoon te zien krijgt en dat je ze de 2e keer aan moet klikken om ze te kunnen bekijken.

Maaaarrrrrr, ik ben denk ik al een andere oplossing, horen jullie binnenkort meer over Knipoog

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 17:50

Mhh ik hoop een oplossing zodat upload kan blijven bestaan Scheve mond\ Ik heb ook een homepage maar kan vanaf tripod weer niet linken....

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 19:21

Me too.... Ik ben een grote oen wat betreft homepages. Maar aan de andere kant kun je ook op msn (? ofzo ?) je fotoos uploaden.

Ik vind het ontzettend leuk op ITP. Ik vind het leuk om te zien wat voor paarden iedereen heeft en wat ze er mee doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-01 20:16

voor uplaod betalen vind ik ook niks!! en dat van die foto's maar 1 keer zine ook niet! kan je niet een site vinden(gratis) zoals msn en daar een duidelijke handleiding voor schrijven want ik snap niks van computers , en dan zorgen dat ze hiermee linken,? lijkt me nog doenbaar om dat dat ongeveer t zelfde zal zijn als upload zoals manon zegt

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-01 20:37

Don't worry. Heb een andere site gevonden (nee, ZEKER geen MSN Misselijk) waar je die plaatjes kwijt kan.

Is alleen nog ff de vraag of jullie de plaatjes zelf bij die site moeten uploaden of dat dit via de upload van bokt kan (of ja, mag)..

Ff afwachten dus nog.