Yeah....mijn 1000ste bericht!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 20:48

CLAUS RULEZ JA... Dusseh, daar kan geen enkele koninklijke piepel aan tippen... Lekker puh. CLAUS IS COOOOOOOOOOOOLIES.. wat denk je wel, claus afzeiken......

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:07

beetje cool dan
heb me vanavond flink aan hem ge-ergerd hij praatte ontzettend sloom. en ik wilde maxi horen praten. maarja kan die man ook niets aan doen
ik ben voor wimpie die heeft lekkere dikke kop

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:13

mèn, claus formuleerde het juist zo geweldig... Echt, mijnv ader en ik lagen onder de bank van het lachen. Nix papiertje, speech oid, en dan zeggen: een vader moet ook wat zeggen geloof ik... Nah, dat was t m dan... Hij kiest de woorden zo goed uit, daar moet hij gewoon ff over denken. Ik doe het hem niet na. .. Het was geniaal!

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:15

ja das waar. was beter dan die van bea.
maar je moet m alleen wat sneller afspoelen. Vondt maxima lief vooral dat accent. en zxe stond net buiten in dat blote jurkje van der
ze denkt vast dat t hier net zulk mooi weer is als in argentinia. niet dus
jammer genoeg

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:19

die broche was vast een kadootje van Bea... Die verlovingsring was trouwens wel een beetje, tja, ik zou 'm niet uitkiezen. Ik wil iets HEEL aparts, of iets heel simpels... Heb laatst gewoon zo'n ringetje gekocht dat bestaat uit 3 van ringetjes. Lekker simpel, goedkoop en toch leuk..

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:27

ja die broche was beetje te
ring was wel groot maar voor maxima mag ales maximaal.
hmm ik wil iets heel eenvoudigs witgoud ofzo en dan gewoon gad zonder rare dingen ofzo. hoe niet van al die steentjes en frutsels

en die ring met 3 ingen had ik tig jaar geleden al (je bent dus UIT) alleen hij is kapot gegaan, draag nu uit verdriet geen ringen of sieraden meer.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:29

dat weet ik, maar die van mij is lekker zilver, was mat, amar dat slijt...

en ja, ik ga voor de appenzeller of iets heel simpels... Gewoon normaal weetje, hoef eigenlijk helemaal niet persé een ring, al sike erlijk ben (ben ik toch goedkoop in het onderhoud he)... Dus ik ga gewoon voor de LIEFDE... DA's toch het belangrijkst...

Laudie Lovers

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:32

ja idd liefde is t belangrijkste
en een hoop geld natuurlijk
nouja zolang hij maar knap is vindt ik ook veel best

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:35

ja lekkere crossauto, veel paardjes, mooi groot huisje enzo.. Maar geen ring hoor... Haha...
Oh, onzin is ehct het beste in het leven... Lekker alle onderwerpen veronzinnigen... Jammie, my dutycall..

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:39

inderdaad veeeeel onzin. altijd onzin
en vooral GEEN RING

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:42

weetje hoe erg wij onzinnig bezig zijn.. Heerlijk... Ben echt verslaafd. Ondertussen lekker Joe Cocker laten zingen... En heerlijk bokken... Hmm, wat een eenheid in het leven... Dit weekend ga ik ook hard leren aan mijn bio, en dan een weekje uithoduen op school, maar dit is toch heerlijk op vrijdag avond, vergeet m'n film en geniet hier zo van... Het leven is VERUKKULUK... Jammie Vingers aflikken Ja... Ik weet wat de zin van het leven is... ONZINNIG zijn..

Laudie Lachen Vork Koe

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 21:54

sluit me volledig bij je aan (maarja we zijn tie dus is ookw el nodig, sorry klinkt namelijk errug leuk om dat te zeggen)
enneh natuurkunde wacht maar tot morgen 10 uur want dan staat mn broertje opd e stoep voor bijles echt super snap der namelijk geen ene kloot van maar dat komt vanzelf wel weer hoop ik dna maar. ofniet dat kan natuurlijk ook maar t zou wle leuk zijn als ik t zou snappen. volgens mij begin ik weer eens onzin uit te kramen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 12:42

oh, natuurkunde is best wel te snappen horo... Wiskunde B is moeilijker... En biologie is ook wel ok, maar het is 1,5 boek voor 1 SO... Dusseh, ik ga echt helemaal Dromen na een woordje... Maar ja, moet toch gebeuren..

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:28

ja wat moet dat moet natuurkunde asnap ik nu wel een beetje
morgen krijg ik weer een uurtje bijles en t werkt ik ga gewoon voor de 10 naja heb m dinsdag, maar heb dan ook sportdag dus hij wordt hopelijk uitgesteld. Schijnheilig

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 13:34

sportief typje die Marjolein zeg! Ha ha, ik zorgde atlidj dat ik op sportdagen scheids was, of heeeeeel erg zeilig...

Laudie

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 18:36

sorry maar sta een 5 voor gym.
ben tevaak afwezig en als ik er ben is de activiteit ver te zoeken. mag nu een vervangende opdracht doen, maar ik moet wel mee blijven gymmen. *GROM*
nouja scheids zijn is wel leuk maar moeten we altijd bij de lagere klassen doen en das saaaaai krijg je een gevulde koek, joepie weer 10000000 calorien in een hap.
en we gaan squashen, erg nuttig de bal tegen een muurtje slaan) en we gaan fitnessen of tae-bo-en yes nog meer zinloos geweld. nee geef mij maar gewoon een dagje vrij dan. ga ik wel naar ailin toe en dan ren ik de longen uit mn lijf vindt ik sportief genoeg

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 19:49

ik ben ook zo'n antigymmert... Mocht ik werkstukkies doen, Ipv een 7 (de helft was medelijden, dus eigenlijk een 3) stond ik toen een 9! WErkstukken he, mijn sterke kant, vooral over paarden, en daarna had ik een smoesje en heb ik er nooit een ingeleverd.. MOesten er 3 per jaar zijn... gEweldig...

Hooofdletters... GRomgromgrom...

Laudie Party!! Koe Cool

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 20:55

antigymmer. is idd wel goede benaming. ach heb tussenuur voor gym. en mn co-o doet ert toch nooit wat aan. behalve nadat ik m eens verteld had dat ie wat moest gaan doen en toen ging hij wel wat te hard te keer. das wel gemeen zat ik dus afgelopen donderdag in mn uppie op school met allemaal 6e klassers die aan t tekenen waren en allemaal rare flapdrolen die bij de toneelclub wilde. nouja heb tenminste wel wat aan school gedaan was anders niet gebeurt.