Naamgenoten met zelfde voor- en achternaam!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66270
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 03:09

ik niet, maar mijn voornaam (=username) is ook erg ongebruikelijk.Ik ken wel twee lielles (eentje in NL, en een in de US)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 07:46

mijn achternaam sterft uit Verdrietig
mijn opa heette Uuldrik Uuldriks no heeft mijn zoontje als 2e naam
ook uuldrik , daar zijn er niet zo veel meer van

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:03

Opzich hoor ik mijn voornaam ook niet zoveel terwijl dat niet eens zo een vreemde naam is.
Mijn achternaam kom ik bijna nergens tegen, er wonen er wel wat van in nederland maar je hoort hem niet zo vaak, er zit namelijk 4x de letter N in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:04

Nanninga? Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:05

Ik zag er 1tje voorbij komen... wel grappig!!

Yokie

Berichten: 1708
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Best behoorlijk noordelijk met een dressuurhoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:10

Tessebes schreef:
@Lon -> Nou dat had ik dus ook toen ik een hotmailadres aan ging vragen. Ik gewoon voornaamachternaam@hotmail.com, was ie verdorrie bezet. Dus ik een boos mailtje gestuurd "en wat doe jij met mijn emailadres, bla bla bla". Ik had er natuurlijk niet bij nagedacht dat er nog meer mensen zo zouden heten. Bloos


*LOL* Zie het helemaal voor me..

Ik weet dat er enkele zijn met dezelfde voornaam (Yoka Baretti bv, een actrice), ook enkele met dezelfde achternaam. Maar iemand met voor- EN achternaam? Niet dat ik weet Lachen

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:15

Mijne ook niet........ben ik toch nog vrij uniek

hoewel een aantal bokkers wel al uitgebreid op mijn naam hebben gezocht...tjonge, wat een eer Haha!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:22

Ik in ieder geval iemand met hetzelfde initiaal..
Edje van der Sar,
maar verder nog nooit iemand tegengekomen,
maar heb niet echt de meest voorkomende achternaam

Ik word overigens regelmatig toegevoegd op msn die blij denken het mailadres van Edwin gevonden te hebben,.. Scheve mond

Percy

Berichten: 12090
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:27

Op voor- en achternaam had ik nog nooit gezocht maar ik heb maar één naamgenoot alleen is dat de mannelijke variant van mijn voornaam. Hij moet familie zijn, er is maar één familie met onze achternaam, althans zonder v.d. er voor.
Maar van zijn beroep heb ik werkelijk nog nooit gehoord. Hij is een "ichthyologist". Dat het met vissen te maken heeft is in elk geval duidelijk want het zijn allemaal sites over vissen Haha!

Dennis

Berichten: 31496
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:28

Mij vind je alleen op de site van het NMPRS. Dat is de enige Lachen.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 09:47

hehehe heb een keer een blunder gehad..... had mijn vriend en iemand anders die ook schijnbaar zo heette op mijn msn. Vlak daarvoor met mijn vriend gesproken, vriend gaat weg, komt die andere eraan hahaha. Ik zo: he zou jij niet wat anders gaan doen??
Hij:huh, wie ben jij?
Ik: je vriendin idioot
en zo ging het dus ook door, hij begreep er al geen zak van hahaha, kon wel door de grond zakken toen ik erachter kwam dat het iemand anders was hahaha

Zo eens even kijken

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:01

Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen met dezelfde voornaam... Guinnifer is dan ook best wel uniek Haha!
En mijn achternaam komt ook niet zo veel voor, gelukkig Haha!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:11

Als ik op Google zoek krijg ik één resultaat en ik ben het niet zelf. Het is een meisje die nieuw was op een basisschool in 2001.

Eerst stond ik er ook nog zelf op in een paar uitslagenlijsten van de rijvereniging, maar die zijn waarschijnlijk dus verwijderd.

Er zijn wel heel veel mensen met dezelfde voor- en achternaam als mijn broertje (er zijn veel uitslagen en bij maar een paar is hij het zelf) *LOL*

Esther

Berichten: 4149
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:27

Volgens Google ben ik de enige die zo heet. Op alleen mijn achternaam (= van Gogh) ga ik niet zoeken....
Ik weet wel dat er iemand is die esther van gog heet en dat zij lerares is. Ik kreeg nl wel eens mail van leerlingen met werkstukken enzo. Was ik niet echt blij mee, leerlingen die gaan beweren dat ze het op tijd ingeleverd hebben terwijl zij niks had, maar ik wel...

Leo

Berichten: 50225
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:34

Hmm ben nog nooit iemand tegengekomen die ook Marylon heet naam met spaanse achtergrond, dat is het enige wat ik weet.. Lachen

Brouwer zullen er zoveel van zijn.... Knipoog

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:46

Nou op mijn echte naam kimberley kan ik geen resultaten vinden, ja een hele boel Kimberley"s maar niet icm mijn achternaam. Kort ik m af naar Kim dan is er een resultaat en zij woont in Deventer zag ik..heel maf om te zien, maar wel grappig dat mijn officiele naam niet bekent is, ben ik toch een beetje uniek, haha.

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 10:50

mijn naam is ook uniek Haha!

nog nooit iemand gevonden die bregje roza heette
wel veel bregjes of bregtjes of brechjes of brechtjes of brecht's etc etc
maar niet met mijn achternaam
die komt ook zowiezo maar weinig voor
schijnt oorspronkelijk uit suriname oid te komen Nagelbijten / Gniffelen
maar ik heb gelukkig geen surinaamse kont of kleur Tong uitsteken

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:19

Whiihii nee, niet echt nee.
Gjilke is al vrij uniek, Durksz met sz kom je ook al niet zo vaak tegen....

Finnea

Berichten: 10074
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:23

Wel 1 hit op google en dat was ik zelf Schijnheilig

Katja
Blogger

Berichten: 42178
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:28

Tessebes schreef:
. Er woont er zelfs eentje niet zo ver hier vandaan die ook paardrijdt.


Dat heb ik ook.

Was hier een meisje in de buurt die stage liep bij verschillende bedrijven een paar jaar terug.
En ze deed zich voor als mijn persoon dus ook dat ze nationaal 1.35m reed en die mensen begrepen er niets van want ze kon voor geen hout rijden.

Heeft best lang geduurd voordat het uitkwam. Haha!

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:28

Nou als ik op google kijk op mijn naam krijg ik alleen uitslagen van wedstrijden (ik heb gedanst op wedstrijdniveau, internationaal)

En veel mensen denken dat als ik zeg dat ik Berber heet, dat ik Berber vd Berg ben, die turnster *LOL*
Waren we eens op een wedstrijd voor turnen, met ons ritmische team, en we hadden die dag wedstrijd gehad, dus we hadden ons trainingspak aan, met daar achter Nederland opstaat. En toen vroeg eentje hoe ik heette, en toen zei ik Berber, iedereen joelen dat Berber vd Berg hier was haha *LOL* en moest ik iedereen handtekening uitdelen hahaaha..

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:37

Via google vind ik alleen mezelf Haha! op startlijsten enzo...

Wel ben ik een keertje op MSN toegevoegd door een jongen die een heel verhaal begon, van "hee ik zag je gisteravond nog" blablabla, ik had echt geen idee wie het was Verward Bleek dat hij een meisje op MSN had willen toevoegen die blijkbaar dezelfde voor- én achternaam heeft!

Mijn achternaam komt hier in t noorden weinig voor, maar in het zuiden wel meer. Daar kwam hij dus ook vandaan. En mijn voornaam is niet zo apart, dus het kan goed kloppen Haha! !

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:41

Haha! Er is ook een stal Dijkshoorn, ik zou natuurlijk stoer kunnen zeggen dat dat van mijn vader is

*komt er net achter dat Jacobien daar staat* Haha!
Laatst bijgewerkt door XJuul op 30-06-04 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:43

Er zijn weinig mensen in Nederland die dezelfde vreselijke achternaam hebben als ik, als ik iemand tegenkom heb ik altijd medelijden Scheve mond

Er zijn natuurlijk wel zat mensen die Diane heten, hoewel meer mensen Diana heten. Ik word ook vaak zat Diana genoemd, vind het allemaal wel prima Cool

Als ik m'n naam intik bij google, kom ik alleen mezelf, mezelf en mezelf tegen Haha!

Supertje

Berichten: 7095
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:46

Mijn broertje heeft overigens wel een zooi naamgenoten, maar allemaal binnen de eigen familie. Leuk dat vernoemen naar de vader Haha!
Als ik hier thuis 'Jaap' roep, geven er vaak 3 mensen antwoord, mijn broertje, mijn vader en mijn opa......