Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
SuperPepeijn schreef:alleen taalperfect zijn is niet wat iemand tot een goede leerkracht maakt.
sjemie schreef:mijn zusje heeft ook moeite met schrijven, nou kreeg ze een keer haar schrijfschirft mee naar huis..... voor haar doen was het allemaal netjes vond ik en mijn moeder ook. nou stond er bijna overal met rooie pen en in dikke letters (en groot) BAH onder... dat is toch sneu voor dat kind!1 grrr heb daar zn hekel aan!!
Fitzroy schreef:Ik vind dat juist onderwijzers/onderwijzeressen een voorbeeldfunctie hebben en die mogen zeker in een verslag/rapport idd geen fouten maken.
Dan lees je je verslag/rapport nog maar eens extra door of je laat het iemand anders doen.
Als onderwijzers zelf al niet correct kunnen spellen hoe kunnen wij dit dan van de jeugd verwachten, die het van hen moeten leren.
Ik kan me voorstellen dat Percy zich terecht hierover opwindt en ik zou het zeker aankaarten bij de juf in kwestie.
jeanie schreef:Stoppen voor een zebra heeft te maken met veiligheid, is voor mij appels met peren vergelijken.
Verder sluit ik mij aan bij de argumentatie van superpepeijn en joyce B
Lovely schreef:Op montessori scholen wordt meestal geen cito toets afgenomen, volgens mij?