Eindelijk terug...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Duncan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:32

Welkom terug, wat een verhaal (welke dan ook waar mag zijn) Ik gun je nu in elk geval heel veel rust en tijd om alles op een rijtje te zetten.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:33

Als het echt zo erg is bij je thuis, dan moet je stappen ondernemen. Ga naar de kinderbescherming en laat je uit huis plaatsen!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:35

Welkom terug Lotte!
Heel fijn dat je er weer bent.
T zou inderdaad goed zijn als je een paar weekjes weg kan thuis, bij een vriendin of familie ofzo?
Sterkte ermee meid. Ach gut

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:41

Ik had niet anders verwacht dan dat je terug zou komen. Ik denk dat je het verhaal ietsjes teveel gedramatiseerd hebt. Wat in jouw ogen onrechtvaardig lijkt, kan voor iemand anders redelijk lijken.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:45

Jij zal het weten Tessebes. Anders kom je een weekje bij me in huis wonen goed?
Tuurlijk zijn in mijn ogen dingen onrechtvaardiger dan in de zijne, maar dr zijn vaak zat mensen bij geweest die de dingen precies kunnen bevestigen. Hij heeft het zelfs nog tegen Nathalie dr vader gezegd over de telefoon donderdag nacht.. Ach jij moet weten wat je wilt geloven Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:51

Ik vind het zo makkelijk om te klagen en je als slachtoffer op te stellen.

Dan kun je je tijd beter gebruiken, DOE er dan wat aan, onderneem stappen!

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:55

Fijn dat je er weer bent Lotte.
Ik heb veel aan je gedacht, de afgelopen 2 en halve week en ik ben blij dat je vader zich aan zijn woord heeft gehouden.

Ik heb helemaal niet het gevoel dat je de boel gedramatiseerd hebt. Het topic liep, toen je eenmaal weg was, uit op een drama omdat iedereen elkaar op liep te fokken. Daar kan jij dus niets aan doen.

Sterkte met deze k*tsituatie. Ik raad je ook aan om een poosje ergens anders te gaan wonen.
Ik heb ook nog wel een kamer vrij. Moet je alleen Drents leren praten Tong uitsteken

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 16:56

Dat ga ik nu ook doen. Maar kijk ik wilde het liefst een oplossing vinden voor ons beiden. Ik wil mijn vader niet ook nog eens kwijt.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:59

Nou ja, ik vind het gewoon jammer dat je advies hebt gevraagd en vervolgens er niets mee hebt gedaan. Idd wat Quellian zegt, het is zo makkelijk om in een slachtofferrol te vervallen. Voor mij was jouw topic een schreeuw om aandacht, nou dat is je gelukt. Hoe het verhaal precies in elkaar zit, zullen we nooit weten.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 16:59

Lotte fijn dat je thuis bent en heel!!! Hoe gaat het met je broer?

Hoe gaat het straks met je jeugdzorg verder, gezien zij vonden dat jij in een crisissituatie zit?

Hoop dat alles weer snel op de rails is Lachen

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:17

He gelukkig je bent er weer! Lachen Heb wel vaak aan je gedacht, dus ben wel blij dat je nu weer veilig terug ben.

Wat heb je in die 2 weken gedaan allemaal, wou je vader er wel een leuke vakantie van maken of ook niet?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:20

Tessebes schreef:
Nou ja, ik vind het gewoon jammer dat je advies hebt gevraagd en vervolgens er niets mee hebt gedaan. Idd wat Quellian zegt, het is zo makkelijk om in een slachtofferrol te vervallen. Voor mij was jouw topic een schreeuw om aandacht, nou dat is je gelukt. Hoe het verhaal precies in elkaar zit, zullen we nooit weten.

Kan ik niets aan toe voegen. Zoals ik al meteen zei, je hebt altijd 2 waarheden, niet dat dat wilt zeggen dat 1 ervan gelogen is. Maar idd, onderneem eens actie als het echt zo erg is. Ik heb je straks ook al een voorstel per pb gestuurd waar je helemaal niet op gereageerd hebt...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:26

Tessebes schreef:

Tessebes, jij hebt lekker makkelijk praten... Scheve mond Misschien kan je je eens proberen voor te stellen dat iemand die in een dergelijke situatie zit wellicht niet altijd in staat is op een manier te reageren / ingrijpen die voor ons logisch en voor de hand liggend lijkt... het blijft wel haar vader, ik kan me voorstellen dat de emoties die bij die band komen kijken het allemaal een stuk moeilijker maken en dat het daardoor niet zo simpel is om bepaalde adviezen ook op te volgen.

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:26

Zo makkelijk is het niet om hupsakee met je ouder(s) te breken hoor... Scheve mond
Het blijft nog altijd dr vader of ze wil of niet.
Kan het me goed voorstellen dat ze (nog eens!) wil proberen.
ik spreek uit ervaring...
Maar laten we het onntopic houden voordat we weer op 100 blz zitten....

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 17:27

Ja idd Knipoog
Kijk ik zei ook voordat die Jamy verkocht van Ow als die dat doet dit en dat.. maar toch blijf je het proberen. Hij is mijn enige ouder die ik nog heb.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:28

Ik ben blij dat je weer in Nederland bent en hoop dat je snel een plekje kan vinden om even tot rust te komen.
Verder vind ik ook dat sommige mensen wel erg makkelijk praten.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:32

Nee, vind het niet makkelijk praten... Klagers hebben geen nood, mensen in nood die hoor je niet.

Ik heb sinds een aantal dagen een vriendin bij mij in huis zitten, die heeft ook e.e.a. meegemaakt en heeft nu dus besloten te breken met haar ouders. Hele moeilijke keus, maar als je ervoor kiest niet te breken, dan kies je ook voor deze situatie. Iedereen moet keuzes maken. Ik heb ook geen fijne jeugd gehad, in tegendeel, hoor je mij daar over klagen?!?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:38

Ik ga er verder maar niet op in want dat betekend alleen maar weer een slotje op dit topic.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:39

God, houd toch op te zeiken.

Lotte heeft haar moeder verloren en raakt nu ook nog eens haar vader kwijt aan een of andere gestoorde sekte. Kan je wel makkelijk zeggen; "als je niet breekt met je vader kies je er zelf voor".
Nou, als dat het enige is wat je nog hebt, probeer je eerst alle andere mogelijkheden voor je zoiets doet. Net of breken met haar vader alle problemen oplost...

Blegh, wat weten sommigen het weer goed (mis de kotssmiley Boos! ).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:39

Ik ben het helemaal met Lis eens en hoop dat het gezeur nu ophoudt.
Of is het gewoon de bedoeling dat hier weer een slotje op komt?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:40

Nee, je moet met z'n allen gaan vertellen hoe zielig of dat ze wel niet is?? (*kotssmiley*)

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:42

Quellian schreef:
Nee, je moet met z'n allen gaan vertellen hoe zielig of dat ze wel niet is?? (*kotssmiley*)

zij stelt zich open voor hulp, en dat vind ik heel goed... OK dan! heb je haar vaker horen 'klagen'?

Laten we hier over ophouden voor het geval er weer een slotje komt...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:44

Jezus zeg, wat zijn jullie hard voor haar...................begrijp het niet........
Waren jullie allemaal al zo zelfstandig op haar leeftijd en kon je alles al voor jezelf regelen, denk erbij dat je je moeder hebt verloren........

Jamy fijn dat je weer heelhuids terug bent, probeer voor jezelf te kiezen en uit huis te gaan op een of andere manier, dan kunnen jullie allemaal even rustig bijkomen..............

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:45

Quellian schreef:

Als je jezelf zo ergert hieraan lees het dan gewoon niet.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 17:48

Ach ze zegegn maar wat ze willen. IK weet hoe het in elkaar zit, gelukkig. En ik werk aan een oplossing maar die zet ik hier nog niet neer.

En als ik niks had neergezet had ik achteraf gehoord.. had een topic geplaatst dan hadden we je kunnen proberen te helpen.