Weer terug in het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:33

miepje!
wat schrikken weer zeg!
Maar doe nou eens rustig aan meid! echt leuke dingen doen kan je de rest van je leven....

*klinkt streng he*

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:38

He bah, dat is wéér schrikken!
Idd, doe maar rustig aan, totdat je weer echt beter bent.
Zodra je zieker bent moet je dat wel meteen melden! Dan kan er meteen wat aan gedaan worden.

Heel erg veel sterkte en lief van je dat je ons niet ongerust wilde maken Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:39

Aiaiai.... Balen meid... maar ga je nu eens rustig aan doen? En echt genezen, en het ook zeggen als je je niet goed voelt, en niet met je ouders rekening houden, straks loopt het een keer verkeerd af... Koppie op meid! Veel sterkte en kracht van mij gewenst Lachen

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:43

Jeetje, niet weer! Kan me voorstellen dat jullie je rotgeschrokken zijn, sterkte Ach gut

Carmen, denk nou toch eens aan jezelf. Zoals hier al weer een paar keer gezegd is, niet bang zijn dat je anderen bezorgd maakt daar is je leven veel te veel waard voor. Hoe kan iemand je helpen als je niet zegt wat er is?
Sterkte meid!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:45

Jezus... Verschrikkelijk, vooral omdat het zo goed leek te gaan...

Ik kan niets anders zeggen dan dat je het een volgende keer meteen moet zeggen als het niet goed voelt... Het had een stuk rampzaliger af kunnen lopen Scheve mond

Veel sterkte ermee meis...

_flo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 22:55

Verdorie Miep, niet alweeeeeer !

Doe me nou een lol: als je die 10-rittenkaart voor het ziekenhuis vol hebt, schaf dan geen nieuwe aan !

Ik volg je topics en vond eigenlijk dat je alweer teveel hooi op je vork nam !
(Een bokt zuster spreekt.)

Heel veel sterkte en beterschap voor jou en je familie.

Knuffel Britt.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:04

Jeetje Miep! Dit is niet echt leuk meer, denk maar eens een beetje meer aan jezelf! He bah, dachten we net dat het weer wat beter met je ging, allemaal vrolijke berichtjes, alweer vol plannen. Maar ik denk, net als de rest waarschijnlijk, dat je het toch echt eens wat rustiger aan moet doen!! Denk aan je lichaam, luister ook naar je lichaam!

Beloof je dat je nu eens ECHT uit gaat rusten???

Knuffel Renée

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:14

Weer een boze boktmama Boos! .
Luister nu eens naar je lijf en doe niet zo stront eigenwijs!!! Boos!

Ze moeten jou gewoon een week of wat in een dwangbuis doen. Verplicht rusten en met een beetje geluk mag je een paar uur even los.

Carmen, (kijk heel streng) doe niet zo stoer, je lichaam heeft heel wat te verduren gehad. Geef het heeeeeeeeeeeeeeeel lang de tijd om de herstellen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:18

He bah, dat is echt zo balen, weer een terugslag.

Heel veel sterkte Ach gut.

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:21

Verdorie zeg wat een schrik weer Bloos!
Had dit helemaal niet verwacht, al vond ik wel dat ze weer "hard" ging, maar goed, dacht dat wel ok zou zijn, met die zuster in de buurt enzo Scheve mond

Carmen, je bent "anderen" meer tot last door dingen te verzwijgen, dan door bij het minste pijntje/gevoel dat er iets fout zit een gil te geven. Laat iedereen nu eens eindelijk goed voor je zorgen, en geef je lichaam de tijd om te genezen en aan te sterken.

alsjeblieft...

veel beterschap gewenst, en opnieuw een heel grote "dankuwel" voor "de mama van Carmen" en veel sterkte gewenst voor het hele gezin

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:22

He Carmen, wat vervelend weer zeg. Ik weet wel waarom ze niks zei hier vanmiddag, hihi, ze denkt ook, oh daar gaan al die boktmama's weer hoor. Het komt ook doordat wij haar niet kennen he en niet exact weten hoe "beter"ze weer is, gezien ze weer volop aan het leven was..naar mijn idee iets te snel, haar lichaam was niet voor niets zo op en nam zichzelf in bescherming. Kan me voorstellen dat ze jullie en ons niet ongerust wilt maken, maar ze kan beter een keer teveel aan de bel trekken dan te weinig.
Kom op Carmen! Beterschap.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:25

Jeetje mina Carmen, dat lichaam van jou weet je goed te tergen.
Ik heb veel bewondering voor jou, joe ouders en je broer.
Dit is echt een weg bewandelen met een ravijn er naast waar je steeds weer indonderd en weer uitkrabbelt.
Ik hoop dat je deze nare weg snel achterwege kunt laten en door kunt gaan met je leven, zonder je al teveel zorgen hoeven te maken.

We zijn er voor jou, sterkte!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:31

Tjee, wat laat je iedereen toch steeds schrikken.
Denk ook eens aan je zelf, en neem de tijd, de rust!
Echt doen hoor Knipoog

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:36

Dit soort topics grijpen je aan, terwijl je voor elkaar volslagen vreemde bent. Bokt heeft toch een soort band gemaakt waardoor je je zelf ook vreselijk voelt als een medebokker dit overkomt. Ik zie telkens berichten, dat het slecht gaat en dan weer goed. Telkens denk ik, mag het nu dan echt goed blijven gaan, en het grijpt je dan ook destemeer aan als je weer een naar bericht leest. Ik kan dan ook niet meer zeggen, dan dat ik natuurlijk hoop dat het de laatste keer mag zijn, en dat het alleen maar beter mag gaan vanaf nu. Heel veel sterkte!!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:03

jeetje zeg wat is dit nu weer..............wat eng ook zeg elke keer, denk je dat het super goed gaat, gebeurt er weer zoiets....ik kan me de angst van jullie ook goed begrijpen, eng hoor voor de naasten......
heel erg veel sterkte voor de miep !!!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 08:34

He potverdikkie! Dit was niet de bedoeling! Ga nou eens rustig aan doen! We willen nog langer van je genieten.

Farah_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:06

Wat een slecht bericht weer, net nu iedereen dacht dat het weer beter ging!! Hoop dat het inmiddels weer wat beter met je gaat en dat we snel weer een positief berichtje horen! En doe nou alsjeblieft rustig aan, want hier wordt natuurlijk niemand vrolijk van Ach gut

Sterkte Miepje

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:07

Jeetje, wat laat je ons elke keer schrikken meis.. Kom op denk eens aan jezelf en geef jezelf nu eens goed rust..
Heel veel sterkte hoor..

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:26

Jeetje dat is niet niks.. Balen joh! Ach gut Heel veel sterkte enne rustig aan doen hoor Ach gut

inka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:34

Nou zeg blijf je aan de gang?
Doe het nu maar echt rustig aan. Dat heeft je lichaam toch echt nodig.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:35

O jee , daar lag ze weer ! Lachen

Zeg Miep , nu is het wel weer eens genoeg geweest hoor , doe voortaan alsjeblieft je naam eer aan en ga eens wat eerder "miepen" als het niet goed voelt Knipoog

Eng hoor , getsie. Steeds weer prijs .... niet goed

Beterschap weer , en wees wat alerter op jezelf zodat je niet telkens in dat ravijn dondert Ach gut

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:31

Jeetje ik hoop dat ze gauw naar huis mag! Ze heeft daar al veel te lang gelegen.

gr

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:44

ArubaSma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 13:47

Jeetje....
Nou veel sterke en beterschap Ach gut

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 17:51