De Ontvoering van Leysander

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:15

Wij zijn zooooooooooo fantasties!!!
Wij zijn de zogeheten 'masters' in het bedenken van snode plannen.... Haha! Clown Extreme duivel

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:15

einstein had ook kleine hersens
dusse t gaat niet om de hoeveelheid hersens maar om de haarkleur ben geblondeerd
dus duidelijkw elke kleur mijn haar officieel niet heeft

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:01

zelf je echte haar houd je niet agossie marjoleintje is het zo erg mis gegaan met je. Enne pris we hebben 'm met zo'n grijpertje ind e wagen gepropt ging best makkelijk.
Oooh en Dododee kun je er voor zorgen dat we zo'n golfkarretje krijgen om van de ene kant naar de anderekant van onze bookhut kunnen?
Ik zit nu steeds op die koe van marjo maar das net een kameel dus das echt 10 keer niets totaal verkeerd in gereden *zucht*

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:20

Ik zal kijken wat ik kan regelen hier!
Misschien dat een van de snobs hier, of in Bloemendaal wel 1 van zijn 80 golfkarretjes aan ons wil doneren. hij kan er natuurlijk niet onderuit als ik hem het hele verhaal vertel. Want dat is zooo fantasties!! Dan zegttie tegen mij: Jemig, wat ben JIJ fantasties en krjig ik voor iedereen in de CyberTreeHut een golfkarretje (een voor jou, een voor mij en een voor Laui dus.... onze slaven moeten maar gewoon op die Koe-kameel of op die ezel van Pris natuurlijk....)

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-01 19:38

Hmm, ik heb niks aan een golfkarretje, ik heb Heikes supersonische toverstofzuiger gejat met mijn supersonische neushoorn... En dat gaat me toch een partij flex! Wow, ik vlieg nu van hot naar haar in een wipje, en dan tover ik nog geeneens een revolver uit mijn slipje...
Maarreh: wou je nog een SuperCocktail? Ik ben toch aan t mixen!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 19:40

ja mix maar wat jammie Vork

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 10:15

Niks aan een golfkarretje??
Die gaan veel sneller dan jouw stofzuiger hoor!
Ik ben langs Zweinstein gevlogen en Harry Potter heeft ze omgebouwd tot megasonische karretjes! Ze vliegen nu 100x sneller dan een Concorde!!

Ennuh: ik wil ook een mixje!!
Liefst Margarita, maar Cosmopolitan is ook wel goed!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:31

En vervolgens is Mayo op Super-Iduna gaan vliegen om Leysander eind goed al goed mee te rippen en weer in z'n stalletje te zetten.

NG'ers zijn veeeeeeeel beter en veeeeeeeel slimmer Vingers aflikken Tong uitsteken Haha!

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:34

Nou jaa...ik heb het altijd geweten,die A's zijn niet te vertrouwen.Arme Leys, je zal toch maar bij allemaal Apeldoorners in de buurt zijn,brrr. MAAR..ik geloof der lekker helemaal niks van want ik heb Karin vandaag nog gezien!Nananananananana!!!!! Tong uitsteken Tong uitsteken

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:43

Ene leyssie stond vandaga lekker sjaggie te zijn in zijn stal hihi Tong uitsteken .