wie roken hier eigenlijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:27

Ik rook een pakje per dag Frusty

Paulien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 15:41

Ik rook helemaal niet.
Vind het smerig en vind het stinken. (is mijn mening ).
Mijn ma rookt als een raket, de ene na de andere en zeg altijd kap eens met die stink stokken ze weet ook dat ze in mijn auto niet mag roken.

Sandra_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:12

Helaas, ik rook ook. Zit zo'n beetje op de 3 pakjes shag per week. Neem me telkens voor om te stoppen, het is vies, ongezond zowel voor mij als voor m'n portemonnee. elke keer weer als ik bedenk wat ik met al dat geld kan doen (shag kost inmiddels incl. vloei al zowat 8,50) weet ik zeker dat ik aan m'n laatste pakje bezig ben. En toch ben ik iedere keer weer zo slap om weer naar de winkel te rennen Misselijk
Bovendien vind ik het eigenlijk heel erg dat ik bewust m'n lichaam vergiftig terwijl er zoveel mensen zijn die dat niet doen en toch vreselijk ziek zijn.
Kortom, ik wil eigenlijk dolgraag stoppen, maar ik vind het zoooooo moeilijk..... Frusty
Misschien wordt het tijd voor een stoppen-met-roken forum? Schijnheilig Kunnen we als het gelukt is gelijk met z'n allen door naar bokt diet....

blaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 16:28

heb bijna 5!!! jaar gerookt, ben nu 1 1/2 jaar gestopt en ik hou het nog steeds vol!!!
ik ben gestopt vanwege mijn benauwdheid en mijn lege portemonee (nu nog steeds, maar het gaat niet meer naar sigaretten! paardjes....)
sommige zeggen nooit meer te kunnen stoppen, maar ik ben ook van de een op de andere dag gestopt en het is misschien wel effe moeilijk, maar als je een doorzetter bent......
heb het er soms nog moeilijk mee, maar ben blij dat mijn vriend en bijna alle vrienden en vriendinnen waar ik mee uit ga niet roken, want daar is het het allermoeilijkst.
wil je stoppen, doe het dan en hou het niet als voornemen en zeker niet op 1 jan 2002, want dan is een sigaretje erbij extra gezellig, toch?!?!?!
succes voor diegenen!!!!
Misselijk Sigaar Misselijk

Ptries

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:01

Ik rook ook en ik heb ook ik weet niet hoe vaak geprobeerd te stoppen, elke keer mislukt. Heb het ook een keer 'n hele tijd vol gehouden, maar toen kwam ik teveel aan en ben maar weer begonnen errug slecht Boos! Ik wil wel weer gaan minderen.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:20

Nee ik rook niet zal het ook nooit doen Sigaar
die vieze stink stok

Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:22

ik ga stoppen!!!!!!!
Cool Cool

_Debbie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:26

ikkuh heb het gedaan!

maar op VOCA (schoolfeest) heb ik met die jongen die ik eg super vindt!
hebben we afgesproken om allebei te stoppen Lovers

Vanessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 17:36

Ben nu 1 jaar, 4 maanden en 1 week gestopt. En ik heb er spijt van............. Ben 15 kilo aangekomen. Vreselijk............

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:24

Vorige week stond ik in de lift met iemand met een peuk! Ben je dan aso of niet? Zo'n kleine ruimte, er moeten nog mensen bij en dan staat daar iemand te paffen! Ik werk op de 7e en het gebouw heeft 8 verdiepingen. De lift kwam van boven, één verdieping dus maar, maar die lift stond dus al helemaal blauw van de rook. En dan moet je nog helemaal naar beneden, een hele lange halve minuut lang sta je dan je adem in te houden. Nou ja, of je nou blauw aanloopt van de rook of van het inhouden van je adem, dat boeit dan ook niet meer. Asociaal vind ik het.

Esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:14

Ik rook niet, en zal het ook nooit doen. Ik ben blij dat ik er nooit aan begonnen ben als ik alleen al hoor hoeveel moeite het kost om eraf te komen. En dan al die uitvluchten die verzonnen worden om maar te kunnen blijven roken Frusty

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 19:21

Ik rook ook niet! Blerghhh, smerigie gewoonte...bf rookt helaas wel... Frusty

guidolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 21:55

ik ben sinds 2 maanden gestopt (na 3 jaartjes gerookt te hebben) en heb er absoluut geen moeite mee!!! het kan dus toch..... *LOL*

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:15

Roken? Dat doen auto's toch? *LOL* *LOL* *LOL*
Nee, ik rook niet, daar heb ik een Mercedes voor, die rookt voor tien *LOL* *LOL*

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:09

ik rook ook niet, ik vind het zo enorm smerig(met alle respect voor degene die wel roken, je moet het lekker zelf weten). als je dan een vriendje hebt die wel rookt kom ik er weer achter hoe vies het eigenlijk is, asbak likken Misselijk

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 23:30

ok ik rook wel en toch tegenstelling tot de meesten hier spijt mij dit niks ik vind het LEKKER!
BTW Karin heeft wel gelijk met het roken in een lift knap aso! Zelf zou ik dat nooit doen! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Caballo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 01:57

Yep, ik ben ook een roker. Ik hou wel rekening met anderen. Iemand anders hoeft dus ook geen last te hebben van mijn "bad habit"... Ik ben natuurlijk, zoals heel veel rokers, ook wel eens gestopt met roken. De eerste keer was het makkelijker dan de tweede keer. Maar als je daarna weer begint lijkt het alsof je van de tijd dat je gestopt bent in moet halen Verward Ooit hoop ik weer een keer te stoppen.
groetjes.

Metellica

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:10

Neuh, ook ik rook niet en ik heb nog nooit geprobeert ook Sigaar= Misselijk *blegh*
Greetz Tamaar

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:09

Ik rook niet, maar ik rook toch wel *LOL* .

Dat zit zo: Ik rook echt niet, heb nog nooit een trekje genomen. Maar ik werk in een omgeving waar zo ongeveer iedereen rookt. Als je dan dus in de kantine zit en iedereen steekt een sigaret op... Dan rook ik toch Misselijk . Denk dat het al algemeen bekend is, maar van iedere 5 sigaretten die een ander rookt, rook jij er in feite 1 mee. Weet niet hoeveel sigaretten ik dan al op heb Frusty Misselijk

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:14

OK, als er een stoppen-met-roken forum komt doe ik mee!!!! Hebben we wat steun aan elkaar! Haha!

Gucci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:32

ik rook een pakje per dag en met uitgaan nog net iets meer. ben ooit 3 weken gestopt maar das heel erg moeilijk hoor..

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:02

Ik rook ook niet en heb het nooit geprobeerd ook. Ik ga veel om met mensen die roken, maar ik heb er totaal geen behoefte aan, zorg af en toe ook gewoon dat ik uit de rook ga zitten, vindt het zo goor! Bah! Maar ik hoop toch dat ik het ook nooit ga doen. Denk het niet...

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:12

Ik rook ook.....
Overdag (tijdens het werk) sta ik altijd buiten op de stoep, maar gelukkig houdt Colga (ook van Bokt !) me soms gezelschap..........

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 21:31

Ik rook als ik vrij ben makkelijk een pakje shag per dag. Als ik werk mag ik alleen maar in de pauze roken. Ik ben echt rookverslaafd ik weet het. En ook nog brosverslaafd.Mijn man rookt ook, maar 3 van de 4 kinderen roken niet. Mijn kinderen vinden roken vies en attenderen me altijd op mijn gehoest.