Ik ken jovink en de voederbietels wel, maar vind ze niet zo leuk.... Ze waren afgelopen jaar op het strand, mij te veel bier.. Door de lucht dan. Maar misschien kwam het ook doordat ik het niet zo goed verstond, ik stond een beetje raar voor de boxen
Maaike
Geplaatst: 28-03-01 19:15
haha ja dat klopt wel ja dat bier..... ik ga volgende week vrijdag (6 april) weer naar een optreden!!! echt wel dikke zin in! stelletje lompe boeren daarzo, ik voel me er helemaal thuis!!!
Maaike
Geplaatst: 29-03-01 14:05
grommmm ik kreeg net een smsje dat t waarschijnlijk niet doorgaat 6 april ivm MKZ. grrrrrrrrrr
Riëtte
Geplaatst: 29-03-01 15:51
Ze weten wel van feesten en zupe! Als je zelf maar genoeg op hebt wordt het wel leuk! Maarre, kennen jullie Rooie Rinus en Pe Daalemmer wel? Dat ben Gronnigers: Ver weg in Frieslan in Tietjerkstradeel daar woont een boerenslungel hij was kaal en scheel hij woont daar in een heel klein huisje, goor en vies het is dan ook een echte authentiek fries hij kon niet lezen, praten deed ie slecht maar met de meiden in de hooibult was ie op z'n best
go-go ge Jelle go ga jelle ga (da's fries) jelle gaat lekker
Zijn attributen droeg-ie in een gummi-zak en 's avonds liep ie altijd in zijn beste pak hij ging dan eerst wat drinken in het dorpscafe versierde met zijn geile smoel een stuk of twee maar bij de dorpsbewoners werd ie meestal niet geacht want de dochter van boer Wiersma had ie reeds verkracht
z'n moeder zei hem dat ie beter weg kon gaan dus jelle ging op zoek naar een geschikte baan hij kon niet veel maar een ding had niet verleerd hij werd in vele sexclubs dan ook snel geëerd en kwam-ie klaar dan riep een ieder luid: Jelle 't loopt langs je benen doe je klompen uit!
(Sorry friezen onder ons, niet worden!)
Laui!
Geplaatst: 29-03-01 18:09
*onder bureau* Hmmm ja, kan me d'r wel in vinden... Trouwens, Maaik, ga jij op BATSDAG, naar een concert? En die arme Marjo dan?
Laui *have a little faith in me*
jantina
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-01 20:37
Hahahaha Die ken ik ook!!! BRUL! Heeeel grappig.
Oh jeetje, wat ken ik eigelijk veel vage liedjes..?
Maaike
Geplaatst: 30-03-01 14:30
ja verschrikkelijk he lau dat ik op BATSDAG zou gaan... maar volgens mij gaat t dus echt niet door.... weeeeeeeeeeeeeeh
Maaike
Geplaatst: 30-03-01 14:56
nee dus.... net op de site gekeken en t is verplaatst.... weeeeeeeeeeeeeh maar jovink rulet nog steeds!!!! [img]../upload/36/jovink!.jpg[/img]
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 18:14
beetje groot Maaik... Je moet maar een heel groot roombroodje kopen voor Marjo, anders wordt ze heel zielig denk ik...
Laudie
Maaike
Geplaatst: 30-03-01 18:37
nee hoor marjo wordt niet zielig want t gaat niet door..... ik word pas zielig!!!
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 19:27
wees blij maaikiepaaikie toverheks kunnen we lekker batsen en ik ben t er mee eens groot roombroodje voor mij (volgens mij loop ik er ook nog een achter van de 200 nouja komt wel) Jovink moet zn is beter voor ze en voor de mensen die een hekel hebben aan lompe boeren die niets anders doen dan zuipen zuipen en zuipen bahbahbah. dat soort feesten vindt ik beetje teveel van t goede heb hekel aan bier (gooooor) en om dat nu de hele tijd over je heen te krijgen nee dankje
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 20:19
bier is vies, maar af en toe een beetje te veel zuipen is wel leuk toch? Heb je daarna weer een paar maanden erruge spijt, en dan kun je het toch niet laten...
Or whatever..
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 20:30
ja das wel leuk maar zo'n boeren feets nee niets voor mij. ze smijten daar gewoon met bier kom je thuis zit je helemaal onder bahbahbah echt goor gewoon
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 20:32
trek je toch OUDE kleren aan? Kun je ze daarna gewoon ritueel verbranden...
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 20:36
ja das wel zo maar toch hou ik der niet van vindt t veel leuker om met een paar mensen eindeloos te praten tot dat je stomdronken bent en er geen verstandig woord meer uit je strot komt. Of gewoon ergens de hele avond dansen end rinken en dan wachten tot je leuke jongen ziet, maar das de laatste tijd ook niet meer aand e orde gekomen ben errug saai geworden.
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 20:38
Ik ga al een hele tijd niet uit, en nu ga ik ook niet naar het gala, omdat je daar gewoon kunt wachten tot je ondergekotst wordt met je dure kleren aan. Zorry, doe ik niet... Ga nog net naar de BBQ de volgende dag: lekker doorgehaalde katermensjes kijken! En dan ga ik wel een andere keer lekker zuipen. GA ook geen eindexamenfeest geven, en nergens heen.. Wil t m'n longen niet aan doen. Gaat op het moment heel slecht, en toch 5 minuten hard gelopen... Ga toch maar eens een flinke questioning houden daar binnen... Dat kan toch niet...
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 20:44
sjeetje wat oliebol voor je van je longen ga de laatste tijd ook niet meer zo veel uit eigenlijk niet meer sinds ik een keer helemaal van de kaart in de viva la vie heb liggen kotsen. ik door iemand naar huis ben gebracht die me heeft uitgekleed en in mn nest heeft gelegd en de volgende dag mn fiets kwam brengen en mn sleutels. was echt goor snap niet hoe ik zover heb kunnen zakken maarja ben daardoor wel heel wijs geworden naja dat hoop ik dan maar ben daarna niet meer dronken geweest of zelfs maar aangeschoten
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 20:51
zover ben ik nog nooit geweest. Nog nooit lopen kotsen (is tegen mijn principes, dus dat DOE ik niet). Wel allemaal onzin uitgekraamd, en dat ik pas 5 minuten later wist dat ik eigenlijk helemaal niet had willen doen wat ik had gedaan zeg maar.... En m'n longen hebben maar pech, ik laat ze lekker werken. Ga ik lekker rennen enzo. Mij krijgen ze niet klein... Anders koop ik nwe bij de DA of de Etos... GA ze alleen ook niet verkloten, is wel een beetje en duur geintje dan...
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 21:05
ja das ook zo was ook de enigste keer en nooit weer zo goor volgende dag moest ik zelfs van een glas melk over mn nek brr moet er echt niet meer aan denken ooit nog een keer zover heen te gaan als ik jou was zozu ik gewoon een nieuw stel longen kopen, veel handiger die ouwe houden er toch steeds mee op. kuidvat heeft ze toch ook??
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 21:12
ik heb net met de slager gebeld, hij heeft nog wat paardenlongen, halve prijs. Ze zijn al een paar dagen oud, maar werken prima. Grotere inhoud, dus dan heb ik zeker genoeg lucht. En natuurlijk ben ik dan nog meer verwant met mijn lieve Dopey...
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 21:14
doen. hoe duur?? maarreh paarden longen zijn wel erg groot. kan je meteen een borstvergroting nemen zonder siliconen. om wat extra ruimte voor je longen te cre-eren
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 21:17
heb m nu aan de telefoon. Hij heet Lenny Kravitz, en het kost 5 (five) of dat in guldens is of niet weet ik niet... Doet er ook niet toe, heb ze net gekocht. Die borstvergroting is inderdaad heel erg handig. Was tochal niet zo groot geschapen (:))) en nu heb ik dus gratis wat grotere tieten. Ik kan ze ook op maat laten snijden, maar ik wil juist die extra lucht. Kan er ook gelijk een paar paardenbotten bij krijgen, als ik te klein ben voor de longen.. Nou, ideaal toch?
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 21:22
ideaal maarreh hebbie zn telefoonnnr ook?? ken wle iemand die intresse der in heeft
Laui!
Geplaatst: 30-03-01 21:25
ik ga morgen met hem uit, laten we Joe Cocker zingen op onze bruiloft (we gaan gelijk trouwen, lekker stoer: Kravitz kids, als ze net zo geweldig zijn mag het van mij). Z'n tel# heb ik wel hoor is: 012324354576586979 hebbie dat? Over 2 maanden mogen jullie op kraambezoek komen als ik mijn Mini-Kravitzjes (gelijk 10 besteld) eruit gepeuterd heb.. Wens me succes voor morgen....
Laudie
Marjolein
Geplaatst: 30-03-01 21:28
succes alvast. maarreh kan je niet ook een kravitz baby voor mij bestellen vindt ze wel schattig