IK HEB DE BAAN!!!!! :-)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:11

Gefeliciteerd!!!

Yes, komt er nog een bokker in het Noorden bij!
Zal ik alvast een beetje rondkijken in Drenthe?
En... je kunt hier heerlijk buitenrijden!

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:20

wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeli, wel gefeli, welgefeeelicieieieteerd!

Heel vals gezongen door ons!

Echt heel gaaf voor je!Maar betekent dit nu dat je Jelka gaat ontvoeren uit nijverdal? Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen
succes met de test maar dat gaat lukken!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 18:57

Gefelicibokt, hartstikke tof voor je joh!!!! Haha!

Renate1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:15

GEFELICITEERD *LOL* *LOL* en nu hopen dat je snel een leuk huisje vind.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 19:22

Hmm, ik zit me nu hier een beetje te verkneukelen. Kitty is zo aardig geweest om aan te bieden om een beetje in Drenthe rond te vragen naar een huisje Party!! Pff, wat lijkt me dat heerlijk zeg. Ik moet alleen oppassen dat ik niet te hard van stapel loop, want wat als het nou niet doorgaat?? Verward Hmm, ben dus best wel een beetje zenuwachtig voor dat laatste gesprek! Scheve mond\

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: maarten op 2001-10-23 20:35 ]</font>

ninaricci85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 19:29

heeeeeeeej wat een ontzettend leuk bericht joh!!!!!! ohhhhhh in drenthe??????? Kwijl ik wil ooooooook naar drenthe. moet je wel een groot huis kopen want alle bokkers blijven slapen dan hoor. het is zo ver vanuit rotterdam. hee heeeeel veel geluk met je baan en ik hoop dat je een pracht van een (bokt) huis koopt. Haha!

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 20:25

Gefeliciteerd hoor maarten! Ach karin, wees niet bang, hij vergeet je heus niet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 21:27

Hee gefeiciteerd zeg!
Echt keitof!

Maar kijk wel uit alsjeblieft, verwacht niet al te veel.
Ik ben laatst ontslagen bij mijn 1e baan. Het was heel leuk werk maar de klant waar ik voor werkte was japans en na de aanslagen in Amerika...aandelen gekelderd, opdrachten bevroren en last in is first out.

Dus eerts maar een huurhuisje en dan als je uit je proefperiode bent een toffe boerderij!

Heel veel succes iig!

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 21:33

Bedankt katrien dat je me even met de neus op de feiten drukt Haha!

Voor wat betreft het huisje... ik zit er gewoon over te denken om dus eerst een huurboerderij of iets vrijstaands te huren met wat ruimte eromheen als dat lukt. Ik heb het idee dat dat daar in het noorden nog mogelijk is. Lachen

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 22:10

Gefelicibokt maaretn! Geweldig!

Enne btw, het huis van onze buren staat nog te koop.....!!is een failliete boerderij sinds een aantal dagen, de ex-boer (nog een jonge vent) werkt nu elders in het land dus verhuizen......maar waarschijnlijk niet echt wat voor jou, er zitten 2 grote schuren/loopstallen bij (kun je mooi een binnenbak maken Haha! ) en 4 hectare land......
en het is duuuuuur.....maar dat zijn huizen altijd volgens mij Haha!
IIg veel succes met je nieuwe baan, is dat ook in het noorden btw?

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-01 22:20

Yep, de baan is in Wildervank om precies te zijn (bij Veendam!), maar ik heb idee dat het prettiger wonen is in Drenthe. De omgeving daar vind ik mooier om eerlijk te zijn, wat meer bossen e.d. Lachen

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 23:20

He Maarten, van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Houdt dit nu in dat we vanaf het moment dat je in je nieuwe functie treedt ook geen concollega's meer zijn??
Groetjes Monique

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 08:01

Drenthe = mooooooi!!!

We hebben inderdaad erg veel bos en heide. En vanaf Assen is Wildervank een half uurtje rijden. Geen ramp dus.

Maarten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-01 08:33

Monnik: tja, in de weekende ben ik natuurlijk vrij en kan ik gaan en staan waar ik wil. Ik vind het nog altijd leuk om het bedrijf van mijn vader te ondersteunen. Ik neem dus gewoon een soort bijbaantje denk ik naast deze baan. maw, je kunt me nog steeds als concollega zien hoor *LOL*

choco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:08

veel mensen hebben je gefeliciteerd nou ja ik doe het ook nog maar en ker watvoor werk is het eigenlijk da je hebt gekregen en ben je een jonge (dat gebeurt nie vaak maar wel leuk als het zo is hoor)

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:17

Nou Maarten, succes met verhuizen dan maar Haha! en we zien elkaar ongetwijfeld als concollega op de Winner *LOL* .