ik haat mijn vader

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:31

jeetje shalane ik zit te trillen en tranen in mijn ogen wat verschrikkelijk
je verhaal lijkt op die van sanne
wat heb ik het getroffen zeg!
ik wens je veel sterkte en dat hij je met rust laat Huilen

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:38

shalane nogmaals sterkte ermee en als je erover wilt praten ik heb twee luisterende oortjes!
pb me maar of op msn!
i'm always there 4 u!
groetjes + sterkte
greetz marije b

Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:41

het is super erug dat er zoveel slechte vaders zijn, zelfs hier op bokt. Ik heb er al aardig wat geteld! Gelukkig zijn er heel veel goeie vaders, maar ze dalen sterk in aantal geloof ik. Boos!

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:44

Mijn vader is gelukkig de allerbeste in de hele wereld Lovers .

Ik hoop dat alle vaders die niet zo super zijn als die van mij, toch maar eens heel goed gaan nadenken en proberen hun leven echt te beteren!

En Shalane, ik hoop voor je dat ie je voortaan met rust laat! Heel erg veel sterkte!

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 19:45

ja helaas wel Verdrietig i.m.o heb ik nooit een vader gehad Scheve mond\

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:17

ik woumijn verhaal ook eerst in de fanc schrijven,
maar aangezien veel van mijn goede vriendinnen hem lezen Scheve mond\

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-01 20:53

dat kan nog steeds sunnylover onder een naam als groetjes S. of een schuilnaam komt ook voor in de fancy

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 09:56

hoi

Na het lezen van de berichten van de andere marije en sunnylover( some-1), moet ik ook even mijn verhaal kwijt......

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 was. Ik ging bij mijn moeder wonen samen met mijn tweelingzus en broer. 1x in de 2 weken gingen we een weekend naar hem toe. Dat ging wel goed.
Hij had al eerder een vriendin gehad die 2 kinderen had en dat ging wel goed, maar later zijn ze uit elkaar gegaan.
Na een tijdje had hij een nieuwe vriendin. Zij was echt hartstikke aardig, misschien een tikkie vreemd, maar daar hadden we het leuk mee!
Na een tijdje ging zij ook bij hem weg.......
wij gingen nog af en toe naar haar toe om wat met haar te doen, omdat dat altijd zo leuk was!
Op een dag vertelde ze ons, dat ze bij mn vader weg was gegaan, omdat ze soms bang was, dat hij haar wilde vermoorden!!!! Wij schrokken erg, maar konden het ons niet zo voorstellen.
Na een tijdje wel.... Wij kwamen erachter dat ie toch heel vaak agressief was, dat als je maar iets fout deed, of zei, hij heel kwaad werd....
Sindsdien gingen wij ( mn tweelingzus en ik) met tegenzin naar hem toe...
Hij kreeg weer een nieuwe vriendin. zij woonde bij ons in de straat, had 2 kinderen en was net gescheiden. Dit ging wel aardig goed, want we waren blij dat er iemand anders bij was.
We kwamen wel in de 'puberteit' dus af en toe waren we wel erg koppig en moeilijk, maarjah, dat hoort er toch bij???
Op een dag wou ik 'als je van paarden houdt' ofzo kijken. Ik zette dus de tv aan. Mijn stiefzusje wou wat voorlezen dus ik moest de tv heel zacht zetten.
Dat wou ik niet, want het was ned. en ik wou het verstaan, dus zette ik de tv weer harder. Dat had ik beter niet kunnen doen.... mijn vader werd vreselijk kwaad!!! Ik moest terug naar mijn moeder. Gelukkig ging mijn zus mee. In de auto hebben we flink tegen hem geschreewd!!! Gezegd wat we voelden, dat hij mijn stiefzusje en broer voortrok enz...
Even later kregen wij een brief, daar stond in dat hij ons paardijden niet meer wou betalen....
Dat was ons leven!!!!! Toen waren wij natuurlijk helemaal kwaad!
mijn moeder vertelde toen ook waarom ze bij hem weg was gegaan: hij was te agressief. Ze stond altijd onderaan de trap als hij naar ons toeging als wij huilden en hij heeft zelfs een x onze poes tot bloedens toe tegen de muur aangeschopt!nou klopte dat verhaal van die vriendin dus wel....
Maar goed, om het verhaal niet onwijs lang te houden, sla ik maar een stuk over.
13 mei 2000: De vuurwerkramp in Enschede....
Het vorige huis van mijn vader staat er dicht bij.
Mijn opa en oma waren op bezoek en mijn broer was er ook (die had geen ruzie met hem).
Het 1e vuurwerk: mijn vader + vriendin gingen naar de grolsch om te kijken( mijn vader werkt daar).
De 1e knal: de lift waar ze in zaten stort naar beneden!
De 2e knal: DE lift stopt, ze kruipen eruit en rennen weg....
Als je dit hoort denk je echt van ' mijn vader was bijna dood! en het kan zo echt gebeuren!'
hij kwam bij mn moeder om een tas van mn broer te brengen en wij in zn armen springen....
Later kwamen we bij t huis om de schade te bekijken... Nou die was groot!
Maarjah to the point: het was dus een beetje goedgemaakt.
Na een lange tijd nam ik het iniatief en belde hem op of ie mee wou gaan naar een opening van een pretpark. Dat was goed. Mn zus, broer,stiefbroer en een vriend daarvan gingen ook mee.
Dat was dus een ramp! Heel ongeduldig, liet ons merken dat wij altijd fout waren en had alleen maar oog voor dat ie moest eten met zn vriendin.....
toen begon t weer van voor af aan....
We hebben hem een hele tijd niet gezien.
Ik was te 'moe' om weer contact te leggen. Ik wilde die stress en verdriet niet meer!
Ik heb het gevoel dat hij ons niet meer wil! dat ie alleen wil leven met zn nieuwe gezin! Dat wij niks voor hem zijn!
11 augustus 2001
de dag na onze verjaardag Hij komt mn broer terugbrengen en geeft ons ieder f100,- . Wij zeggen dat wij niks om geld geven , maar om liefde en dat ie ons feest verpestte enz enz
hij op 'zijn vreeeeeeeeeeeeeeeeselijk toontje' dat ie 'alleen ons wat wilde geven'....
Laatst was ie er weer, om mn broer op te halen en ging naar de wc bij ons ( argh!!!!) ik zat op de pc en hij zei 'hoi'....
even later mn broer zegt doei en ' nog de groeten van papa'... Argh!!! Hij zei net nog 'hoi' tegen me!!!! Verward
Naja ik begrijp echt niks van die vent....
Ik voel me ook 'alsof ik niks goed doe' en zijn stiefkinderen wel!
Oke misschien een raar verhaal, maar hier kan ik niet echt neerzetten hoe ik me voel......
En ik wil ook stoppen en aan iets leuks denken, want ik heb het verhaal eigenlijk nooit helemaal opgeschreschreven of verteld....
En misschien is het niet zo erg als drank, en geld pikken, maar ik heb ook het gevoel alsof ik geen vader meer heb...

iig bedankt voor het lezen...

Groetjes Marije

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-10-23 11:00 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-10-23 11:04 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-10-23 11:06 ]</font>

marije b

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:32

hoi andere marije!

mijn vader woont dus weer bij ons en in het begin haatte ik hem maar nu is gelukkig alles weer goed maar ik wil niet alles vertellen want er komen schokkende dingen in voor waar ik als ik het van mijn moeder broer of zus hoor nog steeds van schrik!
mijn vader drinkt nu ook al 3 jaar geen drup meer gelukkig en dat vind ik heel lief en knap van hem!
nu is alles wel weer goed maar soms dan krijg ik echt een haatgevoel als ie stom doet dan word ik boos en scheld ik hem uit!
het is nooit meer hetzelfde als toen het goed ging met mijn vader en het gezin voor die drankperiode van 6 jaar!

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 10:48

ja ik wil er ook nog wat bij toe voegen:

Mijn moeder heeft een nieuwe vriend en die is echt SUPERaardig!!! Echt soms wou ik dat hij mijn vader was!!! Mijn moeder is ook hartstikke blij met hem, en dat maakt mij weer blij!
Maar toch, waar blijft mijn echt vader???

Marije

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 13:18

neeee de moeder van Tim is de vriendin van mn vader!!!!
Maareh, ja dat is dus waaom ik hem zon klootzak vind....

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marije op 2001-10-23 14:25 ]</font>

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 15:11

Ik had vanmiddag,toen ik in de trein zat,bijna een jankbui,toen ik een vader heel lief met z'n kids om zag gaan,en ze knuffelde Scheve mond\

wendy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-01 22:13

Mijn moeder heeft nu ook een nieuwe vriend,en die is echt super Haha!
Hij heeft erg aan ons moeten wennen en wij aan hem,aangezien ik net 14 was en in de puberteit,en ook nog eens een moederskindje heeft hij het ook niet makkelijk gehad.
Hij heeft wel elke keer de verhalen van mijn moeder over mij moeten aanhoren.
De eerste 2 jaar zag ik hem niet veel,met de reden dat ik allen maar vond dat hij mijn moeder inpikte.
Tot ik zelf een vriendje kreeg en me ineens bedacht dat mijn moeder ook wel eens gelukkig mocht zijn Verdrietig
Tenslotte was zij het die 10 rotjaren heeft gehad
zij was het die alleen voor ons moest zorgen
zij was het die zwartwerkte omdat ik dan kon paardrijden,en merkkleding kon dragen.
zij was het die altijd thuis was,als ik uit school kwam
zij was het die mij opving als ik het rot had en waar ik mee kon praten.
En het belangrijkste zij was het die mij alle liefde gaf die ik nodig had Verdrietig

Als ik wel eens terugkijk naar vroeger vind ik mijzelf af en toe best wel een egoist,ik wou niet dat zij een nieuwe vriend had,ik haalde rottigheid uit rookte wou stappen en allemaal van dat soort dingen,en dan was het no het ergste wat ik zei als er ruzie was"dan ga ik toch bij mijn vader wonen''
Ik wist dat dat haar raakte maar die dingen ga je pas later inzien.

Ik ben nu heel zuinig op haar ben nu bijna 19 jaar geef der vaak een kadootje een knuffel en zeg 100 keer per week dat ik van der hou.

ik ben blij dat ze nu gelukkig is en ik en mijn broer zsijn dat ook.
ze woont nu een jaar samen en wij zijn het huis uit,en gelukkiger kan je haar niet zien.
Ze is gewoon nog helemaal verliefd,en als ik wel eens binnenkom zitten ze ook altijd tegen elkaar aan
Lovers

En dat het zo moets lopen met mijn vader doet me zeer erg zeer maar ik beteken niets voor hem(wat ik al eerder schreef hier)hij vind het leuk als ik kom en anders vind hij het ook goed.
En ik wil mezelf geen pijn meer doen en dat doe ik wel als ik langsga Huilen

zo lucht weer op zit hier weer met een flinke brok in mijn strot Huilen

Expensive

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 01:23

ik vind het heel erg voor jullie Huilen mij kunnen jullie ook altijd pben Huilen Verdrietig Huilen

Sunnylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 10:36

Wat mij verbaast is eigelijk dat er zoveel mensen zijn,aan de ene kant ben ik daar blij om; want dan kunnen we er met z'n alle over praten,aan de andere kant is het natuurlijk heel erg stinkmodder voor jullie Verdrietig