Sundancer schreef:Damn das niet leuk, als 1 van mijn buren het deden hielden ze geen 1 ruit meer heel van het huisSick people!
Mjah dankje er zit nu al zoveel haat in, straks breng je me nogop ideeen ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
frostwood schreef:En het ergste is, we weten nog gewoon wie het heeft gedaan ook, hij kwam vrolijk aan de deur, owjah ik heb jullie kat maar wat lekker gegeven want hij zat naar mn duiven te kijken.....
VAL DOOD!
irish_lady schreef:Tsja ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik ben dit jaar al 4 duiven kwijt aan die kl*te katten! Ik zal ze niets aandoen, maar ik ben ze wel verdomd goed zat! En niemand die het erg voor mij vind, want het is de natuur! Ze kunnen het dak op met hun natuur! Wat deed jouw kat dan in zijn tuin? Als jij hem daaruit gehouden had was dit denk ik niet gebeurd???
frostwood"]
[quote="irish_lady schreef:Tsja ik vind het heel erg vervelend voor je, maar ik ben dit jaar al 4 duiven kwijt aan die kl*te katten! Ik zal ze niets aandoen, maar ik ben ze wel verdomd goed zat! En niemand die het erg voor mij vind, want het is de natuur! Ze kunnen het dak op met hun natuur! Wat deed jouw kat dan in zijn tuin? Als jij hem daaruit gehouden had was dit denk ik niet gebeurd???