Update Coole Bokt Caps

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 21:41

Ik woon in Zwolle dusse... ook ik wil me wel beschikbaar stellen!! Party!! *LOL*

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-01 23:20

Het bedrag is bijna bekend en dan kunnen jullie gaan overmaken daarna ga ik pas bestellen.

Jaaaa Sonja zou het heeeeeeel leuk vinden als je kwam *LOL*.

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 08:16

Citaat:
Op 2001-10-19 21:05, schreef Rieja:
Ik woon midden in Drenthe en kom praktisch elke dag in groningen, distributie regio-noord moet lukken dus!! Party!!

En ik werk sinds een week in Beilen, dus die van mij komt ook wel terecht Haha! (ik vertrouw op Rieja!)

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 15:55

Prisca, je kunt ze misschien onderrenbours verzenden, dan kan iedereen de prijs betalen zonder verzendkosten, degegen die opgestuurd moeten worden onder rembours, dan betaalt de ontvanger dus no problems voor jou......

ff offtopic: waar in beilen werk je Tender? (hee, meeting-kans!)

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 16:10

Dat onder rembours versturen lijkt me niet echt een goed plan. De kosten daarvoor zijn voor een pakketje wat niet door de brievenbus past (tot 5 kilo) 20,-.
Ik kom de Noorderlingen petjes wel halen.. Lachen
Ik kom iedere twee weken in Assen en Groningen, mijn vriend komt er iedere week, dus dan kan ik ze in zowel Assen als Groningen brengen bij iemand die ze in die provincie weer uitdeelt.
Tja, als mensen het wel onder rembours willen moeten ze dat natuurlijk zelf weten, maar ik pas ervoor.

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:41

Wow! Dat wist ik dus niet, dat dat zo rete-duur was.......plan door mezelf afgekeurd dan...... Scheve mond\

Tender

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-01 21:48

Citaat:
Op 2001-10-20 16:55, schreef Rieja:
Prisca, je kunt ze misschien onderrenbours verzenden, dan kan iedereen de prijs betalen zonder verzendkosten, degegen die opgestuurd moeten worden onder rembours, dan betaalt de ontvanger dus no problems voor jou......

ff offtopic: waar in beilen werk je Tender? (hee, meeting-kans!)

Aan de Kerkstraat (ik werk er nog maar zo kort dat ik bij g*d het nummer niet eens weet!), bij het gezelligste uitzendbureau van Nederland, grinnik!!!

Mocht je op zoek zijn naar werk of gewoon zin hebben in een bakkie, dan ben je meer dan welkom!

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:47

Ik ben wekelijks in Utrecht dus ik kan ze wel ophalen voor de mensen in de omgeving Rotterdam. Die kunnen m dan bij mij ophalen, want ik heb eerlijk gezegd geen tijd om postbode te spelen Party!! Party!!

anne21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 11:28

ik wil ook wel petjes op komen halen met de auto, ik woon zelf vlakbij alkmaar, NH, en wil ook wel wegbrengen bij mij in de buurt, kan ik ook eens wat bokkers ontmoeten want die kans heb ik nog niet gehad!! Party!!