haar verven, maar ik durf niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 10:47

Nee aubergine is een normale kleur, maar Stef heeft het over paars..... Dan denk ik dus aan echt paars, zoals ik ook wel eens echt groen, blauw en roze voorbij zie komen....
Ik krijg ook wel eens sollicitanten die helemaal vol met piercings zitten, die dan zoiets hebben van "maar het bedrijf dat dat niet pikt, accepteert mij dus niet zoals ik ben..." Gaaaap ! Mijn antwoord is dus meestal "ik ben in mijn hart een naturist, zou je het leuk vinden als ik hier in m'n nakie zat?" maar dat vinden ze dan meestal heeeeeel iets anders.... Frusty
Van je personeel een repre uiterlijk vragen schijnt tegenwoordig nl. je reinste discriminatie te zijn.... Lips are sealed
Dus vandaar dat ik zo benieuwd ben naar hoe mensen met paars, roze, groen en blauw haar dat verkocht hebben bij hun sollicitatie (als je een repre functie hebt, dus niet als je in een magazijn staat waar never nooit geen klanten komen, dat vind ik een heel ander verhaal)

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-01 11:21

Ehm, nog voordat ik mijn piercings had laten zetten of mijn haar had geverfd *LOL*
Had ik eens gesolliciteerd voor een administratieve baan, ben ik niet aangenomen omdat ik voetbalde!!!
Dat vonden ze te risicovol.....
Tsssssk uitzendburo vertelde dat ze het konden uitvechten, maar ipv daarvan ben ik nog op het nippertje een toelatingsexamen gaan doen voor het Grafisch Lyceum, via een vriend kreeg ik daarvan te horen.
Daarna of liever gezegd iets daarvoor al, heb ik me laten verleiden tot een aantal piercings (was op de tattoo beurs)....

Maar goed, zij bedoelde dus meer een Aubergine kleur....vandaar...misschien moet je een nieuw topic starten? Wie weet hahahaha.
Ik heb altijd Dreadlocks gewild maarreh past niet onder een cap en 1000 piek voor 3 maanden, koop ik liever een paar rijlaarzen *LOL*
Nu heb ik een vaag klemmetje met nep dreads *LOL*
en mijn haar uit zijn donkerblonde-rode inslag geholpen met een middenbruine kleuring die wel heel donker uitviel *LOL*