Hoe kom je van een dwangmatige obsessie af....??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorée

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-01 12:57

Het is echt heel fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n soort probleem. Dan voel ik me weer wat minder snielig! en sommige van jullie 'tics' zijn ook heel grappig!! Haha! Extreme duivel (nee sorry mag jullie niet om je gebreken uitlachen)

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-01 14:52

Ik heb ook zoiets stoms, best ook wel een irritante tic.
Ik moet en zal altijd mijn gezicht of mijn handen 3 keer wassen anders klopt het op een of andere manier niet. Ik denk ook dat het met het getal drie te maken heeft. Heel gek, maar ik doe het onderbewust elke keer weer terwijl 1 keer handen wassen ook goed is. Verder loop ik ook tig keer terug om te kijken of het licht uit is of de deur op slot zit, ik was laatst al bijna op mijn werk en wist zgn niet meer of ik de poort van de stal op slot had gedaan en dan rijd ik dus gewoon terug naar huis om te kijken. Erg irritant!!!

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 10:25

goh ik ben dus niet de enige GELUKKIG!!!
Als ik fiets dan tel ik de afstand van de lantaarnpalen mijn trappers moeten vijf keer zijn rond gegeaaan zo niet begin ik weer opnieuw echt stom en ik heb het ook met getallen ik neem bijv een getal in gedachten en dat ga ik steeds vermeingvuldigen tot wel 1.000.765.9980 en het gaat maar door stom he!!!!!
Dat met die letters in de film deed ik vroeger daar ben ik nu vanaf gelukkig maar heb ik wel nieuwe
dingen voor terug gekregen!!!
mijn vriend heeft het ook als hij bijv mijn linker wang kust dan moet recht ook anders is het niet eerlijk of als hij z,n hand links stoot dan moet rechts ook!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: diana op 2001-10-19 11:27 ]</font>

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-01 19:17

ik heb ook last van zo'n ik-weet-zeker-dat-ik-de-deur-niet-heb-dichtgedaan tic . heb ik vooral met garagedeuren. dat is erg irritant. maar misschien groeien ik ( en alle andere mensen die lat heeben van 1 tic ) er op een gegeven moment wel overheen .......... :\\