mijn vriend en ik luisteren alleen maar hardcore niets anders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik heb vroeger een hele tijd in van die aussie's gelopen man wat heb ik voor gek gelopen zeg maar goe dheb ze nog steeds. En idd het gabbergevoel blijf je altijd wel houden alleen als ik nu plaatjes hoor dan ga ik alleen nog maar van binnen uit mijn dak. Zie mijzelf nu niet meer op een feest te gaan staan hakken. Vermoed ook dat er niet veel meer mensen van 25+ rondlopen of wel?
Citaat:heb je het ook nog geprobeerd?
Malibu schreef:Citaat:ik heb vroeger een hele tijd in van die aussie's gelopen man wat heb ik voor gek gelopen zeg maar goe dheb ze nog steeds. En idd het gabbergevoel blijf je altijd wel houden alleen als ik nu plaatjes hoor dan ga ik alleen nog maar van binnen uit mijn dak. Zie mijzelf nu niet meer op een feest te gaan staan hakken. Vermoed ook dat er niet veel meer mensen van 25+ rondlopen of wel?
haha, inderdaad. Ik heb m'n aussie nog in de kast liggen. Soms pak ik 'm 'savonds wel na het douche, maar daar blijft het wel bij.
Ben 23 maar heb ook nog de "goeie" ouwe tijd meegemaakt, woonde zowat in m'n aussies in die tijd![]()
Ik was vorige week op een dj contest bij ons in de buurt en toen zag ik een paar van die jonge gasten (15/16) nog echt "hakken" volgens mij hebben die thuis een paar oude video banden gekeken om het te leren want volgens mij doet bijna niemand dat meer![]()
Wel grappig om te zien (heb me zelfs nog stiekem afgevraagd of ik het nog wel kon...)
Citaat:jongens wel veel kale koppen, of opgeschoren
veel lonsdale, kisten (wordt vaak geassocieerd met racisme helaas )
meisjes gewoon leuke kleding, of ook lonsdale en kisten
en t oude hakken doen ze steeds minder, ze noemen t nu ook vaak stampen, en dan nie tzo letterlijk zoals t klinkt misschien
maar t ziet er wat soepeler uit dan hakken
meer om en om je knieen naar boven zegmaar ;p
kan t niet echt uitleggen moet je zien :p
Smurfie schreef:Haha ik ben ook best klein maar 1.64
Maar hemkade is er idd nog kom ik ook redelijk vaakHellraiser en masters of hardcore feesten en thunderdome feesten ga ik eigelijk niet heen vind het te groot en mja vind het gewoon niet leuk
af en toe wellis maarja ik ga liever in duitsland feesten
veel relaxer geen vechtpartijen piepende oren natuurlijk want der is no sound limit haha..
Veel meer het "partyfeeling"