Ik ben echt heel erg verdrietig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 15:11

curly2day schreef:
Jemig wat erg, maar als de hond niet zo is/was heeft die dan misschien een hersenbloedinkje gehad ?
Dan hoor je ook nog weleens rare dingen ??

Sterkte ermee !!

Ze was wel een beetje ziek gister en begon ineens te kreupelen enzo Verward
Soms heel sloom enzo, ik weet het niet? Scheve mond

LangtandJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:20

curly2day schreef:
Jemig wat erg, maar als de hond niet zo is/was heeft die dan misschien een hersenbloedinkje gehad ?
Dan hoor je ook nog weleens rare dingen ??

Sterkte ermee !!

Ik denk niet dat het een hersenbloeding is .. er zijn wel meer honden fel op katten .... en je weet dat als bij konijnen het vaderkonijn erbij laat hij ze afmaakt .. mss was je hondje gewoon jaloers of kan niet tegen kleine katjes.. er zijn ook hondjes die niks van mannen moet hebben ( of juist vrouwen )

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:22

Wat erg zeg Scheve mond
Maar wat al vaak gezegd is: Jij kunt er toch niets aan doen? Je hebt je best gedaan. Sterkte... Ach gut

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:30

Jeetje, wat erg.....
Lijkt me ook vreselijk om de kittens zo te moeten vinden Scheve mond Vreemd dat de hond eerder niet fel reageerde op katten en dan nu dit.....

Sterkte Ach gut

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:48

Moederpoes roept al niet meer naar de kleintjes, ik heb het huis al zo goed als schoon gemaakt. Ze ligt lekker bij onze andere poes, deze kan ook ieder moment een nestje kittens verwachten. Bij het vorige nestje van de kittenloze poes, hielp deze poes mee met het wassen van de kleintjes, hopelijk is het nu andersom en kunnen de kleintjes van deze kat even voor wat afleiding van onze Hooi zorgen,....

Verder is Hooi vanmiddag alweer 2 keer buiten geweest..

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:39

Je denkt dat de kat de deur open heeft gedaan?
Heeft de hond dit neit gedaan onze hond deed dat altijd ?

Nou iig veel sterkte en geef moederpoes een dikke knuf van me Ach gut

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:42

Jeetje , wat erg... jij kan er echt niks aan doen ! Je kan toch moeilijk de hele dag thuis blijven .. en je kan dit echt niet van te voren zien aankomen ! Geef poes en jezelf een dikke knuffel , sterkte Ach gut

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 18:58

bakkie, onze hond is net zo groot als een russell.

1 ding is wel zeker, onze hond krijgt weer een bench.

Lenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:11

Ohw dat lijkt me ook heel erg ja Verdrietig
Zo heeft onze poes ook een keer de kanarie opgegeten omdat de deur niet goed dicht zat.
Maar goed.. sterkte Ach gut

Lady_Promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:13

hey je kon dr echt nix aan doen hoor !
echt heel sneuj!!! Ach gut ...
Laatst bijgewerkt door Lady_Promiss op 06-05-04 19:18, in het totaal 2 keer bewerkt

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:15

Zo dit is heel erg om zo thuis te komen en je ziet 3 doodgebeten kittens. En dat als je nog extra goed hebt gecontroleerd!!! Hoe je hond in de kamer is gekomen daar zal je toch nooit achter komen en jammer genoeg kan je de tijd niet terug draaien.

Hoop dat de ex-moeder straks haar liefde bij de andere kittens kwijt kan en dat de echte moeder dat ook goed vind.

Mijn mening is dat je hier gewoon niks aan kan doen. Ik snap dat je jezelf schuldig voelt. Maar dat hoef je niet. Het kan iedereen gebeuren. Hoe die deur geopend is daar zal je ook nooit achter komen. Hopelijk gaan de schuldgevoelens snel weg. Maar het is menselijk om die te hebben.... Heel veel sterkte...

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:35

Desiree schreef:
WAt is dat nou voor een hond? zoiets zou polleke echt nooit doen!

Nee, Polleke is heilig, dat weet iedereen.

Misschien zag de hond ze als 'indringers' ofzo? Ik zeg maar wat hoor, maar de hond zal ze als gevaar, 'prooi' of indringers hebben gezien denk ik, ik kan me niet voorstellen waarom hij ze anders dood zou bijten.

Sterkte ermee in ieder geval, ik kan me voorstellen dat je er heel erg mee zit!!

LangtandJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:50

he dat laatste kan ik me denk ik het beste voorstellen

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:56

hé bah! dat zal een rotzicht geweest zijn!!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:59

MarianneR schreef:
Misschien zag de hond ze als 'indringers' ofzo? Ik zeg maar wat hoor, maar de hond zal ze als gevaar, 'prooi' of indringers hebben gezien denk ik, ik kan me niet voorstellen waarom hij ze anders dood zou bijten.

Hoeft nog niet eens... Bij Sandra zit een schat van een hond, een oudje al. Likt elke poes af die hij tegenkomt... Maar zodra Sandra beneden komt met kittens van 3 weken oud, zo iel, en vooral dat gepiep de hele tijd... Heb die hond al een zet moeten geven, hij kam helemaal over me heen hangen om een piepend kitten te grijpen...

Sterkte ermee iig.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:16

Wat vreselijk zeg! Naar om zo je katjes thuis te vinden... iets dat je niet snel kwijt raakt en op je netvlies blijft gebrand... Verdrietig

Heel veel sterkte...
Tja, rothond is de eerste reactie had ik ook bij mijn knijntje, maar het is en blijft een dier met een onvoorspelbaar gedrag en instinct...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:20

jeetje wat erg!!! Huilen sterkte , is niet jouw schuld!

Justice

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:29

Ach gut

Het spijt me van je jonge katjes.

Je kunt het jezelf niet kwalijk nemen. Er is iets gebeurd wat jij niet hebt kunnen voorzien.

TIP houdt het gedrag van je hond de komende tijd wel in de gaten. Honden bijten niet zomaar iemand en ze bijten zeker niet zomaar iets dood.

Sterkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:32

Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen. Ach gut Hoe gaat het met moederpoes? En zijn de anderen al geboren? Lachen

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:57

Moederpoes is aardig stil, ze heeft zostraks even bij mij op bed gezeten. De tepels zijn echt heel erg opgezet, echt helemaal bol van de melk! Scheve mond
De andere kleintjes zijn nog niet geboren, de andere poes zit ergens buiten in de regen denk ik. Wel zat moederpoes net met mijn radio-schaap (zwart-wit) te spelen en kijken of die wou drinken ofzo? Verward Ze ging er helemaal voor liggen.. Nou ja misschien heeft de andere poes als die geworpen heeft wel een kleintje over voor haar?

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:28

Summertje schreef:
Wel zat moederpoes net met mijn radio-schaap (zwart-wit) te spelen en kijken of die wou drinken ofzo? Verward Ze ging er helemaal voor liggen.. Nou ja misschien heeft de andere poes als die geworpen heeft wel een kleintje over voor haar?

Waarom bel je niet even naar de da, misschien hebben die moederloze kittens... Tegen de tijd dat die andere kittens geboren zijn hoef je het bij deze poes niet meer te proberen ben ik bang...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:31

MarianneR"]
[quote="Desiree schreef:
WAt is dat nou voor een hond? zoiets zou polleke echt nooit doen!

Nee, Polleke is heilig, dat weet iedereen.

Sterkte ermee in ieder geval, ik kan me voorstellen dat je er heel erg mee zit!!
[/quote]

Ik ken ook een hond die de hele jonge kittens dood gebeten had... misschien maakte hij geen onderscheid tussen pipende kittens en piepende ratten/muizen die hij ook ving (en mocht vangen!). De eigenaars hebben na die ervaring de nieuwe kittens eerst een tijdje apart gezet zodat de hond er niet bij kon, bij oudere kittens heeft de hond nooit een poging ondernomen ze te 'grijpen'. Wellicht is het gewoon een misverstand als het ware... Erg sneu voor moederpoes, het zou leuk zijn als de andere poes haar kittens (mits ze snel geboren worden Knipoog ) een beetje wil delen, dan kan ze nog adoptiemama zijn...

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:33

MarianneR schreef:
[Nee, Polleke is heilig, dat weet iedereen.

[/quote]

Het lijkt erop ja. MAar toch zijn er meerdere honden die dat echt nooit zouden doen.

Laatst waren er ook 2 duitse herders die eerst een hondje verscheurden en toen een poging waagden om dat ook met de eigenaar te doen. WAt die beesten bezield heeft..... Dit gaat veel verder dan terrein bewaken (waar ze kennelijk zo van af konden).

Nou ja, i.p.v. de jonge katjes kunnen de mensen in ieder geval naar het asiel als ze een kat willen. Daar zit het namelijk helemaal vol met katten, zelfs met raskatten.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 09:33

Pervinco"]
[quote="Summertje schreef:
Wel zat moederpoes net met mijn radio-schaap (zwart-wit) te spelen en kijken of die wou drinken ofzo? Verward Ze ging er helemaal voor liggen.. Nou ja misschien heeft de andere poes als die geworpen heeft wel een kleintje over voor haar?

Waarom bel je niet even naar de da, misschien hebben die moederloze kittens... Tegen de tijd dat die andere kittens geboren zijn hoef je het bij deze poes niet meer te proberen ben ik bang...
[/quote]

Denk je echt dat ze andere kittens van wildvreemde poezen zal accepteren?
Maar ja niet geschoten is altijd mis, ik ga kliniek hier gelijk even opbellen OK dan!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:36

Idd, niet geschoten is altijd mis... Als het echt nog jonkies zijn accepteren ze ze meestal wel... Al is het maar om die druk op de buik weg te halen.