Wat is dat toch met mijn BH's ???

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:15

Heb gewoon van die goedkope van de Hema, no problemo!!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:18

Tallie1979 schreef:
*LOL* Nah, dan heb ik die ook.. *LOL* Ik heb een flinke C, maar vorige keer lag de beugel van mijn favo BH finaal door midden.. Ik moest er bijna van huilen, zo erg vond ik het..

Heb nu een andere BH, maar ik moet een goede sportBH gaan kopen, mijn uiers schudden af en toe te hard ( Tong uitsteken ), had er vorige week gewoon een blauwe plek op Scheve mond

Dat herken ik maar al te goed Tallie! Ik heb een flinke D, en mijn allermooiste Bh was toen ook kapot (ook een Triumph)...

Dat van die sportbh heb ik ook al, mijn mams vind dat ik maar weer met een gewone BH moet rijden omdat ze vond dat ik te snel uit mijn oude gegroeid ben (2 maanden van C75 naar D85 Bloos ).. Ja hallooooo?! Ik heb tieten, jij niet, dat wil dan nog niet zeggen dat ik geen sportbh nodig heb!

Tallie1979
Berichten: 22797
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:22

*LOL* Mijn maat staat inmiddels al ruim 2 jaar vast Knipoog Als ik nu naar een D zou gaan dan word ik echt gek Bloos! Dit doet al zeer, laat staan als ze nog groter zijn Verdrietig

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 20:58

Bij fourniturenzaken kan je idd ook losse beugels kopen in verschillende maten. Heeft mijn moeder wel 's gedaan (is ook goed voorzien Knipoog ) toen er een beugel brak. Je kan evt als voorbeeld een (hele) beugel meenemen zodat je de maat kan vergelijken.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 21:26

Missouri schreef:
Breken jouw BEUGELS door?????????

Dat heb ik nou nog nooit gehad. Wel heel vaak dat ze door de stof heenkomen, vreselijk pijnlijk is dat.

Maar breken, dat snap ik ff niet Verward
Wat doe jij met die dingen? Gebruik je ze als loper ofzo? Knipoog Knipoog Haha!


Jep midden onder opeens *pats* en toen was íe wat wijder Scheve mond
Ik heb het in al die 12 (?) jaar dat ik tieto's (zo noemt mijn zwager die dingen Tong uitsteken) heb nog nooit gehad.

Door de stof heenkomen dat heb ik maar 1 keer gehad geloof ik (is iid au).

Ik gebruikte deze BH's ook bij het paardrijden maar daar ga ik nu een sportBH voor kopen. Alleen als ik ze te lang te strak tegen bij lichaam doe krijg ik weer smet onder mijn borsten (jeuk!!). Ook niet fijn.

Ik heb best weleens over een verkleining zitten denken. Maar het is nou ook weer niet dat ik er rugpijn van heb ofzo. En om nou 'omdat ze lastig zijn' te laten verkleinen Scheve mond Ben ik teveel schijterd voor denk ik.

Die van de hema kunnen mij niet lekker zitten, die had ik vroeger toen ik nog een B tje had altijd.

Ik loop misschien maar eens bij de Hans Textiel binnen.

Weten jullie of ze bij de ruitersportzaken ook sport BH's in deze maten verkopen?

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 00:46

Kan je niet even naar de fabrikant bellen of meelen oid?
Misschien heb mazzel en krijg je nieuwe thuisgestuurd!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 07:46

Wat is je preciese maat Peet? Die sporttops van mij hebben ze in best grote maten en die zijn ideaal!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-04 14:29

90/95 DD of E ligt er net aan hoe het valt. Ik kijk morgen wel bij Divoza even naar die sport dingen.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:54

bij mij breken ze van dure merken na een jaar ook finaal door de midden..... Een keer thuis (ik erg blij hahaha) en een keer op mijn werk (very auw), maar ik hoefde toen gelukkig maar een halve dag te werken. Ik bukte voorover en het was pats-doe-het-zelf-maar-ik-niet-langer-knal. Auw, 's middags naar Kampen gegaan (was toen ik nog thuis woonde) en bij de Hans Textiel 1 bh en 1 setje heeft mij toen (geloof ik) 15 euro gekost (ok was ook in de aanbieding hahaha) maar ze zitten nog steeds heerlijk en het zijn inderdaad leuke dingen. Zelfs in D (die maat is wel even zoeken als je een leuke ziet, maar als je hem hebt heb je ook wat).

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 17:58

Ik heb al met drie beugelbeha's gehad dat de beugel brak, waarvan er twee beha's hooguit twee/drie keer waren gedragen en eentje een maand langer ofzo. Bij één van de beha's is het waarschijnlijk toch geweest dat ie wat kleiner uitviel, al merkte ik er zelf niets van.
Je kunt overigens gewoon een nieuwe beugel in je beha laten zetten. Kosten daarvan liggen niet zo hoog.

Waar ik overigens wel veel last van heb zijn die beugels die door het stof heen komen aan de uiteinden. Boos!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 20:02

mijn beugels zijn gelukkig nog nooit gebroken?

heb wel de laatse tijd bij een bh (ook nog mijn fijnste Verdrietig) dat hij soms open springt Verward
niet echt leuk,ren je op scool de trap op en opeens pang Haha!
of onder een toets ofzo.

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 21:29

Ik heb het ook al 1x gehad dat een beugel was gebroken...
Ik heb ook wel eens dat ze op een gegeven moment een de zijkant (boven) eruit gaan. Dan gaat gewoon het stiksel los ofzo. En dit terwijl ik ook altijd dure BH's koop.

Is misschien dus een troost voor je dat je niet de enige bent Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:25

Breken niet, wel heb ik om de haverklap dat ze eruitkomen, dus ineens in je zij gaan prikken. Heb de afgelopen 2 maanden 4 BH's kunnen weggooien Boos! En dan nog twee van mijn favoriete ook... Heb maar een hele hoop goedkope aangeschaft, kan even niet van die dure kopen, dan maar hopen dat ze zo lang mogelijk meegaan...

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 00:33

Breken heb ik ook een paar keer gehad, waarvan de beugel één keer precies door een litteken heen stak *heel erg auwie*. Ik dacht eerst dat het aan de maat lag (te klein), maar ook een beugel van een bh die toch echt ruim genoeg was, bijna flodderig zeg maar, brak resoluut door midden.

Dat ze er aan de zijkant uitkomen is ook zo lekker irritant. Zeker als je het niet meteen in de gaten hebt en er een raar uitsteeksel in de buurt van je oksel door je t-shirt prikt Bloos .

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:25

Breken heb ik 1x gehad, ik schrok mn eigen dood Bloos! Gelukkig was ik thuis en kon ik snel een andere aantrekken, want auw, dat was niet fijn Tong uitsteken

Wel raar dat het bij jou ineens vaker gebeurd, maar ik denk eigelijk dat het toeval is.
Wat een dure bh's trouwens Bloos! die van de hunkemoller, h&m en zeeman doen het ook best hoor Lachen

tantethee
Berichten: 4110
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-04 10:33

hoi ik heb een sportbeha van tri action ( 30 euro o.i.d deze hebben ze ook in grote maten, en zijn voor paardrijden uitermate geschikt...
( komen nog beter uit de test dan de shockabsorber ..)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-04 20:55

xtostarlight schreef:
Breken heb ik 1x gehad, ik schrok mn eigen dood Bloos! Gelukkig was ik thuis en kon ik snel een andere aantrekken, want auw, dat was niet fijn Tong uitsteken

Wel raar dat het bij jou ineens vaker gebeurd, maar ik denk eigelijk dat het toeval is.
Wat een dure bh's trouwens Bloos! die van de hunkemoller, h&m en zeeman doen het ook best hoor Lachen


In mijn maat niet jammer genoeg. Scheve mond Kan ik wel bij hunkemoller zijn kom ik er nog met 1 van boven de € 50,- thuis.
Gelukkig doe je er wel lang mee.

Heb er vandaag een gekocht bij divoza, een sportBH die de boel lekker strak trekt. € 46,-
Iig fijn voor paardrijden. Zit ook geen beugel in dus die kan ook niet stuk gaan.

Nu nog 1 of 2 normale BH's dan kan ik 'r weer ff tegenaan Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 08:49

Ben erg benieuwd of de sporttop je bevalt!