Nee, pris, we hebben het samen bedacht. Ja, nou moet je niet alle roem naar jouw toeschuiven natuurlijk!!
Marjolein
Geplaatst: 11-10-01 20:34
eh MB waar regeer je dan? er zijn al 2 A's moddie hoor. om maar niet te spreken van nimber die ook moddie was. heb jij t al zo ver geschopt. enneh pris jij jat je ideeen an een meisje tsk en dat voor een vrouw die een respectabele leeftijd heeft bereikt.
Nimber
Geplaatst: 11-10-01 20:55
oooh Marjo wat zeg je het weer netjes volgens mij was de ongecensureerde versie iets met fosiel????
enne ja MB ik was toevallig Moddie haha cool he? ik ben een exmoddie of klinkt dat wel een beetje als exverslaafde?
Dorée
Geplaatst: 14-10-01 13:11
Ja A rules!! Ik ben niet echt die hard A, maar wel heeel vaak! Nou ja wiesselse ofzo, maar goed das een pot nat...
Missy
Geplaatst: 15-10-01 07:50
ik gaat ook ff wat zeggen( ) Apeldoorn Rulezzzzzz De leukste jongen van de wereld woont er. En mijn school staat er ook,okeej das iets minder maar op die school zit ook die leukste jongen van de wereld.En dankzij die school heb ik nu een heel leuk weekje;Reis en Projectweek.Ik ga dan ook zometeen Bowlen Apeldoorn rulez wel,maar niet zoveel als vaassen want vaassen rulez nog het meest(sorry)