Bij de dierenarts laten kan ook. Maar [i]persoonlijk[i] zou ik toch voor cremeren gaan omdat ze dan bij je blijft...
Sterkte hoor
batje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 16:35
Geen probleem hoor, vind het al lief dat jullie meedenken
Cremeren vind ik een vreselijk idee.. ik weet dat ze bij de dierenarts ook in de oven gaan, maar op de een of andere manier vind ik dat minder erg dan later de as nog te moeten halen..
Mayo
Geplaatst: 29-03-04 18:31
Je hoeft de as niet te halen, je kan het ook laten bijzetten in een urnenmuur of uit laten strooien over een mooi grasveld. Dit kan bij diverse crematoria...
Maar het is geheel je eigen keuze, niets kiezen waar je eventueel spijt van krijgt
Dniesy
Geplaatst: 29-03-04 18:40
Op de bobbeldijk (in noord-holland, vlakbij hoorn) is ook een dieren begraafplaats, daar heeft een vriendin van mij haar hondje laten begraven, zal eens vragen aan haar hoe duur het was.
Anoniem
Geplaatst: 29-03-04 18:47
Je hoeft de as niet mee te nemen, dat heb ik ook niet gedaan, ik wilde mijn kat en geen urn met as . Als je haar bij de dierenarts laat, dan gaat ze via de destructie. Je enige mogelijkheid om afscheid te nemen als ze is overleden, is dus bij de dierenarts in de praktijk, misschien zou je daar van tevoren een afspraak over kunnen maken, met name over de tijd.
batje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 19:08
Ik ben er uit, het wordt Zevenhoven.. is qua afstand te doen, mooie plek en betaalbaar. Bovendien erg aardige mensen