En nu mijn kant van het verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:29

Ik zal Puck ook missen hoor, maar ik hoop dat ze wel op de Horses Chat blijft komen!!
Kunnen we daar iig gezellig door 'snobben' *LOL*
En Suuz, dat heb jij toch niet nodig zo'n heropvoeding van Bart???? jij hebt een hele lieve begrijpende schoonmoeder die dat graag zal doen hahahahahaha.... Schijnheilig

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:29

Inderdaad puck. Blijf maar gewoon lekker op bokt komen. Soms heb je best iets zinnigs te melden. Maar soms?!

Enne niet boos zijn op Bart hoor. Je kunt zijn kant van het verhaal toch ook begrijpen? Ik wel in ieder geval

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:30

Alleen de meningen verschillen nogal wie er heropgevoed moet worden he Lips are sealed Frusty

Yor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:33

daar laat ik me wijselijk niet over uit Haha! Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:39

al een geluk ben ik tn iet want yor is men vriendinnetje Lovers

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 19:47

Puck moet blijven! Huilen verder bemoei ik me er absoluut nie mee Schijnheilig

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 20:31

ik ga met MB mee. eigen schuld als er hier een ruzie is, en er zijn er 2 schuld. doei puck tot ziens

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:13

~PUCK!!!!!!!!!! BLIJF!!! DOOE JOU KREEG IK MEER ZELFVERTROUWEN!!!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:31

Ik moet ook nog even kwijt dat Puck voor een hoop mensen toch positieve dingen heeft gedaan, dwz goed gezelschap, een luisterend oor, een goed gesprek...en tsja, dat dit voor die mensen nu weg moet vallen door zoiets als dit, dat is toch jammer...maar ik kan goed begrijpen dat Puck zeker geen excuses aan gaat bieden aan Bart, want met deze opmerking (die door ieder ander geplaatst als volkomen onschuldig zou zijn gezien) heeft zij toch niet echt aanleiding gegeven voor een dergelijke actie, maar ja, das mijn mening en wie ben ik...heel jammer als mensen het totaal niet met elkaar kunnen vinden, maar ik leg me daar toch echt bij neer hoor, om daar nou een soap van te gaan maken...no thanks...hey...is misschien wel een idee...wie weet kan ik nog rijk worden...laten staan Bart, dan heb ik zwart op blauw dat ik dit verzonnen heb... Haha!

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 21:56

Ach, ik ben ook niet dom (niet altijd anyway) en snap ook wel dat haar excuses aanbieden iets is dat Puck echt niet gaat doen..

Ze heeft dus (wat mij betreft) een 2e kans gekregen mits ze zich een beetje kan gedragen en gewoon LUISTERT als ze gewaarschuwd wordt.

Dat Puck een bokster is die gewaardeerd wordt (meestal anyway) weet ik en snap ik ook dondersgoed maar dat heeft met deze zaak IMO totaal niets te maken. Ze ging te ver en wist dat zelf erg goed. Daardom moet ze IMO nu niet de gebeten hond gaan spelen. Maar goed, ik zei al. Als ze zich gewoon normaal kan gedragen dan is er wat mij betreft niets gebeurd en moeten we dit alle 2 maar zien als een wijze les..

Ik heb er in iedergeval weer een hoop van geleerd Knipoog Hoop lieve PB's gekregen en ik weet nu ook weer erg goed hoe serieus ik de berichten van PJ moet nemen *LOL*

[Edit Karin] typo, luisterT moet met een T Haha! [/edit]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-10-03 22:58 ]</font>

Lunatic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:46

O lieve bokkers nog aan toe Scheve mond\ .
Ik wil niet doen alsof ik weet welke gebeurtenissen hier allemaal aan ten grondslag liggen en al helemaal niet of ik partij ga kiezen. Maar kunnen we allemaal niet wat aardiger/vriendelijker/socialer/toleranter/begripvoller tegen elkaar zijn alsjeblieft?
Over het algemeen is de moraal op Bokt vrij hoog en staat iedereen voor anderen klaar. De meesten staan open voor suggesties van anderen en er valt haast geen onvertogen woord. Zijn dit soort perikelen dan nog nodig?
En welles-nietes spelletjes spelen en samenspannen tegen anderen vind ik absoluut onacceptabel. Net als tegen iemand als BartvB in gaan. Er zijn bepaalde regels en ongeschreven regels op dit, anders zo gezellige, forum. Het hoort voor iedereen vanzelfsprekend te zijn om je daaraan te houden.

Sorry, dit komt als een preek over, is het misschien ook wel, maar ik vond het hier wel even op z'n plaats Sigaar .

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 11:20

Ben het geheel met Lunatic's 'preek' eens.
Trouwens, ik heb wel wat beters te doen dan steeds weer dat eindeloze welles/nietes spelletje te moeten lezen, en mensen die tegen iemand samenspannen enzo...
Ik ging vandaag Bokken om mezelf op te vrolijken. Meestal lukt me dat dan ook, ik ben echt dol op jullie. Maar dit...
Ik kom een andere keer nog wel eens terug.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 09:23

Hoe ging dat ook weer?

"Je kunt niet controleren wat andere mensen over je zeggen, maar je bent meester over je eigen reaktie."

Het is niet zo handig om je een reaktie uit te laten lokken, domme opmerkingen zijn gewoon domme opmerkingen. Daarop reageren geeft aan dat je misschien wel even dom bent..

Maar goed, al met al. Een zekere vorm van beschaving is zeker niet verkeerd. Er wordt hier al regelmatig gebraakt en zo, wat toch niet echt bevordelijk is voor het fris bokken.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:44

Applaus voor bart Misselijk .
Ik moet zeggen dat ik ook heel vaak moet kotsen van Bartvb zijnantwoorden en dat is mijn mening.
Maar om nou zo dom te doen door te zeggen: of je gedraag je of je mag niet meer komen. Bartvb volgens mij ben jij echt zo'n ventje dat in het dagelijks leven niet genoeg de leiding kan nemen met dingen en dat nu via deze site lekker doet en daar een hoogtepunt van bereikt ofzo?
Ik weet precies wat jouw probleem tegen Puck is want ik dat is hetzelfde als met mij. Als je gewoon eerlijk bent en dat kan soms hard aankomen dant hoort dat niet. Nheuu Bartvb de schoolmeester die regelt het wel hoor.
Ik ben de laatste tijd ook weinig online op bokt want echt leuk is het hier niet meer hoofdzakelijk door Bartvb zijn gezeik. En om nou tegen mensen te zeggen: blijf dan maar weg als je niet normaal(volgens Bartvb regels) kunt doen.
Puck ik ben het met je eens.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 12:49

Ach, Mytens.. Als jij dat zo wil zien. Volgensmij heb je niet eens de helft gelezen. Oh, well.

Anyway, het is maar goed dat de meerderheid schijnbaar wel blij is met het beleid op bokt.

Wat mij betreft is deze zaak afgedaan.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:00

Wie ben jij om te bepalen dat ik de helft hier maar lees???!! Daar komt het leiderschap en het beter weten weer omhoog Misselijk

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:02

jesus mytens doe niet zo zielig

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:02

Whatever, Mytens.

Wat mij betreft is het case closed. 99.5% van de mensen op bokt snapt wel hoe het zit. Als jij dat niet in wil zien en wat wil gaan rellen; jou feestje.

Mij hoor je niet meer.
Have fun.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:05

THANKS, en Akerna Gaaaap .
Achja Bartvb volgens mij is bokt toch echt jouw feestje hoor of ik moet me gruwelijk vergissen.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:07

Gaaaap goh doe ik nou ook van jou mytens Misselijk van je en je zwaar zielige gedoe.

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:08

Doei kontenkruiper, als je niks te melden hebt over dat gedoe met puck moet je niet reageren want het is een vorm van offline gaan hoor. Mijn antwoorden gaan over dit topic (of mensen het wel of niet aanstaat) en jij hebt alleen maar commentaar op reacties van mensen op dit topic. Gaaaap

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:13

Als je het met iemand eens bent, dan ben je meteen een kontenkruiper? Dus als jij het met je baas ergens over eens bent, of met een vriend, en een ander is dat niet, dan ben je meteen een kontenkruiper?

Jij kunt het wel heel zwart/wit stellen hoor.

En LEES idd eerst voordat je reageert.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:14

ik heb commentaar op jou en puck weet allang wat ik er van vind. ik ben geen kontekruiper, maar jij en puck en pj zeiken regelkmatig mensen af. enne als je het toch niet leuk meer vind wat doe je hier dan nog??? maar je doet je best maar hoor!!! verziek bokt maar lekker.

akerna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-01 13:17

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed ik zeg niks meer.