Maar fijn dat Puck dr weer is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) ook als negatief zou hebben ervaren als deze van een ander was gekomen...ik denk het namelijk niet...enne...als je goed leest Bart, dan zie je dat ook Puck wel eens positief commentaar heeft gehad op een topic van Stef, dus ik geloof nooit dat ze deze opmerking slecht bedoeld heeft...en als dat wel zo zou zijn...konden Puck en Stef dat dan niet eens zelf uitvechten??? Het zijn toch 2 volwassen vrouwen lijkt mij...enne...als je die positieve opmerking(en) niet kan vinden wil ik wel even zoeken hoor...maar goed, erg jammer dat dit zo door Bart is "opgelost" Misschien had je je pb's inhoudelijk iets aan kunnen passen Bart, dat had wellicht een positiever effekt gehad dan dit...sommige mensen lijken eeuwig een potje te kunnen breken terwijl er naar anderen eerder met het vingertje gewezen wordt, dat vind ik erg jammer. Ik vind het juist leuk dat er zulke verschillende mensen op bokt zitten en die wat directere mensen, tsja, ook die mag ik wel. En eerlijk is eerlijk, het kan ook niet altijd tussen iedereen klikken en dit soort dingen zal je wellicht vaker hebben...ik hoop alleen dat Bart dan wel consequent kan zijn...en dat er dan niet met 2 maten gemeten wordt...

Bart heeft de ban toch alweer verwijderd
Zeur der toch niet meer zo over! Bart valt heus wel mee hoor,en als bart helemaal niets zou doen zou het hier een zooitje worden net als op horses enzo.
<b>Bart: open een boktwet met regels
Citaat:Op 2001-10-05 14:36, schreef Mytens:
Sunnyboy, of het er nou al af is ofniet het gaat erom dat hij puck gebanned heeft en het gevolg is dat ze niet meer wilt komen. had toch ook anders opgelost kunnen worden?
Sorry hoor,laat dat meisje even zelf beslissen wat ze doet