Tatyana schreef:Ik was 729 kwijt voor 5,5 uur les en examen.
Moet zeggen dat ik bij elkaar misschien 3 uur heb gelest. Door omstandigheden bij de rijschool,lukte langer niet.
Maar je moet er een beetje talent voor hebben, wil je het in die tijd redden. In de ochtend voor het examen zat ik met 2 mannen in de auto, die beide al met een aanhanger reden en een grote mond hadden over het halen van hun BE. Die zijn beide gezakt... Dus het zegt ook helemaal niets als je al met een aanhanger rijdt.
Ik begreep toendertijd van mijn instructeur dat die laatste het "verraderlijkst" zijn omdat die vaak denken "het wel even te doen". Maar daardoor juist ook bijv. te hard rijden, teveel (in)sturen of andere fouten gaan maken.
Heb hier op Bokt juist wel eens begrepen dat we als "paardenmeisjes" weer moesten oppassen niet te langzaam te gaan rijden (omdat we gewend zijn aan een paard ipv een statische lading) maar ik denk dat dat er ook juist wel voor kan zorgen dat we dus bijv. ook langzamer/voorzichtiger achteruit rijden. Anderzijds heb ik ook wel eens enkele paardenmeisjes met paard de weg over zien scheuren waarbij ik vooral dacht, "dat dat paard nog op 4 benen staat en die trailer niet om ligt is een wonder"