BusyMissy schreef:Echt met stip op 1: een robotmaaier. Wij hebben er 1 op gps, ook een oude boerderijtuin met hobbelig gras. Hij maait hier automatisch 3x per week en het is altijd netjes en strak. Geen gedoe met draadjes in de grond en je kunt precies aangeven waar hij wel en niet mag komen.
Na mijn robotstofzuiger vind ik dit mijn beste uitgave ever.
Wij hebben een Navimow, welke je voor verschillende groottes grasoppervlakte aan kunt schaffen.
Ook de voortuin waar veel mos in staat maait hij probleemloos.
Ik had een handige zoon die het geïnstalleerd heeft maar er zijn ook bedrijven die de volledige installatie kunnen doen.
We hoeven zelf nu alleen maar af en toe met de bosmaaier een randje langs de schutting en rondom de bomen bij te werken, maar dat heb je ook als je met de hand of een zitmaaier maait.
Molshoop redt hij idd niet, die moet je eerst glad harken.
Enig idee welke type precies en wat kost zoiets. Heb je fotos van hoe hobbelig je gras is? Ik heb altijd het idee dat het hier niet kan
En is dat programmeren waar hij wel en niet mag komen moeilijk? En gaat dat alleen om de buitenrand of kan hij ook weer binnen een afgekaderd vlak weer bepaalde delen overslaan? En gaat dat aangeven waar ie wel en niet mag komen echt nauwkeurig? Lijkt me vet ingewikkeld maar als het werkt wel echt heel handig

Beter bekend als een robotmaaier.