Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarJon schreef:Wij hebben ook een Miele cat&dog. Na een Dyson steelstofzuiger echt een verademing.
Enige nadeel is dat je echt de stofzuigerzakken van Miele moet hebben en dat die van de Action niet passen.
. Misschien ook een tip voor jou.

Maar goed, ik lees hier, in de reviews en ik heb zelf ook ervaren met andere apparaten dat Miele gewoon een heel fijn merk is.
. Jildau schreef:Hier ook Henry fan op een boerderij waar alles in en uit loopt. Gewoon oerdegelijk, grote zak, lang snoer en blijft na jaren zijn power behouden.
_Nancy schreef:Over de Henry zijn de meningen nogal verdeeld merk ik.
Een zwaar, log apparaat is niet wat we zoeken.
Het moet juist makkelijk wendbaar zijn en een lange kabel dus.
Ik zag ook de Bosch serie 8 ProSilence, de Miele M1 cat&dog en de Miele Guard L1 AllFloor hier in het topic voorbij komen.
Denk dat het misschien 1 van die 3 wordt.. Maar dan welke
Pantykous schreef:_San87_ schreef:Daar ga je geen spijt van krijgen.
Ik wil zeggen, veel zuigplezier, maar dat is een beetje meh.
Met 4 stofzuigers in huis zou je haast denken dat het hobby is
TS welke robot bevalt jullie het beste?

BrankaZ schreef:Jildau schreef:Hier ook Henry fan op een boerderij waar alles in en uit loopt. Gewoon oerdegelijk, grote zak, lang snoer en blijft na jaren zijn power behouden.
Hier dezelfde ervaring met een Henry. Bijkomend voordeel is dat vriend dat ding ook handig in gebruik vindt en dus ook regelmatig de boel stofzuigt.
Trap kom je er inderdaad niet makkelijk mee op, maar persoonlijk vind ik dat je dat met geen enkele stofzuiger kan. Die doen we meestal wat binnen bereik is zonder omhoog te gaan en de rest met de steelstofzuiger. Ook eentje van Numatic (fabrikant van Henry)._Nancy schreef:Over de Henry zijn de meningen nogal verdeeld merk ik.
Een zwaar, log apparaat is niet wat we zoeken.
Het moet juist makkelijk wendbaar zijn en een lange kabel dus.
Ik zag ook de Bosch serie 8 ProSilence, de Miele M1 cat&dog en de Miele Guard L1 AllFloor hier in het topic voorbij komen.
Denk dat het misschien 1 van die 3 wordt.. Maar dan welke
Wendbaarheid is duidelijk ook een persoonlijk iets. Want ik vind de Henry met zwenkwieltjes voor een stuk makkelijker mee te trekken dan de Philips sleestofzuiger die we boven hebben staan.
En qua kabellengte zou ik geen stofzuiger weten die zo'n lange kabel heeft. Geloof dat ie een meter of 12 lang is. Daarmee kunnen we de hele benedenverdieping zuigen zonder de stekker te verplaatsen.
Voor ons was doorslaggevend dat de stofzuiger ook goed zand opzuigt, de meeste andere stofzuigers zijn vooral goed in honden- en kattenharen, maar bij ons wordt vooral veel zand naar binnen gelopen. Zeker in de periode dat het land bewerkt wordt.