Schermbeveiliging geblokkeerd.help!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:55

c_alsemgeest schreef:
Zebrastreep schreef:
Kan je de telefoon nog op een pc aansluiten met een kabel? Volgens mij kan je wel via de pc dan nog bij je foto's en die eraf halen. Dan terug naar fabrieksinstellingen.

In principe is de Samsung daar tegen beveiligd, iig mijn model wel, je kan er alleen bij als het in je cloud staat, verder niet.

Ik kan als ik mijn telefoon aansluit, via de pc in de telefoon komen en ook bij de foto's ect. Maar dat is al wel even geleden. Het is natuurlijk wel zo als je telefoon gestolen wordt het dan wel heel makkelijk wordt om bij de gegevens te komen.

Maar het kon altijd wel, alleen misschien nu wat te tricky.
Griffioen schreef:
Zebrastreep schreef:
Kan je de telefoon nog op een pc aansluiten met een kabel? Volgens mij kan je wel via de pc dan nog bij je foto's en die eraf halen. Dan terug naar fabrieksinstellingen.

Hij doet nu niks meer. Bij mij thuis doet hij niks en bij de reperateur aan kabel deed hij het wél.

Kan je aan de reparateur vragen of hij je foto's eraf kan halen? Dan heb je die in ieder geval terug en dan maar naar fabrieksinstellingen.

Griffioen

Re: Schermbeveiliging geblokkeerd.help!

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

Bedankt voor de tip, dit geeft hoop!

Deze reperateur wil niks behalve dat ik naar Beverwijk kom en daar wacht ik dus al 2 weken op. Hopelijk kan een andere reperateur mij wel verder helpen (ondanks wat er nu mist aan de telefoon)

Hij had de telefoon netjes in zijn geheel mee moeten geven vind ik. Nu lijkt het alsof er express dingen afgehaald zijn..