Wat zou men over jou zeggen na je overlijden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

tessaenhenk

Re: Wat zou men over jou zeggen na je overlijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 18:41

Niks aan verloren.

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 18:56

Dat kan mij werkelijk net interesseren.. Ik ben er toch niet meer om t aan te horen.. :')

stroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 18:56

wat ze zouden zeggen geen idee , maar ze hoeven ook niks te zeggen hi hi
ze zullen me wel apart gevonden hebben en eigenzinnig

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-26 19:06

Vast een hoop Christelijk geneuzel (familie). En ik hoop dat m’n vrienden ongepaste grappen maken. Anders zou ik teleurgesteld zijn. :D

Maar ik hoop dat ze vooral niet al te verdrietig zijn.

boedjang

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:21

Toen ik 50 werd kreeg ik van alle gasten( ik had een week een groot huis gehuurd om te vieren met 28 man) een video boodschap. Ah dacht ik toen nog, dat is leuker om nu te horen dan als je dood bent.
Over het algemeen denk ik dat ze zeggen dat ik alles uit het leven haalde,pluk de dag ik kan morgen wel dood zijn. En dat je bij mij wist waar je aan toe was. dat is blijkbaar nogal duidelijk.De dieren en natuur komen uiteraard terug en hoop ik ook dat er ongepaste grappen zijn want er mag ook gelachen worden Verder hoop ik dat iedereen lekker een drankje neemt en dat mn kinderen het trekken. Hopenlijk ben ik nog even op de aarde hoor

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:52

Dat hangt er vanaf aan wie je het zou vragen. Op mijn werk ben ik anders dan thuis of op stal.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:06

Nou hier juist nu dingen die niet kloppen. Mijn ouders en broer kennen mijn helemaal niet zo als ik echt ben.

Daarnaast zou het muziek ook niet kloppen als ik nu zou overlijden.

Er zijn 2 mensen die mijjn echt kennen en zien hoe ik echt ben. Maar die zouden nooit woordje doen hihi

Maar al jaren geaccepteerd dat mijn echte familie mijn helemaal niet kent

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:20

Ze was direct maar je wist wel wat je eraan had.
Eigenijk zou het mij geen reet schelen wat ze zeggen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:27

Zal wel over het pionier zijn in de duiksport, was immers de eerste ccr cave instructeur in Nederland en nog vrouw ook. Daarnaast over fotografie, geheel autodidact, en geheel op eigen kracht naar het hoogste niveau. En vast iets over het feit dat iedereen zei dat ik het niet kon, maar me toch naar een marathon gevochten heb. Als ik iets wilde, dan ging ik er voor, linksom of rechtsom. Adviezen zijn er om in de wind te slaan, al op de lagere school deed ik dat. En ik ben er sterk door geworden.

En op bokt: de leukste bokker is er niet meer.

Verder zijn er vast mensen die lekker achter de rug om banketstaaf, maar dan kan ik die gaan lastig vallen, want ik ga dan bij ze spoken. :D Ik word gewoon een vervelende entiteit voor die personen dan.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:36

Ik hoop dat mijn partner zwarte humor kan maken (na zijn verdriet natuurlijk) over mij. Dat gun ik hem, haha. :D

Maar verder denk ik dat er alleen maar goede dingen zullen worden gezegd van mijn familie dan, want, "over de doden niets dan goed". Maar dat vind ik dan ook heel erg schijnheilig, want nu spreek ik er bijna niemand van omdat ze mij niet mogen. En I like to think dat dat is omdat ik het best wel goed voor mekaar heb gekregen na een donkere periode =:)

Mijn narcistische vader die zou een heel Facebook bericht wijden aan mijn dood om de aandacht naar zich te trekken omdat hij geen contact met mij had. En dat over MIJN dood. -O- Daar wil ik dus sowieso gaan spoken. Zo eng dat hij zich een ongeluk gaat schrikken *\%/*

Maar wat ik HOOP dat ze zouden zeggen? Dat ik oprecht een goed mens was met een liefde, stem en passie voor dieren en mijn steentje wilde bijdragen aan een wereld die beter zou moeten zorgen voor de mensen hun mentale gezondheid.

Vroeger zou ik gedacht hebben dat er niemand mij zou missen, maar nu denk ik van wel *\o/*

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:40

Hangt er vanaf wie je het vraagt. Maar het zou me niets uitmaken. In leven interesseert het me al niet wat mensen over me zeggen.